Dziś jest: Poniedziałek, 25 czerwca 2018, godzina 12:13
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: OPOWIESC

dannass
Wiadomość [#1]: 27.12.2003 o 23:42

Konto skasowane

opowiem wam co mi sie przytrafiło
Gram w Diablo od poczatku , od roku na BN . Od dwóch miesiecy na US wescie . Poznałem tam tak samo zapalonego diablo-maniacka jak ja , tworzylismy razem postacie , zawsze sie umawialismy na granie przez GG , dawalismy sobie itemki . Pewnego razu on mi zaproponował zebyśmy sobie podali hasła do swoich kont po krótkim namyśle zgodziłem sie . mialem zabójczynie (była na 81 lvl) i poprzez szczęsliwe zbiegi okolicznosci Brakowało mi do Full setu DISCIPLE(uczeń) tylko amuletu.
Tworzyłem gry że needuje tego amuletu Offerowałem dobre przedmioty , mało co jak ktoś weszedł na moją gre - a jak już weszedł (było to ze trzy razy) to nie był zainteresowany moimi przedmiotami. Po pewnym czasie powiedzialem ze needuje tego amuletu na LADDER US WEST TRADING - po kilkakrotnym wklejeniu tekstu ze potrzebuje AMU disciple , ktoś sie zgłosił stworzyłem gre , on sie dołaczył , niestety po pokazaniu mu swoich wszystkich muluw i wogle itemkow na trade z mojego konta nadal był niezainteresowany . Dlatego pomyślałem że wejde kontem mojego kolegi (akurat nie grał bo go nie było) weszłem jego najlepsza postacia w nadzieji że bedzie mial cos na trade w skrzynce . coś tam mial ale ten frajer nadal byl tym niezainteresowany . Zdjełem za ekwipunku mojego kolegi CZAkO i mu je pokazałem ten gośc od razu -,YES -,YES I want SCHAKO 4 this . Po znowu krótkim nie przemyślanym namyśle sie zgodziłem. NADSZEDŁ czas aby POWIEDZIEC TO mojemu koledze , w końcu złapałem go na GG i mu wyjaśniłem cała sprawe ON od razu ,błyskawicznie przez to wlazł na moje konto i POUSÓWAŁ mi wszystkie postacie stworzył jedną -nazwaną TYCWELU - morał z mojej opowieści wyciągnijcie sobie sami

[Edycja - dannass w 27-12-2003 o 23:47]

Tiamat
Wiadomość [#2]: 27.12.2003 o 23:52

Konto skasowane

o_O

Rune Smith