Dziś jest: Czwartek, 29 października 2020, godzina 23:17
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Pytanie o odpowiednią klasę dla mnie

Temat został zamknięty.

Temat: Pytanie o odpowiednią klasę dla mnie

radziosny
Wiadomość [#1]: 23.02.2011 o 22:01

Konto skasowane

Witam

Mam pytanie odnośnie wow, bo zastanawiam się czy w ogóle zaczynać w to grac. Wiem, że głupio to zabrzmi, ale jak gram to głównie dlatego aby zbierać materiały, gromadzić je, a później je sprzedawać, lub też zdobywać cenne przedmioty. Walka mnie średnio interesuje. W lineage2 była pod to specjalna klasa (taki krasnoludek, który zyskuje więcej materiałów oraz może tworzyć oręż). W L2 bardzo mi się też podobało, że gracze wspólnie na terenie danego miasta, wioski mogli handlować swoimi itemami (można było po prostu postawić sklep z własnym opisem i cenami). Nie wiem czy w wow działa to na podobnej zasadzie? Czy znajdę coś dla siebie? Jestem trochę zielony jeżeli chodzi o WoW. Bardzo dziękuję za odpowiedź.

pozdrawiambiggrin.gif

HuGi
Wiadomość [#2]: 23.02.2011 o 22:11

Konto skasowane

Jesli nie obchodzi cie walka to proponuje nawet nie zaczynac.

radziosny
Wiadomość [#3]: 23.02.2011 o 22:19

Konto skasowane

Można prosić o uzasadnienie? Ta gra stworzona jest tylko pod walkę?

Garn
Wiadomość [#4]: 23.02.2011 o 22:22

Konto skasowane

Możesz być typowym farmerem - czyli ktoś kto po wbićiu max levelu nie robi nic oprócz lataniu po Uldum i zbieraniu skałek / herbów. Można mieć z tego kupę kasy.
Ale to trochę bez sensu, bo będziesz latał w greenach i blue'ach i farma będzie bardziej monotonna.
Co do klasy to chyba nalepszy jest Druid, bo może zbierać Herby w locie.
Na drugim miejscu rogal.

BTW. ta gra polega głównie na walce, tam świat handlowy opiera się tylko na sprzedawaniu potrzebnych rzeczy i tyle, nie ma tam czegoś takiego jak "rzemieślnik"...

A handel nie wygląda tak jak w Metinie /L2, tam jest bardziej coś w stylu Allegro

Recent Activity >