Dziś jest: Piątek, 5 czerwca 2020, godzina 13:26
zaloguj się :

Odpowiedź

Temat: Nowy laptop - Ocena

Sathero
Wiadomość [#1]: 08.06.2014 o 13:04

Konto skasowane

Witam was serdecznie, zważywszy na iż jest to mój pierwszy post na forum chciałbym was serdecznie przywitać!
Ok, dość podlizywania się, przedstawię problem jaki przysparza zmarszczek na moim czole sad.gif
Pozwolę sobie go wypunktować by jak najdokładniej przedstawić o co mi chodzi.

1. Kupuję nowy Laptop do ceny 3.7k PLN (cena obowiązuję na teraz, obejmuje spadki za miesiąc dwa).
2. Laptop do pracy (jestem programistą ASP.NET, więc dysk SSD musi być !)
3. Jedyną grą w którą gram jest World of Warcraft i chciałbym w opcjach grafiki mieć wszystko na Ultra, (każdy możliwy suwaczek, check box ustawić na maxa)
4. Chciałbym by po manewrach z punktu 4 w lewym górnym rogu pokazywały się cyfry (FPS) nie mniej niż 40

A więc, mam tu takiego lapka oceńcie go, czy sprosta moim wymaganiom ;)
(Pokaże kilka wersji z prockiem AMD)
Lapek 1
Lapek 2

A teraz z Intelkiem
Lapek 3
Lapek 4

Byłbym szalenie wdzięczny za napisanie mi czy WoW jest grą CPU żerną czy GPU żerną, jak również czy WoW lubi SLI, pomoże mi to wybrać może inny sprzęt z prockiem Intela.
Ale tak jak napisałem punkty powyżej są na MUS ;)
No i tego AMD oceńcie czy tak naprawdę potrzebuję Intela ? bo jak WoW jest GPU żerne to olać procka i tak nigdy nie będę grał w nowe gry wykorzystujące zaawansowaną fizykę.

Dziękuję z góry za pomoc!
A właśnie, Panowie na stronie z lapkami gdzie oglądacie je, możecie mi poszukać innego i mi go przedstawić (Ale bez trolowania :P)

jural
Wiadomość [#2]: 16.06.2014 o 09:25

Konto skasowane

Laptop Lenovo z procesorem Intela i będziesz zadowolony (link nr3) .

[Edycja jural - 16.06.2014 o 09:26]

Ran666
Wiadomość [#3]: 23.04.2015 o 20:16

Konto skasowane