Dziś jest: Czwartek, 9 lipca 2020, godzina 03:02
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Nerf Huntera

Balduro
Wiadomość [#1]: 10.12.2008 o 08:59

Konto skasowane





Wiedzieliśmy już w becie, że łowcy zadają za dużo obrażeń, ale mieliśmy nadzieję, że po prostu zostaną nadgonieni przez inne klasy. Niestety tak się nie stało, i musimy wprowadzić co do nich parę zmian. Beastmasterzy zadają za dużo obrażeń, Marksmanship troszeczkę za dużo, zaś Survival w sumie ciut za mało.

* Steady Shot - bonus do obrażeń wynosi teraz tylko +10% z attack power (zamiast 20%).
* Volley - obrażenia zmniejszone o około 30%. Wiedzcie jednak, że czary AoE prawie wszystkich klas zadają za dużo obrażeń, i Volley nie jest jedynym, który zostanie pogorszony.
* Readiness - nie odświeża cooldownu umiejętności Bestial Wrath.
* Deterrence - został całkowicie odmieniony. Teraz pozwala na uniknięcie wszyskich obrażeń przez 5 sekund, ale nie możesz w tym czasie atakować. Nadal musisz być skierowany ku przeciwnikowi, aby uniknąć obrażeń (choć być może to ograniczenie zostanie usunięte). Cooldown - 60 sek.
* Kill Shot - cooldown zmniejszony do 15 sekund (zamiast 35).
* Kindrid Spirits - teraz daje zwierzakowi tylko 3/6/9/12/15% więcej obrażeń.
* Serpent’s Swiftness - zwierzak zyskuje tylko 2/4/6/8/10% do prędkości ataku.
* Wszystkie umiejętności peta łowcy z cooldownem większym niż 30 sekund, nie posiadają już global cooldownu
* Growl - powoduje 20% więcej threat (tak samo z Torment’em Voidwalkera).
* Call of the Wild - teraz działa tylko na łowcy i jego zwierzaku.
* Rake i Scorpid Poison - troszeczkę pogorszone, aby zwierzaki z tymi zdolnościami nie były lepsze od innych.
* Improved Tracking - Zwiększa obrażenia zadawane wszystkim typom stworzeń, niezależnie od włączonego trackingu (wystarczy, aby był jeden z nich włączony).
* Aspect of the Wild - Działa na cały raid.

link http://forums.wow-euro(...)mp;sid=1

[Edycja Balduro - 10.12.2008 o 10:04]

[Edycja Balduro - 10.12.2008 o 10:12]



Trzeba żyć, nie tylko istnieć.
watman
Wiadomość [#2]: 10.12.2008 o 09:10

Konto skasowane





1. wrzucilem juz do 'oficjalnego tematu...'
2.
Balduro napisał
* Wszystkie umiejętności łowcy z cooldownem większym niż 30 sekund, nie posiadają już global cooldownu (występuje na wszystkich czarach i wynosi 0,5sec - przyp. red.).

8) All hunter pet abilities with a cooldown longer than 30 sec have been moved off the global cooldown.

to nie umiejetnosci huntera, tylko peta
2,5 - GCD u hunta to 1,5 sec, a nie 0,5 sec (zreszta zadna klasa nie ma bazowego gcd 0,5...)



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Balduro
Wiadomość [#3]: 10.12.2008 o 10:05

Konto skasowane





po 1 pomyliło mi sie z tym GCD (już poprawione )
po 2 nie każdy zna angola mistrzu i to własnie jest dla tych co nie znają smiley.gif

[Edycja Balduro - 10.12.2008 o 10:10]

[Edycja Balduro - 10.12.2008 o 10:11]



Trzeba żyć, nie tylko istnieć.
watman
Wiadomość [#4]: 10.12.2008 o 10:36

Konto skasowane





Balduro napisał
po 2 nie każdy zna angola mistrzu i to własnie jest dla tych co nie znają smiley.gif

jak ktos nie zna angielskiego, to ta gra nie jest dla niego, seriously...



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Balduro
Wiadomość [#5]: 10.12.2008 o 10:51

Konto skasowane





nie koniecznie smiley.gif drogi kolego a krytyke wsadz sobie w du..... każdy gra w to co lubi i nie musi znac angola to że ty jesteś super imba i wszystko wiesz nie znaczy że all muszą byc tacy jak ty (typowa mentalność polaka KRYTYKA .... )



Trzeba żyć, nie tylko istnieć.
Baka
Wiadomość [#6]: 10.12.2008 o 10:57

Konto skasowane





Balduro napisał
nie koniecznie smiley.gif drogi kolego a krytyke wsadz sobie w du..... każdy gra w to co lubi i nie musi znac angola to że ty jesteś super imba i wszystko wiesz nie znaczy że all muszą byc tacy jak ty (typowa mentalność polaka KRYTYKA .... )


100 % sie zgadzam

Kaczorek
Wiadomość [#7]: 10.12.2008 o 11:08

Konto skasowane





nerfy sa jak najbardziej na miejscu; dps bm huntera jest po prostu chory.



SC2 ACC #3 SOLD
SC2 ACC #2 ACTIVE | CRUNOZAUR.304
SC2 ACC #1 SOLD
---
Xfire - szafirek
Firenzo
Wiadomość [#8]: 10.12.2008 o 18:23

Konto skasowane





@up: Oooj tam... zazdrościsz bo nie wyrabiasz tyle co Hunter , tym swoim Feral Druciszem :P

Kaczorek
Wiadomość [#9]: 10.12.2008 o 19:00

Konto skasowane





wyrabiam w balance (mainspec) 4,5k na patchwerku w feral bede mial okazje dzisiaj sie pobawic na raidzie moze, ale licze na podobny dps mimo gorszego gearu ;] wracajc do tematu: zobacz top25 dpsow na patchwerku (najlepszy dps benchmark). ewidentnie dominuja hunterzy. poza tym warkowie, magowie, lockowie i brak hybryd - ale to akurat rozumiem, bo powinny byc za pure (niewiele, biorac pod uwagi brac stackowania buffow)

[Edycja Kaczorek - 10.12.2008 o 19:03]



SC2 ACC #3 SOLD
SC2 ACC #2 ACTIVE | CRUNOZAUR.304
SC2 ACC #1 SOLD
---
Xfire - szafirek
Ironbrain
Wiadomość [#10]: 29.12.2008 o 02:06

Konto skasowane





Moim zdaniem, jako huntera, Nerf jest zbyt ostry.. A wszystko z tego powodu ze hybrydowe klasy zaczynaja płakać, że nie wyrabiają. W końcu hunter jest pure dps i nie ma żadnego innego speca, w którym miałby pole do popisu, a jedyna jego domena jest mu w tym momencie zabierana... wszystkie zmiany wejdą w życie i odrazu zobaczymy to co przez ostatnie lata: że hunter się do niczego nie nadaje bo nawet dpsu nie robi. W TBC można przynajmniej było powiedzieć, że służy do podbijania tanka przez md a teraz nawet ten skill jest bezużyteczny.

Co do zmian:
Steady Shot - niesprawiedliwy ponieważ czyni survival jeszcze gorszym niż jest do tej pory (pet dpsu nie robi jak w bm'ie, instantow jak w mm nie ma, a jeśli dotej pory rotacja steady explo nie robiła dpsu to dalej go nie bedzie robić).
Volley - jak najbardziej słuszy, hunter ma sie skupiać na pojedynczym celu a nie na AoE
Readiness - Nawet moim zdaniem podwójne BW + Rapid to przesada, już nie wspominając o tym ze czyniło to "imba" exotic pety bezużytecznymi
Deterrence - wyjdzie w praniu, ale będzie to teraz bardziej przypominało iceblocka
Kill Shot - skill który miał z nazwy jest zabójczy wreszcie sie takim stanie cd był zbyt wielki, teraz troszke bedzie można podpicować dps na ostatnich procentach
Kindrid Spirits - Dobrze, że jedynie 5%
Serpent.. - boli nasze pety i to bardzo 2 lata tego nie zmieniali to teraz trzeba sie było przyczepić
brak gcd - też mi ból podas bicia bossa raczej nieodczuwalny
Growl - pet wreszcie może da rade utrzymac aggro podczas expienia, ale później i tak mało użyteczne
Call of the Wild - brak komentarza.. szkoda słów jaki ból odczuwam
Rake... - no to prawda zwykły kotek bywał lepszy od choćby Devilsaura
Improved Tracking - a kto wkłada w to talenty ?
Aspect - Jeden spory buff zabrali, inny mały dali...

Jak już mówiłem blizz z klasy, która była właściwie niespecjalna zrobił pure dps, tak jak to powinno naprawde wyglądać a teraz chce to zmienić bo sypneła sie lawina innych graczy... Polecam również powrócić do starych seali i judgementów palków bo są również za imba.. death knigthów to w ogóle skasować bo klasa overpower nagle, resto shamanom chain heala znerfować tak o 50% bo zbyt imba heal jest przecież, druidom zabrać jeden spec i z 2 hoty niech używają Healing Toucha, bossom +100% hp armor i dmg itemom staty -50% może gra stanie sie trudniejsza. To może tyle ironi na dziś

[Edycja Ironbrain - 29.12.2008 o 02:21]

MS
Wiadomość [#11]: 29.12.2008 o 09:14

Konto skasowane





Co do zmian:
Steady Shot - niesprawiedliwy ponieważ czyni survival jeszcze gorszym niż jest do tej pory (pet dpsu nie robi jak w bm'ie, instantow jak w mm nie ma, a jeśli dotej pory rotacja steady explo nie robiła dpsu to dalej go nie bedzie robić).
- Hunt w surv to raczej jako bateria, ale ciekawe w jakim stopniu osłabi to DPS'a BM Huntów (przeglądajac fora PTR'ow znalazłem sporą rozbieżność od 6-15% na ogólnym DMG.

Volley - jak najbardziej słuszy, hunter ma sie skupiać na pojedynczym celu a nie na AoE
- poza tym nawet 30% mniej niż teraz i tak jest super w porównaniu z tym co było w TBC smiley.gif

Readiness - Nawet moim zdaniem podwójne BW + Rapid to przesada, już nie wspominając o tym ze czyniło to "imba" exotic pety bezużytecznymi
- da sie przeżyć stratę jdnak podwójne BW dla mnie miało również znaczenie z powodu zmniejszenia zużycia many, z którą btwają problemy (przełaczenie na AoV to jednak strata DPS'u a do tego dochodzi jeszcze ograniczenie z użyciem potionków)
no i bardzo się w PVP przydawało smiley.gif

Deterrence - wyjdzie w praniu, ale będzie to teraz bardziej przypominało iceblocka
- ani nie ziębi ani nie grzeje, w PVE niezbyt przydatne bo mamy inne skile, które powodują, że nie będzie trzeba Deterrance używać (tutaj się iceblock magowi przydaje po przeagrowaniu)
- w PVP może da chwile czasu na podleczenie jeśli ktoś gra z healerem? W innych wypadkach przeżyjemy o 5 sec dłużej o ile nie będzie nas bił rogal lub druid?

Kill Shot - skill który miał z nazwy jest zabójczy wreszcie sie takim stanie cd był zbyt wielki, teraz troszke bedzie można podpicować dps na ostatnich procentach
- też myślę że pozwoli na pewne podbicie DPS'u w walkach z bossami.
Bo ja wiem czy cooldown będzie miał wpływ na jego skuteczność? Jak przeciwnik ma poniżej 20% i KS critnie, to drugiego juz nie potrzeba, a jeśli nie to w ciągu 15 s jego cooldowna i tak da się te 20% zjechać innymi strzałami. Chyba bardziej przydatny w 5v5 niż np 2v2.

Kindrid Spirits - Dobrze, że jedynie 5%
Serpent.. - boli nasze pety i to bardzo 2 lata tego nie zmieniali to teraz trzeba sie było przyczepić
- wszyscy płakali, że pety robią za dużego DPS'a, ciekawe co powiedzą o ghulach DK? - być może opłaci się biegać w buildzie MM na rajdy?

brak gcd - też mi ból podas bicia bossa raczej nieodczuwalny
Growl - pet wreszcie może da rade utrzymac aggro podczas expienia, ale później i tak mało użyteczne
- fakt przydatne ale raczej podczas lvlowania niż w end game bo na raidzie i tak Growla wyłączamy.

Call of the Wild - brak komentarza.. szkoda słów jaki ból odczuwam
- blizz zamiast popracować nad instami i bossami znajduje sposób na pewne utrudnienie, poprzez osłabienie DMG zadawanego przez grupęsmiley.gif z drugiej strony jednak pozwoli nam to na pewne odrobienie osłabienia DPS'u (bo jeśli dobrze pamiętam na Huntera ma nadal CotW działać?)

Rake... - no to prawda zwykły kotek bywał lepszy od choćby Devilsaura
- niby tak, ale jednak było jakieś urozmaicenie, przy odpowiednim buildzie i z dodatkowymi punktami w drzewku peta taki Devilsaur nie był słabszy od kota (osłabiają już Rediness). I często widuje sie łowców czy to z kotem, skorpionem czy też Devilsaurem. A teraz pewnie będzie słychać w całym Dalaran jedynie ten denerwujący tupot smiley.gif

Improved Tracking - a kto wkłada w to talenty ?
Aspect - Jeden spory buff zabrali, inny mały dali...
- dla mnie bez wiekszego znaczenia

Ogólnie chyba ten nerf trochę przesadzony, mnie najbardziej boli osłabienie Steady shota. Pisze się, że nerfią huntera w PVE a polepszają w PVP, ale patrząc na proporcje; drobne polepszenie w PVP nie za bardzo idzie w parze ze znacznym osłabieniem DPS'u, który jest podstawą przydatności tej klasy.

[Edycja MS - 29.12.2008 o 09:59]

Killa
Wiadomość [#12]: 29.12.2008 o 10:45

Konto skasowane





Sorry, ale (wulg.)icie 3 po 3.

Na raidach BM hunter bez gearu z samym lukiem robi lepszy dps niz inne klasy z full t7 (sarkazm)
Pure dps klasa nie oznacza topowania dps metera na kazdym mozliwym encounterze w WOLK, rly. Zmiany nie weszly jeszcze w zycie, nie wiecie jak sprawa sie bedzie miala z gearem z ulduar na przyklad...

Ja jakos nie widzialem narzekania w poznym tbc na temat dpsu huntera..

[Edycja Killa - 29.12.2008 o 10:45]

Ironbrain
Wiadomość [#13]: 29.12.2008 o 11:41

Konto skasowane





To prawda ze hunt w słabym gearze robi spory dps w porównaniu do reszty klas, ale wmiare zdobywaniu gearu to sie zaciera ponieważ hunt przez niego takiego kopa jak inne klasy. Poza tym u nas jakos pierwsze miejsce maja rogale i DK, pytanie dlaczego nikt nie nerfuje od zawsze imba rogali ? Zreszta uważam osobiście, że właśnie to, że hunter jest pure dps tym bardziej powinno wskazywać to, że powinnien zajmować pierwsze miejsca na listach z klasami typu rogal, a nie być wyprzedzany przez hybrydy (kotek/moonkin + skill = większy dps od hunera)
Już nie wspomne o pvp gdzie hunter od zawsze jest największym dostępnym mięsem armatnim które gini w 3-4sekudny.

[Edycja Ironbrain - 29.12.2008 o 11:51]

watman
Wiadomość [#14]: 29.12.2008 o 11:49

Konto skasowane





Ironbrain napisał
Poza tym u nas jakos pierwsze miejsce maja rogale i DK, pytanie dlaczego nikt nie nerfuje od zawsze imba rogali ?

rogale zawsze?
to znaczy, ze macie slabych nie-rogue dpsow - popatrz na o-boardy - rogale QQ ze w wotlku nie sa juz imbah i ze ich huntardzi outdpsuja...

Już nie wspomne o pvp gdzie hunter od zawsze jest największym dostępnym mięsem armatnim które gini w 3-4sekudny.

who cares 'bout pee-vee-pee?



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Ironbrain
Wiadomość [#15]: 29.12.2008 o 12:23

Konto skasowane





Outdpsujemy rogali ? Chyba człowieku w bluecrapie chodzisz... wygearowany hunter na patchwerku ciągnie 5,5k dpsu a rogal osiąga dobre 7,2. Weź kiedyś stwórz sobie wykres zmiany dpsu huntera wraz z zmianą gearu i porównaj z rogalem albo kimś innym. Imba to jesteśmy i owszem, ale puki inni się nie wygearują.

[Edycja Ironbrain - 29.12.2008 o 12:25]

MS
Wiadomość [#16]: 29.12.2008 o 12:30

Konto skasowane





Outdpsujemy rogali ? Chyba człowieku w bluecrapie chodzisz... wygearowany hunter na patchwerku ciągnie 5,5k dpsu a rogal osiąga dobre 7,2. Weź kiedyś stwórz sobie wykres zmiany dpsu huntera wraz z zmianą gearu i porównaj z rogalem albo kimś innym. Imba to jesteśmy i owszem, ale puki inni się nie wygearują.

Widziałem na WoW webstats combat loga z Patchwerka smiley.gif
na początku 4-rech rogali, potem hunt
pierwszy z rogali miał 9K smiley.gif a hunter ok 8K Dps'u.
Wszyscy na podobnym poziomie wygearowania.

nabonid
Wiadomość [#17]: 29.12.2008 o 12:31

Konto skasowane





Oczywiscie nikt nie wspomina, ze rogale wykorzystuja HAT bug.

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :