Dziś jest: Czwartek, 1 października 2020, godzina 02:15
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Quest - Surena Caledon

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
hutek
Wiadomość [#1]: 12.10.2006 o 19:37

Konto skasowane

Witam wszystkich forumowiczów!
Piszę tutaj mój 1 post i oczekuję na waszą wyrozumiałość i zrozumienie. Jestem początkującym, znającym słabiutko angielski.
Proszę was o pomoc w związku z questem: Surena Caledon.
Gdzie znaleźć tą Surenę Caledon, albo inaczej, jak wykonać ten quest? Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Zapomniałem dodać, questa dostałem w Stormwind od takiego knypka w knajpie w Mage Quarter w piwnicy był.

[Edycja - hutek w 12-10-2006 o 19:44]

Dudu
Wiadomość [#2]: 12.10.2006 o 19:52

Konto skasowane

Pamietaj, jak sie do niej dopchasz, to tylko nuke nuke hs nuke nuke ded, wracasz, ciagniesz loot, ded, res na cmentarzu, voidwalker ;p

OUR /Y WILL BLOCK OUT THE SUN!

THEN WE WILL /S IN THE SHADE

29.09.2007 - Gutrot's Sen'Jin Beach Party
hutek
Wiadomość [#3]: 12.10.2006 o 19:58

Konto skasowane

Dziękuję Ci serdecznie za odpowiedź! Staram się stworzyć lepszego peta (mój pierwszy to Kupmat 20damage fire).
Aż tak źle jest?? Ja mam wszystkie czary na warlocka kupione 15lvl. ponad 350 życia i peta, nie mów że będę ginął...
Dużo tam jest tych Defiasów? A i jeśli jesteś Humanem to pomógłbyś mi? Z góry dziękuję!

Dudu
Wiadomość [#4]: 12.10.2006 o 20:00

Konto skasowane

Niestety, już nie gram.
Guardów jest chyba z 4, ale jak pierwszego wyślesz impa, to na parę sekund ich zajmie.
Potem na Surenę nuke nuke nuke aż do śmierci, zejdzie hearthstone i ok. 1 lesser healing pot.
Jak nie dasz rady, to po prostu poproś maga, żeby pomógł ją dobić lub przymrozić guardów.
Damy rade! ;p

hutek
Wiadomość [#5]: 12.10.2006 o 20:15

Konto skasowane

A ile ta Surena Caledon może mieć życia? Ja zadaje obrażeń moim Shadow uderzeniem ok.60 damage, mam jeszcze Coruption ładujące się w ok.1 sek i inne super czary. Czy może mi się nie powieść?

Dudu