Voren |
|
Konto skasowane
|
Witam, mam nadzieję że ktoś na forum jeszcze pozostał, i da radę mi pomóc 
Mianowicie, przedstawię mój problem:
Jest sobie jednostka (załóżmy gandalf) (Główny czarny charakter) i jedna ze zdolności gandalfa to przywołanie hydry, gdy nasz bohater zabije tą hydrę na jej miejscu pojawia się koleje 2 takie same i tak dalej (to zrobiłem) i żeby pozbyć się tych hydr należy najpierw zabić gandalfa, po jego zabiciu wszystkie te hydry mają zniknąć i teraz mam pytanie:
Zrobiłem taki wyzwalacz:
Wydarzenia:
Unit uniera
Warunki:
unit typ = gandalf
Akcja:
Grupa jednostek - remove all units of (unit type = hydra) from (wybrany region który jest rozłożony po całej mapie)
I chodzi mi o to że wyzwalacz nie działa, jednak wiem że problem leży w akcji ponieważ taki sam wyzwalacz ale (Akcja: Jednostka - remove (hydra) from the game)
Proszę o pomoc, może coś przeoczyłem
|
|
 |
Hertaos |
|
Konto skasowane
|
Nie jest to wyjście najbardziej eleganckie ale;
Untitled Trigger 001
Events
Time - Elapsed game time is 1.00 seconds
Conditions
Actions
Unit Group - Pick every unit in (Units in (Playable map area)) and do (Actions)
Loop - Actions
If (All Conditions are True) then do (Then Actions) else do (Else Actions)
If - Conditions
(Unit-type of (Picked unit)) Equal to Footman
Then - Actions
Unit - Kill (Picked unit)
Else - Actions
I naprawdę to forum jest zasadzie martwe. Polecam Goblin Factory, tam Ci zawsze ktoś odpowie szybciej, i lepiej
|
|
 |
Voren |
|
Konto skasowane
|
Wielkie dzięki za pomoc już sobie pod pasowałem to pod wymagania xD, z tym goblin factory masz rację tu już tylko niedobitki ludzi odwiedzają to forum.
|
|
 |
REKLAMA |
|
|
|
|
 |