Dziś jest: Środa, 20 marca 2019, godzina 12:26
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Wojownik Poradnik dla Warriora ARMS PVE by Rurkoz


Odpowiedź

Temat: Poradnik dla Warriora ARMS PVE by Rurkoz

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Rurkoz
Wiadomość [#1]: 30.06.2010 o 03:20

Konto skasowane





Wprowadzenie: Warrior ARMS PvE to ciężka do ogarnięcia sztuka o której napisze w tym temacie. ARMS jest bardzo ograniczony przez limit rage przy używaniu Execute, który sprawia że non stop mamy rage ale nie wchodzą ogromne hity jak sprzed kilku patchy. ARMS to drzewko w którym możemy kręcić stabilny DPS, oczywiście skillowy gracz wyciągnie więcej niz 4k dps na one target :P, ja w gearze 5,7GS kręce na Deathbringerze 10-11k dps.

Podstawowe talenty ARMS PVE:

ARMS PVE (Super na 1 i multi target)
http://www.wowhead.com/tale(...)b:smqM0z

ARMS PVE Heroic Strike boost (Swietny spec gdy brakuje nam troche crita, troszke wiecej rage)
http://www.wowhead.com/tale(...)uiohxZbI

ARMS PVE shout boost (Spec raidowy, gdy nie ma paladyna w raidzie)
http://www.wowhead.com/tale(...)b:smq0oz

Rotacja one target

Charge -> Heroic Throw (Naklada wszystkie nasze buffy z talentow) -> Rend -> Mortal Strike (zwiększony crit), aczkolwiek jeżeli farciarsko od razu włączy się Execute to najpierw Execute -> Slam -> Slam -> [Wyczuwamy szybko, że zaraz ticknie rend] Overpower/Execute -> Slam -> Slam -> Overpower/Execute -> Odnowa Renda.

UWAGA: Jeżeli pojawi się Overpower i Execute na raz to najpierw używamy Execute !

Jeżeli chodzi o renda, to musimy patrzeć na jego tiknięcia i wykonać jak najwieksza ilość ataków nim tiknie następny dmg i pojawi się kolejny overpower, więc zależy to też od twojego refleksu, bo chwila nieuwagi i można stracić jednego skilla w rotacji, albo użyć za dużo i ominie nas overpower.

W sprawie Recklessness'a: Używamy go w zależności od bossa, jeżeli BL będzie puszczany na 2 fazie (2-3 minuty po 1 fazie) to zostawiamy go na BL'a, jeżeli boss do fazy do której trzeba użyć BL' będzie po 5 minutach to używamy recklessnessa na początku walki i na fazie z BL odnowiony CD będzie można użyć 2 raz smiley.gif. Używanie skilli na recklessnessie: Execute > Mortal Strike > Heroic Strike > Slam > Overpower (Overpower sie nie oplaca, ponieważ i tak mamy zwiekszony 50% crit z niego) (Zaznaczone od najlepszego do najgorszego pod względem skuteczności na recklessnessie). Najlepiej włączyć reklessnessa i wrócić do battle stance.

Gdy mamy 80+ rage używamy Heroic Strike zamiast Slama, a jeżeli mamy 50-60 rage podczas odświeżania renda next melee Heroic Strike, ktory wchodzi od razu zadając duzy dmg. Jeżeli mamy 90 albo 100 rage i ok. 40% na crita możemy jednego Slama co jakąś faze wymieniać na Mortal Strike ktory szybciej wchodzi i zadaje wiekszy dmg, ale marnuje wiecej rage i bez crita jest do poopy, ale jak mamy wiecej crita to można ładnie z tego ładować zamiast Slama. Najlepiej używać Mortal Strike jako 3 skill w czasie tikania renda.

Rotacja multi target (3-4)

Charge -> Zakladamy na każdy target Rend -> Zmiana stance do Berserker Stance (T9, T9.25, T9.5 + 5% na crita a bez 3% to i tak dużo) -> Sweeping Strike -> Bladestorm -> Whirlwind -> [Spamujemy nim się zakręci postać na Bladestormie] Cleave -> odświeżenie renda i spam cleavami + normalna rotacja na jeden target, jeżeli mamy 4 częsci setu T10 to spamować Executami. -> Między cleavami spam Thunder clapami -> i od nowa to samo

Bardzo dobra rotacja na packi w ICC, uwaga! Gdy mamy warriora prota w raidzie, poproscie go o Vigilance, ponieważ warrior ARMS robi po tankach mega threat.

Glyphy

Glyph of Major

Glyph of Mortal Strike
Glyph of Execute
Glyph of Rending
Glyph of Heroic Strike (Można, ale tylko w buildzie Heroic Strike boost)

na packi w ICC mozna zmienic zamiast Mortal Strike dać Glyph of Cleave, a potem zmienić na bossie z powrotem.

Glyph of Minor

Glyph of Charge
Glyph of Battle
Glyph of Bloodrage

Hit Cap: 262
Expertise Cap: 215
Armor Penetration musimy miec 100%

Enchanty:
Head: 50 attack power + 20 cricital strike rating
Shoulders: 40 attack power + 15 crit rating
Back: 22 Agiliy
Chest: 10 stats
Wrist: 50 attack power
2H Weapon: Berserker
Hand: 44 attack power
Legs: 75 attack power + 22 critical strike rating
Boots: 12 hit rating + 12 critical strike rating

Gemy:
Red: 20 armor penetration
Prismatic gem: 10 all stats
Meta: +21 Agility i 3% Increased Critical Damage !!!

Pytanie brzmi: "Dlaczego taki meta gem?" Dlatego, że ten meta gem (21 Agility + 3% dmg z crita) wymaga do działania 1 gem blue, red i yellow, a gdy mamy 1 PRISMATIC GEM w gearze to automatycznie spełnia on wszystkie wymagania (pełni role blue/red/yellow w jednym momencie) i w ten sposób możemy walnąć jeden prismatic 10 all stats a reszte gemów w armor penetration i nie będziemy musieli marnować blue gemów co w praktyce tylko zmniejsza nam arp o jakies 40

Rodzaj broni

Axe jest najlepszy bo daje na 5% crita, potem Maca jeżeli brakuje nam arp, a na koncu sword, który wcale nie jest najgorszy, gdy mamy hard capa arp i dużo crita (powyzej 50%) to nawet lepszy niż axe.

Profesje

Tutaj od upodobania, można każdy, ale najlepsze jest połącznie BS + JC (Wiecej socketów i lepsze gemy)

Addony:

OmniCC - do dokładnego odświeżania renda.
Class Timer - do odświeżania shoutów.

W całości zrobione przez Rurkoz'a dla forum.battlenet.pl proszę nie kopiować tego na inne fora smiley.gif

Poradnik został zrobiony pod WOTLK. Na Cata zrobie za jakiś czas.

[Edycja Rurkoz - 19.03.2011 o 17:52]

kubuntu
Wiadomość [#2]: 04.07.2010 o 16:28

Konto skasowane





Co do Glyphow to ja bym użył

Glyph of Bladestorm
Glyph of Mortal Strike
Glyph of Rending

Dlaczego Glyph of Bladestorm zamiast Glyph of Execute? Większość bossów w ICC np. Lord Marrowgar ma sporo multi targetow do bicia a Execute stanowi zaledwie max 7-9% damage a glyph bustuje o jakies 380 obrazenia z niego.


Co do Expertise Cap to te statystyke mozna calkowicie olać gdyż może i coś daje ale bossa zawsze bijemy od tył więc moze jedynie miec dodge na ataku a dodge= Overpower który z dobrym gearem ma 100% szans na cryt i nie może mieć dodge parry i block , dodge na MS czy Execute boli ale na innych aatakach bustuje dps a pozatym Overpower ma krótszy GCD o 0,5 s.
i w takim przypadku Overpower ma priorytet nad innymi skilami gdyz jak mamy tick Taste for Blood to dodge nie da nam dodatkowego OP więc tylko stracimy jeden atak .

Co do buildu to najleprzy jest 55/8/8 tylko ze zamiast pakowac w Anger Management bardzej opłaca sie dac w Weapon Mastery 1/2 .

Co do Recklessness'a to opłaca sie go jedynie uzyc przy pullu bo dzała tylko przez 3 następne skile a zmiana stance kosztuje zawiele rage by robic to w czasie walki

Co do rotacj na one target sie zgodze tylko ze HS bym uzywal prawie cały cas gdyz w ICC prawie na wszystkich walkach dostajemy jakis damage wiec dostajemy darmowe rage czyli niemamy zadnych problemow z tym a z dobrym gearem 1 mele cryt daje nam prawie max rage .

A co do multi targetow to nakładanie renda na karzdy target nie ma sensu tak samo jak wchodzenie w berserk stance poprostu robimy tylko co zwykle tylko uzywamy dodatkowy Sweeping Strike i Cleave zamiast HS i Tunder clapa jak mamy 4+ targetow

I to by było moje pare uwag

A i ostatnie bonus z 4 czensci t10 nie jest taki fajny jak sie wydaje gdyz nie jestes go w stanie w 100% wykorzystac

Rurkoz
Wiadomość [#3]: 05.07.2010 o 13:19

Konto skasowane





Odniosę się trochę do twojego komentarza

kubuntu napisał
Co do Glyphow to ja bym użył

Glyph of Bladestorm
Glyph of Mortal Strike
Glyph of Rending

Dlaczego Glyph of Bladestorm zamiast Glyph of Execute? Większość bossów w ICC np. Lord Marrowgar ma sporo multi targetow do bicia a Execute stanowi zaledwie max 7-9% damage a glyph bustuje o jakies 380 obrazenia z niego.


Tak jak powiedziałem wcześniej, na różnych bossach można zmieniać glyphy i wracać do starych na innym, poza tym w buildzie na Heroic Strike chyba nawet lepiej Glyph of Heroic Strike jeżeli mamy dużo tego crita :P


Co do Expertise Cap to te statystyke mozna calkowicie olać gdyż może i coś daje ale bossa zawsze bijemy od tył więc moze jedynie miec dodge na ataku a dodge= Overpower który z dobrym gearem ma 100% szans na cryt i nie może mieć dodge parry i block , dodge na MS czy Execute boli ale na innych aatakach bustuje dps a pozatym Overpower ma krótszy GCD o 0,5 s.
i w takim przypadku Overpower ma priorytet nad innymi skilami gdyz jak mamy tick Taste for Blood to dodge nie da nam dodatkowego OP więc tylko stracimy jeden atak .

Co do buildu to najleprzy jest 55/8/8 tylko ze zamiast pakowac w Anger Management bardzej opłaca sie dac w Weapon Mastery 1/2 .


Przeczysz sam sobie, ja już wole te beznadziejne 1 rage co 3 sekundy niż ten expertise, które twoim zdaniem jest beznadziejne do armsa, a żaden boss chyba nie disarmuje dpsów.

Co do Recklessness'a to opłaca sie go jedynie uzyc przy pullu bo dzała tylko przez 3 następne skile a zmiana stance kosztuje zawiele rage by robic to w czasie walki


Z tym się zgadzam, ale napisałem wcześniej, że zostajemy przy Berserking Stance i używamy jeszcze od 5 do 10 skilli, a zmiana stanca powoduje spadek rage, ale tylko do (nie chce kłamać) chyba do 25, albo 15, co i tak daje nam możliwość uderzenia Overpowera, który potem daje w hooy rage.

Co do rotacj na one target sie zgodze tylko ze HS bym uzywal prawie cały cas gdyz w ICC prawie na wszystkich walkach dostajemy jakis damage wiec dostajemy darmowe rage czyli niemamy zadnych problemow z tym a z dobrym gearem 1 mele cryt daje nam prawie max rage .


No oczywiście, ale tylko w buildzie na Heroic Strike, bo w innych za dużo zżera rage.

A co do multi targetow to nakładanie renda na karzdy target nie ma sensu tak samo jak wchodzenie w berserk stance poprostu robimy tylko co zwykle tylko uzywamy dodatkowy Sweeping Strike i Cleave zamiast HS i Tunder clapa jak mamy 4+ targetow


Sprawdziłeś w ogóle jak działa na ICC nakładanie na kazdy target tego renda i potem używać całego AoE ? U mnie to jest matrix i sypią się liczby i często jestem pierwszy w DMG i to chyba o to chodzi, żeby nie grać na lenia, tylko mieć skuteczność nawet na packach, bo na nich najwiecej traci się czasu. To co napisałeś, może skutkować jak nie mamy bladestorma bo jest na CD, lepiej sam sprawdź jak działa nałożenie na wszystkie targety rendu a potem bladestorm -> whrilwind -> spam cleavów w berserking stance, i jak zmieniamy stance to next melee Cleave jest nadal aktywny :P i po zmianie stanca od razu ładuje postać w moby i nawet zostaje rage na thunder clapa. Sam sprawdź.

A i ostatnie bonus z 4 czensci t10 nie jest taki fajny jak sie wydaje gdyz nie jestes go w stanie w 100% wykorzystac


Najlepiej to mieć 258ilvl T9.5 to jest miazga bonus, ale trudno to zdobyć w średnio progresowej guildi.

Dzięki za komentarz ziomuś.

[Edycja Rurkoz - 05.07.2010 o 13:21]

pussymonsta
Wiadomość [#4]: 05.07.2010 o 22:09

Konto skasowane





dam rade w arms grać endgame czy nikt na raid nie weźmie warka dps 'nie fury', dużo słabszy dps wycisne ?
a i zmiana stanca bez talentów u mnie na 67 lvl zżera rage do 10, czyli tak jak mówiłeś do 25 z talentem

kubuntu
Wiadomość [#5]: 05.07.2010 o 23:19

Konto skasowane





ja na armsa nie narzekam na Festerze czy Sarufangu z 13-14,5 k zrobie a na Morowgarnie 17k nawet jestem wstanie zrobic jak Bone spike mi najda wiec arms wiele nie ustępuje furemu a czasem jest nawet leprzy jak tak patrze na recounta u mnie w gildi smiley.gif

[Edycja kubuntu - 05.07.2010 o 23:19]

Rurkoz
Wiadomość [#6]: 07.07.2010 o 18:50

Konto skasowane





pussymonsta napisał
dam rade w arms grać endgame czy nikt na raid nie weźmie warka dps 'nie fury', dużo słabszy dps wycisne ?


Ogólnie najlepiej pójść na raid w Fury, a na bossach gdzie nie trzeba się ruszać najlepiej zmienić sie w Arms i korzystać z rotacji jaką ja podałem, ponieważ Arms warrior robi mega dmg i dps na targecie co się nie rusza smiley.gif tak więc jak powiedział kubuntu, że świetny dps robi na Saurfangu i Festerze, bo tam trzeba stać w miejscu smiley.gif na takich bossach osobiście się zmieniam, jeżeli pozwali na to RL.

TadeoTadei
Wiadomość [#7]: 19.07.2010 o 16:23

Konto skasowane





Dobra, dopiero ten temat zobaczyłem a pewnie Rurkoz nie może się doczekać aż skomentuję (razem graliśmy jako dwa armsy).

Nie chce mi się wklejać cytatów, poruszę tylko kwestię co do której mam inne zdanie.

Sam gram w buildzie Incite (55/8/8 z 1/2 weaponmastery).

Co do weaponmastery a anger management - przy odpowiednio mocnym gearze 1% więcej szansy na cios (nie dodge) bardziej zwiększy dps niż 1 rage co 3 sek (co jest kompletnie niezauważalne). Potwierdza to zarówno moja praktyka jak i kalkulatory (sam używam Rawr).

Całkowicie nie zgadzam się z rotacją zaprezentowaną przez Rurkoza, ale wynika to z różnicy gearu między nami oraz tego jak z gearem skalują się umiejętności.
Rotacja:
Recklessness -> Battle Stance -> Bloodrage -> Heroic Throw -> Charge -> Reng -> Mortal Strike -> Slam/Execute -> (kolejkowany Heroic Strike) -> Overpower - (kolejkowany Heroic Strike) -> Bladestorm -> (kolejkowany Heroic Strike) -> Overpower -> Mortal Strike -> Overpower -> Slam/Execute -> Mortal Strike -> (kolejkowany Heroic Strike) -> Rend -> Overpower

Dlaczego Heroic Throw na starcie: jeżeli nie rzucisz to marnujesz 1 ładunek Recklessness na 100% crit Overpowera, Heroic Throw przed Charge powoduje nałożenie 3x debuffów na cel na samym początku walki (Trauma, Blood Frenzy oraz Deep Wounds), tym samym boostując od pierwszych sekund cały raid jak i Ciebie powodując twojego Enrage z Wrecking Crew.
Co do końcówki rotacji to nie zawsze tak bywa (4 ostatnie kroki).

Dlaczego Overpower >> Mortal Strike >> Execute (poniżej 20% zależy od ilości rage)

Odpowiedź: Execute nie skaluje się z gearem poza arp, w przeciwieństwie do Mortal Strike oraz Overpower, tak więc zarówno MS jak i OP zadają relatywnie większe obrażenia. OP ma 100% szansy na crit z odpowiednim gearem, tym samym ogólnie zadaje większe obrażenia od MS. Jeżeli potrzebujecie koniecznie do tego obliczenia to zapraszam na oficjalne, amerykańskie forum wojownika.

O co chodzi z kolejkowaniem HS? Jak wiecie użycie Slama usuwa kolejkowany HS, ale HS można zakolejkować w czasie casta Slama (używamy Slama a potem od razu HS). Dlaczego kolejkuję go tak w rotacji a nie inaczej? HS dla armsa to bardzo niebezpieczna umiejętność ze wzg na brak stałej dostawy rage z Off Handa. Należy go używać jak sięma go dużo albo jak następne umiejętności nie wymagają jego dużej ilości (Rend, Overpower). Poniżej 20% HS nie używamy wcale (100% rage starving) chyba, że mamy świeży Blood Rage.

Odnośnie Glyphów. Glyph of Bladestorm sprawdza się jedynie na długich walkach kiedy takowy pozwala na użycie dodatkowego extra 1 Bladestorma. Inaczej ten glyph nie daje dpsu. Jeżeli chodzi o AoE fights typu Marrowgar, Toravon to doskonale zadanie wypełniają Sweeping Strikes (kiedy BS jest na cooldownie), które są poza GCD, nie wpływają zbytnio na rotację poza swoim kosztem rage a przy używane regularnie sprawdzają się znakomicie, np na Toravonie miałem więcej dpsu na orbach niż spora część ranged a nie zmieniałem targetu z Toravona przez całą walkę. Dodam jeszcze, że Glpyh of Execute bardzo podnosi sam dmg done przez Execute, którego używamy stosunkowo często (zależnie od szczęścia + poniżej 20%).

Rurkoz zapomniał dopisać jeszcze jednej rzeczy, mianowicie jakie potiony powinien używać warrior arms. Są to mianowicie 2x Indestructible Potion (z wykorzystaniem Double Potion Tricka). Dlaczego? Haste nie daje zbyt dużo armsowi ze wzg na brak wpływu na cast slama oraz to, że slam pauzuje swing time. Indestructible Potion daje nam 3,5k armoru na 2 minuty, co to oznacza wyjaśnię po krótce obliczeniami:

3500 armoru to 97 attack power na 2 minuty walki
Obliczenia:
(3500/108)*3= 97,2(2)

Tym samym przez 4 minuty walki łącznie mamy 97 ap więcej. Warto? Przy grze w arp nawet bardzo.


To tyle, jeżeli coś sobie jeszcze przypomnę, albo coś mi najdzie na myśl to dopiszę smiley.gif

Pozdrowienia,
Tadeo

PS1: Przypomniałem sobie, w przypadku buildu Incite (55/8/8) rotacja na AoE wygląda troszkę inaczej, mianowicie Thunder Clap, który zadaje naprawdę duże obrażenia na AoE + rozsiewa na każdy target Traumę i Blood Frenzy przy crycie, ma pierwszeństwo przed każdym skillem, nawet przed Rendem szczerze mówiąc. Do Berserker Stance idziemy tylko aby użyć 1 whirlwinda i od razu wracamy do Battle Stance (trzeba się upewnić, że przed zmianą stance nie mamy w kolejce żadnego Cleave czy Heroic Strike, inaczej kończymy bardzo rage starving).
PS2: Rurkoz nie podał capa na ARP w Armsie, który wynosi 90% (10% dostajemy z Battle Stance) a w przeliczeniu punktowym 1260 smiley.gif

[Edycja TadeoTadei - 19.07.2010 o 16:28]



Tadeo - blood elf warrior lvl 85 Single Minded Fury PvE/Protection PvE

Server Auchindoun
Rurkoz
Wiadomość [#8]: 15.08.2010 o 12:11

Konto skasowane





Tadeo ma 100% racji. Dodam od siebie, że najlepszym weaponem dla warriora arms jest polearm http://www.wowhead.com/item=50735 na równi z Shadowmournem.

[Edycja Rurkoz - 15.08.2010 o 12:12]

Crom
Wiadomość [#9]: 17.08.2010 o 22:01

Konto skasowane





Przyklejka.



| Format Sig? [Yes/No]
| Enter Command: .......Yes
| Format percentage: 10%...25%...50%...75%...100%...Complete!
| Sig Formatted.
|
| Have a Nice Day!

[System Shutdown]
ver.1.05 made by Crom, Last Update: 21.07.11y

[SYSTEM REMINDER] - [ON]
Rurkoz
Wiadomość [#10]: 19.03.2011 o 17:55

Konto skasowane





Za jakiś czas przerobie ten poradnik pod warriora w Cata, niestety będę musiał zrobić gruby update, ponieważ wprowadzono dużo zmian. Jeszcze mam mały problem ze nie raiduje na Cata...
Proszę o cierpliwość.

TadeoTadei
Wiadomość [#11]: 21.03.2011 o 02:28

Konto skasowane





Z przerabianiem etc trzeba czekać, bo w patch notes 4.1 PTR zmienia się non stop wszystko.
Ogólnie Arms w Cata to faceroll i keysmashing. 20k dpsu w blue gearze.



Tadeo - blood elf warrior lvl 85 Single Minded Fury PvE/Protection PvE

Server Auchindoun
lsh
Wiadomość [#12]: 22.03.2011 o 09:39

Konto skasowane





TadeoTadei napisał
Z przerabianiem etc trzeba czekać, bo w patch notes 4.1 PTR zmienia się non stop wszystko.
Ogólnie Arms w Cata to faceroll i keysmashing. 20k dpsu w blue gearze.


sratatata nie keysmashing
trzymanie prio = +5-6k dps
i yup wtedy 20k dps w blue gearze



"If the guns are churnin', your ass is burnin'. If the guns are blazin', you ass is... erasin'. I don't know, what do you want from me? " - anonymous Siege Tank gunner.
"generalnie melee dps powinno stać za bossem na rajdzie, żeby ich tank pianą nie obryzgał jak dostanie enrage"
mindseeker
Wiadomość [#13]: 22.03.2011 o 16:15

Konto skasowane





Ogólnie Arms w Cata to faceroll i keysmashing. 20k dpsu w blue gearze.

Akurat. Czym się różni od tego z WotLK? Tym, że nie ma w rotacji Execute, ale za to jest Colossus Smash.
W Arms się dość trudno dpsuje, bo musisz wiedzieć czy lepiej użyć Overpower bo zaraz przepadnie proc, czy lepiej zbić rage Mortal Strike+Heroic Strike. To tylko taki przykład.
Do tego dochodzi Slam, którego trzeba wcisnąć w rotacje. Fury przy Arms to total faceroll.

lsh
Wiadomość [#14]: 23.03.2011 o 12:22

Konto skasowane





jest execute w rotacji - od 20%
ja nie mam takich dylematów bo jak dla mnie MS>OP, HS olewam, stracę proca z OP to wypełniam go slamem.
HS w zasadzie jedynie przy deadly calm zdarza mi się użyć lub żeby zbić rage czasami.
Slam wciskam gdzie się da, w oczekiwaniu na MS i resztę coby nie marnować czasu.

PS. moze to nie nazbyt dokładne wyjaśnienia ale dpsuję raptem na 2óch bossach więc raczej nieczęsto smiley.gif

[Edycja lsh - 23.03.2011 o 12:23]



"If the guns are churnin', your ass is burnin'. If the guns are blazin', you ass is... erasin'. I don't know, what do you want from me? " - anonymous Siege Tank gunner.
"generalnie melee dps powinno stać za bossem na rajdzie, żeby ich tank pianą nie obryzgał jak dostanie enrage"
mindseeker
Wiadomość [#15]: 23.03.2011 o 13:27

Konto skasowane





ja nie mam takich dylematów bo jak dla mnie MS>OP

weź pod uwagę, że OP ma o 60% większą szanse na kryta

lsh
Wiadomość [#16]: 23.03.2011 o 14:25

Konto skasowane





biorę, tylko że MS ma cd, a OP jest z proca i waląc MS podtrzymujesz Slaughtera smiley.gif (który z kolei doja dodatkowy dmg dla OP smiley.gif



"If the guns are churnin', your ass is burnin'. If the guns are blazin', you ass is... erasin'. I don't know, what do you want from me? " - anonymous Siege Tank gunner.
"generalnie melee dps powinno stać za bossem na rajdzie, żeby ich tank pianą nie obryzgał jak dostanie enrage"
TadeoTadei
Wiadomość [#17]: 26.03.2011 o 17:09

Konto skasowane





lsh napisał
sratatata nie keysmashing
trzymanie prio = +5-6k dps
i yup wtedy 20k dps w blue gearze


Trzymanie prio to key smashing.
W WotLK jako Armsem musiałeś umieć kolejkować HS, co biorąc pod uwagę brak off-handa było cholernie trudne, teraz praktycznie poza Deadly Calm nie używam (ewentualnie jak procnie Battle Trance, Incite albo od zasrania rage'a a nadochodzi OP + odświeżenie Rend). Dodatkowo Bladestorm był ważny ze wzg na generację rage i jego dps na single target też. Teraz nigdy na bossie bez addów tego nie użyję!

mindseeker napisał
Akurat. Czym się różni od tego z WotLK? Tym, że nie ma w rotacji Execute, ale za to jest Colossus Smash.


Tym, że prio Execute i Collossus Smasha jest całkowicie inne. Execute używałeś zamiast Slama (na odpowiednim lvlu gearu MS biło mocniej), teraz Collossus Smash ma przewagę w rotacji nad wszystkim (poza Rendem na starcie), ale z drugiej strony nie spamujesz jego proca jak w przypadku Execute'a, nie liczy się jego dmg, ale debuff jaki daje na celu.

lsh napisał
ja nie mam takich dylematów bo jak dla mnie MS>OP, HS olewam, stracę proca z OP to wypełniam go slamem.

Proca z OP nie olewamy i nie tracimy. Jak go nie wykorzystamy, to lepiej siedzieć już w Berserker Stance dla 5% wiecej dmg. Poza tym nie wiem jak można przegapić proca z OP...

Arms w Cata w porównaniu do tego z WotLK to faceroll. Jedyne co się nie zmieniło to generacja threata za co nadal nienawidzą mnie tankowie.
Niedługo może się zmienić i zacząć się bardziej interesująco ze wzg na ostatnie PTR Patch Notes (global nerf dla Armsa).

Co do fury - grałem SMF i jest trudniejsze od Arms, głownie przez słabą generację rage oraz fakt pustych GCD (no enrage, Berserker rage on CD, no Raging Blow...). No ale to moja opinia.

Polecam poradniki na amerykańskim forum wojownika, zarówno dla TG, SMF i Arms (nie we wszystkim się zgadzam z nimi, ale sporo w nich mądrości).

Pozdrowienia,
Tadeo



Tadeo - blood elf warrior lvl 85 Single Minded Fury PvE/Protection PvE

Server Auchindoun
lsh
Wiadomość [#18]: 26.03.2011 o 20:46

Konto skasowane





zostanę przy swoich opiniach,

edit:
jak się okazuje czasem na mmo ptr notes sa szybciej niż na forum blizza :P
global nerf of arms - yup :P
(na szczescie to poki co ptr - pozyjemy, zobaczymy)

[Edycja lsh - 27.03.2011 o 03:20]



"If the guns are churnin', your ass is burnin'. If the guns are blazin', you ass is... erasin'. I don't know, what do you want from me? " - anonymous Siege Tank gunner.
"generalnie melee dps powinno stać za bossem na rajdzie, żeby ich tank pianą nie obryzgał jak dostanie enrage"
mindseeker
Wiadomość [#19]: 26.03.2011 o 22:08

Konto skasowane





Arms w Cata w porównaniu do tego z WotLK to faceroll.


co ty bredzisz. Arms to po pierwsze nie jest faceroll bo trochę uwagi wymaga w przeciwieństwie do np dpsowania rogalem.
W Cata się wiele odnośnie Arms nie zmieniło.

TadeoTadei
Wiadomość [#20]: 29.03.2011 o 02:18

Konto skasowane





Widzę, że uparcie bronicie stanowiska Arms jako trudnego specca do dpsu. Nie wiem dlaczego, może to wynika z tego, że nie graliście Armsem porządnego progressu z dobrym gearem w WotLK-u albo może dlatego, że teraz w Arms idzie Wam dobrze i nie chcecie wyjść na key smashera.

Ja podobnie jak Rurkoz (razem w gildii biegaliśmy jako dwa Armsy) spędziliśmy bardzo dużo czasu jako jako dpsi w Armsie (on nawet więcej) i takie jest moje prywatne odczucie, że Arms jest overpowered teraz. Nie potrzebujesz ani gearu, ani za dużo mózgu aby robić duży dps jako Arms. Sorry, jeżeli sądzicie, że opanowanie 4 skilli na krzyż (nie liczę Excute i Renda) to oznaka "skillu"? W WotLK-u potrzebowałem 12 key bindów, aby móc wszystko wykorzystać w pełni. Teraz spamujesz CS>MS>OP>Slam i... BUUUUUM 20k DPS-u w blue gearze!

Lubiłem Armsa w WotLK-u, bo aby dorównać albo prześcignąć Fury warrów z podobnym gearem potrzeba było dużo czasu i treningu rotacji na kukle oraz na bossach.
Od tej pory prawdopodobnie będę głównie śmigać w Single Minded Fury, wydaje się o wiele trudniejsze i bardziej wymagające (mniej skilli, randomowy proc oraz "WTF to do with free GCD and avoid dropping dps?!").

Jeżeli naprawdę macie zamiar się dalej kłócić to może wypróbujecie jako main specc i spędzicie w tych specach dużo czasu. Aha, nie wyskakujcie mi tu z tekstami, że dps Rogalem to key smashing czy coś. To jest forum Warriora - ja nie grałem nigdy żadną inną klasą w end-gamie. Nie obchodzi mnie czy Rogal to key smashing w porównaniu do Armsa. Dla mnie Arms to key smashing w porównaniu z tym co było w WotLK-u.

Wiecie po czym poznać, że Arms jest łatwy teraz? Po tym, że zaroiło się od Armsów. W WotLK-u na Auchindounie z dobrym gearem było tylko dwóch (po stronie Hordy) - Rurkoz i ja. Teraz jest ich chyba więcej niż fury...

PS.: Nawet Blizz widzi, że Arms jest za łatwe/za mocne. Nie nerfią obu dziedzin (PvE/PvP) bez powodu.

[Edycja TadeoTadei - 29.03.2011 o 02:22]



Tadeo - blood elf warrior lvl 85 Single Minded Fury PvE/Protection PvE

Server Auchindoun
REKLAMA
Strona 1 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :