Dziś jest: Czwartek, 23 listopada 2017, godzina 12:01
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum StarCraft 2 Edytor map Problem z importem do Edytora


Odpowiedź

Temat: Problem z importem do Edytora

robert1
Wiadomość [#1]: 17.03.2012 o 20:15

Dołączył: 01.11.2009 o 20:55


Witam , stworzyłem sobie model , zwykły box wiadomo... ( w 3ds max studio )

stworzyłem do niego teksturki w formacie .tga

Importuję do galaxy edytora , zaznaczam assets i texture do importu , po zimportowaniu , edytor wyswietla teksturki same , gdy najade na model , nie widac go , kompletnie nic

mam 2 pytania :
- czy teksturować trzeba tylko przez UWV mapping ( czy mozna normalnie wrzucic teksturke na model)
- ma ktos moze tutek po polsku prosto wytłumaczony?? jak zimportować model z 3ds maxa to galaxy edytor


http://starcraft-2-gal(...)w=150195
http://www.youtube.com/watch?v=c7x6Mh66yvk (dziala ale tylko od nich model)

PM Email
ShadowDancer
Wiadomość [#2]: 17.03.2012 o 20:46

Ravager




Dołączył: 04.08.2008 o 10:28


Wczytując model musisz się dopasować do ichnego formatu danych. Ja Ci nie pomogę (i pewnie nikogo innego tu nie ma smiley.gif), zapytaj na mapsterze, nie ty jedyny miałeś takie problemy: http://www.sc2mapster.com/s(...)l+import



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
PM Email
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :