Dziś jest: Poniedziałek, 13 lipca 2020, godzina 13:57
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Płonąca Apokalipsa

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 |   >   >>     Ostatnia
LordStachu
Wiadomość [#1]: 15.06.2010 o 17:10

Konto skasowane





Witam, chciałbym wam przedstawić swój projekt kampanii na podstawie World of Warcraft: Płonąca Apokalipsa.

...Wreszcie portal stanął otworem. Z jego wnętrza wyszła istota z piekła rodem - ostatni z Lordów upiornych władców - Mephistroth. - O wielki! - wykrzyknął w euforii orczy warlock - Witaj w tym spaczonym przez niewiernych świecie Azeroth i ulecz nas ze skazy tego świata, jesteśmy na Twoje rozkazy, panie! - Wspaniale - odrzekł władczym tonem Nathrezim - Wypływamy za morze, do grobowca Sargerasa. Jego dusza wystarczająco długo była uwięziona pod głębinami oceanu. Za równo 30 nocy oba księżyce wejdą w stan zaćmienia, nastąpi wtedy przedarcie ciemnych sił Upiornej Nicości, przez co nasze moce wzrosną, jedynie wtedy połączenie duszy Ojca z ciałem będzie możliwe. Zbierz z jego grobowca jego szczątki wraz z duszą i ożyw go w Studni Słońca w Quel’Thalas. Nasz pan ma już dosyć tego więzienia, przemyślał wszystko i nabrał mocy by na nowo siać grozę na świecie…



Po czterech latach względnego spokoju pomiędzy Hordą a Przymierzem, niemal zapomniany orczy klan Płonącego Ostrza przyzywa ostatniego dowódcę upiornych władców na ziemie Azeroth, Mephistroth'a, który postanowił wskrzesić pogrzebanego gdzieś pod wodą, władcę Płonącego Legionu, Sargerasa. Decyzję jaką tam podejmie, zapoczątkuje nową erę grozy, która odbije się w całym Azeroth, gdzie wszystkie rasy będą musiały stawić czoła najpotężniejszej istocie we wszechświecie i jej sługom. Inaczej na zawsze świat pochłonie mrok...

SCREENSHOTS:













Ukończenie kampanii:

Mapa 1:

POSTACIE:

GROTHAR

Główny bohater, To nim będziemy kierować w pierwszej mapie. Grothar jest jednym z nielicznych członków niemalże wybitego orczego klanu Płonącego Ostrza. Został wysłany przez jego guru, Yarogga Baneshadow do wioski Crossroads by znaleźć jedną z zaginionych ksiąg Gul'dana, która pomoże Yaroggowi przywołać demona, który wzywał go przez sen.

THORK

Lider obrońców w Crossroads i bardzo ważna postać w grze, rezyduje w ratuszu, jednak łatwo do niego się nie dostaniesz.

YAROGG BANESHADOW

Przywódca klanu Płonącego Ostrza. To on wysłał Grothara z misją odnalezienia Księgi Gul'dana, by przyzwać upiornego władcę, Mephistroth'a.

MANKRIK

Tajny szpieg Płonącego Ostrza. To jego mamy odszukać by znać więcej szczegółów o Księdze Gul'dana. Rezyduje w Crossroads.

KIL'HALA

Nie ma chyba lepszej 'szwaczki' od tego trolla. Może nauczyć Cię umiejętności Szycie.


APTEKARZ HELBRIM

Nieumarły alchemik, handlujący różnymi komponentami związanymi ze swoją profesją. Może również nauczyć Cię umiejętności Alchemia.

SERGRA DARKTHORN

Sergra jest miejscowym dowódcą wojsk Crossroads. Jest bardzo ważną postacią w grze. Jeśli np. ją porządnie obrazisz możesz nie mieć już wstępu do wioski, więc uważaj co mówisz.

BOORAND PLAINSWIND

Nie ma chyba lepszego miejsca na popijawkę i wydobycie cennych informacji jak gospoda. Boorand jest jej właścicielem.

KALYIMAH STORMCLOUD

Jeden z handlowców w Crossroads, sprzedający różne komponenty szewcze a nawet worki zwiększające Twój ekwipunek.

MOORANE HEARTGRAIN

Ta Taurenka jest miejscowym piekarzem. U niej będzie się można zaopatrzyć w różny prowiant zwiększający życie oraz manę.

TRAUGH

Stary, ale żwawy orczy miejscowy kowal. Będzie mógł Cię nauczyć umiejętności Kowalstwo.

Więcej postaci wkrótce...

- Modele postaci i przedmiotów: ||||||||||.......... - 50%

- Zadania ||||||............... - 30%

- 3 rodzaje specjalizacji bohatera ....................- 0%

- System rozmawiania z NPC'ami |||||||||||||||||||| - 100%

- System kowalstwa |||||||||||||||||||| - 100%

- System górnictwa |||||||||||||||||||| - 100%

- System zielarstwa |||||||||||||||||||| - 100%

- System dodatkowego ekwipunku |||||||||||||||||||| - 100%

- System losowej pogody |||||||||||||||||||| - 100%

- System otwierania zamków |||||||||||||||||||| - 100%

- System dziennika |||||||||||||||||||| - 100%

- System odpoczynku |||||||||||||||||||| - 100%

- System garbowania |||||||||||||||||||| - 100%

- System losowej pogody |||||||||||||||||||| - 100%

- System alchemii |||||||||||||||||||| - 100%

- System szycia |||||||||||||||||||| - 100%

- Tekstury ||||||||||||||...... - 70%

- Otoczenie i dodatki ||||||||||||||||.... - 80%

- Przerywniki filmowe |||................. - 15%

- Przedmioty ||||||||||||........ - 60%

- Interface .................... - 0%

- Inne wyzwalacze ||||................ - 20%

OGÓLNE UKOŃCZENIE ||||||||||||........ - 60%



Napiszcie co o tym sądzicie, choć spodziewam się dużej ilości krytyki smiley.gif, post będzie co jakiś czas aktualizowany.

[Edycja LordStachu - 15.06.2010 o 17:25]



[IMG]http://imageshack.us/a/img132/5193/logobattlepl.jpg[/IMG]
kondi96
Wiadomość [#2]: 15.06.2010 o 17:45

Konto skasowane





Ehhh... widzę, że jesteś funem WoW'a.
Nom screeny ładne nie powiem, ale nie jestem pewien co z tego będzie. Nie skreślam kapanii, pobiorę pierwszą mapkę (z drugiego posta)
i zobaczę na co Cie stać.

Pozdrawiam.

LordStachu
Wiadomość [#3]: 15.06.2010 o 18:35

Konto skasowane





Swojego czasu grałem w WoWa 2 lata jako jeden z pierwszych w moim mieście, a map Making bawię się za to już od dłuższego czasu (około 8 lat), jeśli dość dużo ludzi zaciekawi się moim obecnym projektem udostępnię więcej screenów z gry smiley.gif



[IMG]http://imageshack.us/a/img132/5193/logobattlepl.jpg[/IMG]
KKmen
Wiadomość [#4]: 17.06.2010 o 14:03

Konto skasowane





Kondi, nie rozumiem dlaczego piszesz że niezbyt dobrze wróżysz temu projektowi. Co z tego, że grał w Wowa i być może jest jego fanem?
Moim zdaniem ten projekt może być naprawde dobrym dziełem i życze Ci tego Stachu smiley.gif

[Edycja KKmen - 17.06.2010 o 14:04]

MateuszJes
Wiadomość [#5]: 17.06.2010 o 14:29

Konto skasowane





Świetny pomysł!
czekam na nowe screeny!

kondi96
Wiadomość [#6]: 17.06.2010 o 15:25

Konto skasowane





KKmen napisał
Kondi, nie rozumiem dlaczego piszesz że niezbyt dobrze wróżysz temu projektowi. Co z tego, że grał w Wowa i być może jest jego fanem?
Moim zdaniem ten projekt może być naprawde dobrym dziełem i życze Ci tego Stachu smiley.gif

[Edycja KKmen - 17.06.2010 o 14:04]


Nie wróżę projektowi źle, tylko powiedziałem, że nie jestem pewien co z tego będzie. I jak już napisałem "NIE SKREŚLAM TEGO PROJEKTU".

LordStachu
Wiadomość [#7]: 17.06.2010 o 15:42

Konto skasowane





KKmen napisał
Kondi, nie rozumiem dlaczego piszesz że niezbyt dobrze wróżysz temu projektowi. Co z tego, że grał w Wowa i być może jest jego fanem?
Moim zdaniem ten projekt może być naprawde dobrym dziełem i życze Ci tego Stachu smiley.gif

[Edycja KKmen - 17.06.2010 o 14:04]


Dzięki za wsparcie KKmen smiley.gif, projekt wciąż jest rozbudowywany. Kampania będzie w 100% czystym RPGiem. I będzie wiele powiązań do standardowego WoWa. Pojawią się znane z MMORPGa postacie, będą również możliwe do nauczenia się profesje typu Kowalstwo by wykuć dobry oręż lub zbroję, Zielarstwo, gdzie będzie można pozyskać różne rośliny jako składniki do Alchemii, Górnictwo, gdzie będzie można wydobywać minerały i wiele wiele innych. Niestety tylko mam pewien problem z co niektórymi modelami gdyż, niestety straciłem kontakt z moim dostawcą eksportowanych modeli z wowa do w3, ale mam nadzieję, że z czasem znajdę, kogoś kto również zna się na tym, chętny zawsze będzie mile widziany, wystarczy PW smiley.gif.

Pisząc 100% RPG mam tu na myśli i również różnorodne opcje wyboru przejścia gry, na przykład by dostać się do wioski bedziemy potrzebowali specjalnego Glejtu, możemy go komuś ukraść, wykonać od kogoś zadanie za Glejt, bądź jeśli ma się dość głębokie kieszenie, przekupić strażnika. Jak więc widzicie, co prawda zabieram się za dość wielkie przedsięwzięcie ale wydaje mi się, że warte zachodu.

tak dla smaczku, jak obiecałem, dawka następnych screenów tym razem z gry









[IMG]http://imageshack.us/a/img132/5193/logobattlepl.jpg[/IMG]
kondi96
Wiadomość [#8]: 17.06.2010 o 16:27

Konto skasowane





No, no, ładne screeny. Może jednak będzie z tego coś więcej. Mówiąc szczerze przekoanałeś mnie do tego projektu i mam nadzieję, że nie upadnie, bo dosyć ciekawie się zapowiada.
Obecnie czekam.
Pozdrawiam.

Olos
Wiadomość [#9]: 17.06.2010 o 20:58

Konto skasowane





Fuck me, good job mate.



" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
Drakonno
Wiadomość [#10]: 17.06.2010 o 21:44

Konto skasowane





Ja mam dziwne pytanie biggrin.gif
2 post ze screenami 1 screen - Co to za "lew" po lewej i zniszczona łódka na stepach orków ?
2 screen - Jakiś hełm Ci wylazł z kładki do obozu/domku.

Tak, żebym utrzymał tradycję, że widzę dziwne rzeczy. A samo wygląda bardzo ładnie, jednak spróbuj zrobić coś takiego bez dodatkowych modeli biggrin.gif



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
kondi96
Wiadomość [#11]: 17.06.2010 o 21:47

Konto skasowane





LordzieStachu biggrin.gif zwracam się do Ciebie z prośbą - NIECH TO BĘDZIE TEN PROJEKT, KTÓRY NIE UPADNIE . . .
Ile to ludzi na tym forum robiło różnego rodzaju projekty, kampanie oraz mapy i nikt nie kończył, a projekty upadały.
Nie raz przeglądałem sporą część tablicy Warcraft 3 - - > Edytor Map i uświadomiłem to sobie, że mało kto (o ile w ogóle był ktoś taki, a nie sorry był - Sloupook)
kończył je. Owszem niektóre były mało ciekawe, ale żaden z użytkowników forum, którzy zaglądają na naszą tablicę nie ominąłby takiej produkcji jak
Land Of Warcraft lub zapowiadana druga część Awaken God'a, był jeszcze wieloletni projekt Itemka oraz kampania, która nazywała się chyba Forgotten World.

Zresztą to nieważne. Ja Cie proszę o jedno - TRWAJ W SWOICH POSTANOWIENIACH I BĄDŹ CIERPLIWY.
Od razu ostrzegam Cie, chociaż pewnie o tym wiesz. Ten projekt będzie wymagał sporo pracy, bo już sobie wysoko postawiłeś poprzeczkę.
PAMIĘTAJ - Twój projekt może dołączyć do reszty (upadłych projektów) albo być jednym z pierwszych.

To tak btw. tongue.gif

LordStachu
Wiadomość [#12]: 18.06.2010 o 04:07

Konto skasowane





Drakonno napisał
Ja mam dziwne pytanie biggrin.gif
2 post ze screenami 1 screen - Co to za "lew" po lewej i zniszczona łódka na stepach orków ?
2 screen - Jakiś hełm Ci wylazł z kładki do obozu/domku.

Tak, żebym utrzymał tradycję, że widzę dziwne rzeczy. A samo wygląda bardzo ładnie, jednak spróbuj zrobić coś takiego bez dodatkowych modeli biggrin.gif


1 screen - a co w Barrens nigdy nie byłeś? tam Lwów, plainstraiderów, Kodo to mnóstwo smiley.gif, łódka? A co nikt sobie na ryby w stawiku nie połowi? smiley.gif
2 screen - ten hełm 'stoi' na ławce, tyle tylko że jest to z innego widoku, bo to strefa strażnicza.
Ale spoko, to wciąż projekt, nie gotowa kampania, więc wszystko jeszcze może ulec zmianie ;)

kondi96 napisał
LordzieStachu biggrin.gif zwracam się do Ciebie z prośbą - NIECH TO BĘDZIE TEN PROJEKT, KTÓRY NIE UPADNIE . . .
Ile to ludzi na tym forum robiło różnego rodzaju projekty, kampanie oraz mapy i nikt nie kończył, a projekty upadały.
Nie raz przeglądałem sporą część tablicy Warcraft 3 - - > Edytor Map i uświadomiłem to sobie, że mało kto (o ile w ogóle był ktoś taki, a nie sorry był - Sloupook)
kończył je. Owszem niektóre były mało ciekawe, ale żaden z użytkowników forum, którzy zaglądają na naszą tablicę nie ominąłby takiej produkcji jak
Land Of Warcraft lub zapowiadana druga część Awaken God'a, był jeszcze wieloletni projekt Itemka oraz kampania, która nazywała się chyba Forgotten World.

Zresztą to nieważne. Ja Cie proszę o jedno - TRWAJ W SWOICH POSTANOWIENIACH I BĄDŹ CIERPLIWY.
Od razu ostrzegam Cie, chociaż pewnie o tym wiesz. Ten projekt będzie wymagał sporo pracy, bo już sobie wysoko postawiłeś poprzeczkę.
PAMIĘTAJ - Twój projekt może dołączyć do reszty (upadłych projektów) albo być jednym z pierwszych.

To tak btw. tongue.gif


Sloupook, Itemeczek i Surio to moi starzy znajomi z Arcane.pl, ich projekty znam już od paru (że tak powiem) lat ;), na tamtym portalu jestem liderem projektu, a tu po prostu nigdy nie natrafiłem na to forum więc nigdy też nie prezentowałem tu swoich możliwości, zapraszam na http://arcane.cba.pl/forum/viewforum.php?f=91 moje własne subforum projektu, gdzie znajdziecie również i inne informacje w związku z projektem, albo co mi tam udostępnię i je tutaj, owszem również i mi potrzeba pomocnej dłoni, no ale miejmy nadzieję, że się kiedyś znajdzie zwłaszcza człowieka który szczegółowo potrafiłby exportować modele/postacie z WoWa z poszczególnymi broniami i zrbrojami. A co do wytrwałości to nie martw się, projekt po cichu idzie na przód, zaczęty z 2 lata temu, więc szkoda by było ;).

[Edycja LordStachu - 18.06.2010 o 04:12]



[IMG]http://imageshack.us/a/img132/5193/logobattlepl.jpg[/IMG]
kondi96
Wiadomość [#13]: 18.06.2010 o 15:17

Konto skasowane





Nabrałem trochę więcej wiary w Ciebie. Powodzenia.

LordStachu
Wiadomość [#14]: 21.06.2010 o 15:26

Konto skasowane





Dzięki za wiarę we mnie, Kondi96

W międzyczasie chciałbym przedstawić wam trochę o systemach dodanych do gry, ogólnie rzecz biorąc, z uwagi na to że będzie to czysty RPG, kampania nie będzie wcale przypominać Warcraft 3, a raczej WoWa, postaram się zaimportować również same modele jednostek wowowskich by oddawało to jeszcze większy klimat ;).
A oto lista systemów w grze jakie są już ukończone między innymi:
- System wchodzenia i wychodzenia z pomieszczeń,
- System ostrzeżenia niskiego życia (krawędzie ekranu pulsują na czerwono wraz z dźwiękiem pulsu serca smiley.gif ),
- System dodatkowego ekwipunku,
- System zmiany widoku kamery (za pomocą strzałek będziemy mogli regulować widok na naszego bohatera z praktycznie każdego punktu widzenia),
- System rozmów,
- System odpoczynku (gdy postać jest blisko łóżka bądź maty może odpocząć regenerując przy tym życie i manę. Postać śpi 6 godzin),
- System losowej pogody.


Dodatkowo:

1. Guzik 'Misje' został zamieniony na 'Dziennik' składający się z misji i glosariusza (zamiast misji głównych i dodatkowych).

2. Jak widzicie zmieniłem także system umiejętności (pomysł zaczerpnięty z tutoriala soulreaver'a). Za każdym razem gdy bohater awansuje na wyższy poziom będzie mógł wybrać jedną zdolność z jednej wybranej szkoły. Z racji tego, że nasz bohater jest wojownikiem zdolności dzielą się na 3 klasy:
- Walka (umiejętności walki standardowej bronią białą),
- Furia (umiejętności berserkerskie czyli maksimum ataku minimum obrony),
- Obrona (umiejętności zwiększające defensywę naszego bohatera).

3. Kolejna rzecz to rozmowa.

Będziemy mogli rozmawiać ze wszystkimi(!) NPC'ami w grze dzięki czemu zdobędziemy ciekawe informacje, będziemy mogli handlować i targować się z kupcami, znajdziemy różne zadania i informacje, które automatycznie zapisywane będą w Dzienniku. Czasami jeśli dobrze pokombinujecie to może przekupicie strażników, żeby np. wpuścili was do wioski za 'drobną opłatą'. Jak widać opcji oraz trybów przejścia gry będzie wiele.

By rozpocząć konwersację, będziemy musieli wybrać naszą umiejętność 'rozmowa' i zaznaczyć z kim chcemy rozmawiać.

4. Ostatnia ale też ciekawa i bardzo użyteczna rzecz to ekwipunek.

Jak widzicie na powyższym rysunku, użyłem funkcji 'bezczynnych robotników' na plecak dzięki czemu będziemy mogli mieć mnóstwo miejsc na nasze przedmioty. Ekwipunek to nic innego jak dummy unit, który ciągle chodzi za naszym bohaterem. Później jeśli zechcemy, będziemy mogli wykupić więcej takich plecaków od handlarzy lub sami sobie uszyć dzięki profesji: Szycie.

Więcej informacji wkrótce...



[IMG]http://imageshack.us/a/img132/5193/logobattlepl.jpg[/IMG]
Jeff
Wiadomość [#15]: 21.06.2010 o 15:33

Konto skasowane





Widać że wkładasz w to wiele pracy. Życzę szczęścia i powodzenia, abyś dopiął swego i doszedł do końca swojego dzieła.
Screeny naprawdę ładne oraz zachęcające do gry.

Powodzenia. smiley.gif

kondi96
Wiadomość [#16]: 21.06.2010 o 20:40

Konto skasowane





Jest okey. Ciekawy pomysł z tym ekwipunkiem. Jednak mam jedno zastrzeżenie. Wiem, że nie łatwo jest wymyślić i stworzyć jakiś inny sposób używania swojej profesji, ale nie za bardzo
podobał mi się on w twojej mapce WoW tbc. Tam polegało to na tym, że wybierałeś profesję i za użyciem mniejszej lub większej ilości many mogło się wyprodukować np. broń, poty itp.
Niezbyt ciekawe rozwiązanie. Sam nie mam pomysłów jak to rozwiązać urozmaicając rozgrywkę, ale mam nadzieję, że Ty dasz radę.

Drakonno
Wiadomość [#17]: 21.06.2010 o 21:09

Konto skasowane





Hi hi ^^
Ładnie ładnie, w sumie... Wszystko kiedyś zrobiłem albo wiem jak zrobić. A co do plecaka, to myślałem że to zbyt banalne abym mógł wykorzystać to w mapie, ale widzę, że nie ma przeszkód.
Ja bym się tylko zapytał jak zrobiłeś "Glosariusz/Misje", jeśli wolno "of course".



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
KKmen
Wiadomość [#18]: 21.06.2010 o 21:38

Konto skasowane





Troche mi to przypomina Gothica, z tym dostaniem się do miasta itp.(może dlatego że właśnie przechodzę trylogie) ale OK :P.
Ogólnie ciekawe pomysły smiley.gif

[Edycja KKmen - 21.06.2010 o 21:39]

LordStachu
Wiadomość [#19]: 22.06.2010 o 13:40

Konto skasowane





Drakonno napisał
Hi hi ^^
Ładnie ładnie, w sumie... Wszystko kiedyś zrobiłem albo wiem jak zrobić. A co do plecaka, to myślałem że to zbyt banalne abym mógł wykorzystać to w mapie, ale widzę, że nie ma przeszkód.
Ja bym się tylko zapytał jak zrobiłeś "Glosariusz/Misje", jeśli wolno "of course".


Dzięki, dzięki. Staram się smiley.gif. A ja sądzę, Drakonno, że prostota jest najlepsza, system plecaków jest bardzo prosty do zrobienia więc, czemu by z niego nie skorzystać smiley.gif, A guzik ''Glosariusz i Misje'' zamieniłem poprostu z ''Misji'' w Interfejsie Gry, gdzie ''Misje Główne'' to poprostu misje a gdzie były "Misje Dodatkowe" jest glosariusz czyli lokacje, NPC'ówie, więc gdy z czasem odkryjemy coś, lub kogoś nowego wówczas automatycznie zaktualizuje się nam to w glosariuszu.



[IMG]http://imageshack.us/a/img132/5193/logobattlepl.jpg[/IMG]
Othalla
Wiadomość [#20]: 22.06.2010 o 21:33

Konto skasowane





A w jaki sposób zrobiłeś system rozmawiania z NPC?

REKLAMA
Strona 1 z 4.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :