Dziś jest: Piątek, 22 listopada 2019, godzina 06:43
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Pomysł na Pala (cold charger)

Malach
Wiadomość [#1]: 10.08.2007 o 20:42

Konto skasowane





Witam,

Chciałem przedstawić Wam pokrótce opis pala, na którego pomysł chodzi za mną od dłuzszego czasu.

Paladyn opierał by się na aurze świętego chłodu oraz szarży i jej synergii.
Skille wyglądały by tak:

AURY OFENSYWNE:

Moc - max (synergia)
Św. ogień - 1 (na dojście)
Św. chłód - max

UM. BOJOWE:

Pchnięcie tarczą -1 (na dojście)
Szarża - max (nasz główny atak)
Św. tarcza - max
Św. pocisk - 1 (dojscie)
młotek - 1 (dojscie)
Poświęcenie - 1
Zapał (tutaj dajemy resztę pktów jakie pozostaną po wymaxowaniu sw. tarczy, chłodu i szarzy z synergiami)

AURY DEFENSYWNE:

Modlitwa - 1
Oczyszczenie - 1
Śmiałosc - 1
Wigor - max (synergia)

PS Nie opłaca się maxować synergii do aury św chłód, aura spowalnia bez synergii tak samo, a te niewielkie plusy do dmg są nie warte pktów)

STATYSTYKI:

Siła: pod itemy (mając na myśli używanie bp eni damy tutaj mniej niż 50 pkt)
Zrecznosc : pod max blok
Wytrzymałosc: reszta
Energia: zero

STUFF:

Hełm: voal nw (+2skill, plusy do cold dmg)
Zbroja: enigma (najlepiej w bp)
Broń: sądze, że ciekawym rozwiązaniem będzie botd , najlepiej w eth ba(testując pala w edytorze wyciągał on 12k dmg z szarży i 4.5k dmg z zapału, spowalniał aurą 56%)
Tarcza: zaka
Amulet: Serafin, Mara (lepiej to drugie)
Ringi: Raven x2
Pas: verdungo oczywiście
Rękawice: bloodfist, drakula (pvm)
Buty: Gore Rider

Jedynym mankamentem jaki w tym palu nieco doskwiera są drobne niedobytki resów i many (ale mozna to nadrobić rzeczami w plecaku).


Co o tym sądzicie?

reredruM
Wiadomość [#2]: 12.08.2007 o 18:19

Konto skasowane





Mysle, rze tak. Znasz jeszcze jakies fajne buildy?

baqarah
Wiadomość [#3]: 13.08.2007 o 20:24

Konto skasowane





Bawilem sie palem szarżownikiem na pvm (tylko fizyczne obrazenia), mialem tez pomysl takiego pala na pvp (charge+holy shock).
Mam kilka sugestii:
1. Skoro wrzucasz juz punkty w sile to lepiej byloby zalozyc jakas mage plate eni, albo nawet zrobiona w archonie - dodatkowy defence nigdy nie jest zly (szczegolnie z holy shield).

2. Grief ma wiekszy damage (jesli chodzi o bronie jednoreczne). Damage wyswietlany jest inny, ale Grief jest krolem broni jednorecznych, kropka.

3. Mana problemem nie jest - jakiekolwiek zrodlo leech'a np z pierscionka (imo nie potrzeba az 2 ravenow) i viola! many pod dostatkiem.

4. Resy - no tu to moze byc problem. socket um'a w HoZ'a (perf diamond tez styknie), w czapce tez um'ik i juz jest lepiej. a jak nie to charmy ratuja sytuacje.

5. Tarcza - moglaby byc exile - life tap zly nie jest, ale HoZ tez oki (no tak, ale wez tu zalatw exile...).

6. Czapka - wiem, ze woal daje kopa do damage'u aury, ale nie lepiej CoA (FHR!), albo nawet Czako?

7. Sprobuj sprawdzic poszczegolne progi fhr - im wiekszy fhr tym na szarzy sie plynniej biega (tak slyszalem).

8. Bedziesz mial duzo zabawy z bossami - radze miec jakas smite bron na switchu z duzym cb i gdzies w skrzrynce ten helm z 35% cb (ten z setu sieroty bodajze, nigdy nie pamietam jak sie nazywa..:P). Nie znam na pamiec progow smite'a, ale moznaby poprobowac z jednym punktem w fana, tak, zeby szybkosc smite'a byla zadowalajaca. Albo punkcik w zeal'a i sprawe bossow mamy zalatwiona (swoja droga nigdy jeszcze nie gralem palem na zeal'a :P).

9. Eeeee a tak w ogole to imo nie jest Ci potrzebna za bardzo ta aura. Damage'u za duzo nie zadaje, a spowolnienie da Ci merc z aura... Jezeli sie martwisz stworkami z immunem na fizyczne to wystarczy dac mercowi Zaplate Zniwiarza (ta uniq halabarde z szansa na zniedolezenie) i po klopocie. Na aure wtedy Fana i biegamy pure-chargerem biggrin.gif. Damage podstakuje niebotycznie, a i wszyscy koledzy z druzyny sie ciesza dodatkowym iasem.

10. Ciekawym rozwiazaniem bylby 2h charger. Ginalby czesto, ale damage to by mial juz naprawde konkretny. eBotD Thunder Maul - mniam.

Oczywiscie to moje zdanie, Ty rob jak uwazasz

DontAskMeWhy
Wiadomość [#4]: 14.08.2007 o 01:10

Konto skasowane





na pvp:

ll i ml sa ostro ciete. olej bo i tak nic nie daja prawie. jedyny plus to dla postaci walczacych na dystans - wiedza ze trafiaja

co ma fhr do szarzy? O_o

baqarah
Wiadomość [#5]: 14.08.2007 o 12:27

Konto skasowane





fhr do szarzy - a to nie jest tak, ze nie zmniejsza sie dlugosc animacji "konczenia" szarzy, a wiec umozliwia "plynniejsze" bieganie na szarzy? Ktos kiedys cos takiego napisal, ja tylko powtarzam, nie jestem pewien...

Czytanie ze zrozumieniem sie klania - nie wiedziec czamu myslalem ze to jest bardziej pvm...

ll i ml to prawda nie ma sensu, ale na pvp to powinno styknac mana z itemow

DontAskMeWhy
Wiadomość [#6]: 14.08.2007 o 12:46

Konto skasowane





nadal nie wiem jaki zwiazek ma szybsze odzyskiwanie rownowagi (ktore dziala tylko jak gonga dostaniesz) z szybszym konczeniem szarzy

baqarah
Wiadomość [#7]: 15.08.2007 o 15:08

Konto skasowane





hmm staralem sie poszukac, gdzie uslyszalem/przeczytalem o tym fhr przy szarzy i ... nie znalazlem.
No coz, chyba nie zostaje mi nic innego jak przyznac Ci racje. Pewnie cos mi sie popieprzylo, ale cos z czyms pomylilem biggrin.gif.

Malach
Wiadomość [#8]: 17.08.2009 o 16:27

Konto skasowane





I probowal ktos juz tego pala? biggrin.gif

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :