Dziś jest: Niedziela, 20 września 2020, godzina 19:14
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum WarCraft III Edytor Map Regeneracje Many Na Minusie


Odpowiedź

Temat: Regeneracje Many Na Minusie

Boczek
Wiadomość [#1]: 08.03.2011 o 16:02

Konto skasowane





Pomocy Jak Zrobić by mieć na minusie Regeneracje manyconfused.gif confused.gif confused.gif confused.gif

Krolax
Wiadomość [#2]: 08.03.2011 o 16:50

Konto skasowane





Myślę, że dobrze by było sprawdzić jak to jest u niszczyciela, czyli posągu po przemianie, który stale traci manę.
Chyba, że chodzi o wartości many poniżej zera...

@EDIT
Nawet dam screena...


[Edycja Krolax - 08.03.2011 o 16:57]

Do tego nie trzeba nadludzkich umiejętności...
Plik---->Preferencje--->Ogólne----->Dopuszczaj w edytorze wartości ujemne.

[Edycja Krolax - 09.03.2011 o 06:51]



Świat jest zagadką.
Boczek
Wiadomość [#3]: 10.03.2011 o 20:39

Konto skasowane





Mam Jeszcze Jedno Pytanie Jak Zrobić By Po zejściu tej many na Zero zaczyna Spadać HP

[Edycja Boczek - 10.03.2011 o 13:30]

Help

PanebOgnik
Wiadomość [#4]: 12.03.2011 o 10:19

Konto skasowane





Nie znalazłem wyzwalacza zadaj damage to unit ale można to rozwiązać takim posobem:
Wydarzenia
mana
Wydarzenia
Jednostka - Kapłan 0000 <gen>'s mana becomes Równa się 0.00
Warunki
Akcje
Wait 2.00 seconds
Gra - Display to (All players) the text: Jedostka zostanie z...
Jednostka - Kill (Triggering unit)
można dodać dwa inne wyzwalacze z podobnym wydarzeniem np. Jednostka - KapÅ‚an 0000 <gen>'s mana becomes Równa siÄ™ 1.00 i akcja turn off mana<gen> tak ze zanim eis zabije jednostkę można dodać akcje set life żeby wyglądało lepiej. Co do trzeciego wyzwalacza to będzie wydarzenie takie jak w pierwszym i akcja turn on mana<gen> jeszcze możesz dodać akcje do wyzwalacza drugiego żeby przywróciło wszystkie punkty życia jednostki, czyli akcja set life.



Lowca
[img]http://aikayasou.269g.net/image/aikayasou-2005-09-18T20:41:55-1.jpg[/img]
Boczek
Wiadomość [#5]: 14.03.2011 o 19:30

Konto skasowane





można dodać dwa inne wyzwalacze z podobnym wydarzeniem np. Jednostka - KapÅ‚an 0000 <gen>'s mana becomes Równa siÄ™ 1.00 i akcja turn off mana<gen> tak ze zanim eis zabije jednostkę można dodać akcje set life żeby wyglądało lepiej. Co do trzeciego wyzwalacza to będzie wydarzenie takie jak w pierwszym i akcja turn on mana<gen> jeszcze możesz dodać akcje do wyzwalacza drugiego żeby przywróciło wszystkie punkty życia jednostki, czyli akcja set life.


Hmmm trochę tego nie zrozumiałem no ale dzięnki jakoś sobie już poradzę i jeszcze raz dzięki za wszystko

PanebOgnik
Wiadomość [#6]: 15.03.2011 o 20:59

Konto skasowane





chodzi o to ze jak mana już mu spadnie do 0 i zacznie się jego zabijanie to gdy jego mana znowu wzrośnie to robisz oddzielny wyzwalacz żeby wyłączył wyzwalacz o nazwie mana. Tylko teraz jak sobie myślę to zamiast "równa się 1" powinieneś zmienić na "nie równa się 0". Ponieważ gdy mana będzie miała większa ilość niż jeden to po prostu wyzwalacz nie zadziała. A tak zadziała jeśli jednostka będzie miała każdą inna ilość many niż 0.

[Edycja PanebOgnik - 15.03.2011 o 21:00]



Lowca
[img]http://aikayasou.269g.net/image/aikayasou-2005-09-18T20:41:55-1.jpg[/img]
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :