Dziś jest: Czwartek, 21 czerwca 2018, godzina 13:55
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum StarCraft 2 Edytor map Problem z importem do Edytora


Odpowiedź

Temat: Problem z importem do Edytora

robert1
Wiadomość [#1]: 17.03.2012 o 20:15

Konto skasowane





Witam , stworzyłem sobie model , zwykły box wiadomo... ( w 3ds max studio )

stworzyłem do niego teksturki w formacie .tga

Importuję do galaxy edytora , zaznaczam assets i texture do importu , po zimportowaniu , edytor wyswietla teksturki same , gdy najade na model , nie widac go , kompletnie nic

mam 2 pytania :
- czy teksturować trzeba tylko przez UWV mapping ( czy mozna normalnie wrzucic teksturke na model)
- ma ktos moze tutek po polsku prosto wytłumaczony?? jak zimportować model z 3ds maxa to galaxy edytor


http://starcraft-2-gal(...)w=150195
http://www.youtube.com/watch?v=c7x6Mh66yvk (dziala ale tylko od nich model)

ShadowDancer
Wiadomość [#2]: 17.03.2012 o 20:46

Konto skasowane





Wczytując model musisz się dopasować do ichnego formatu danych. Ja Ci nie pomogę (i pewnie nikogo innego tu nie ma smiley.gif), zapytaj na mapsterze, nie ty jedyny miałeś takie problemy: http://www.sc2mapster.com/s(...)l+import



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :