Dziś jest: Sobota, 24 października 2020, godzina 05:14
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Nasza wizja klas.

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Grind
Wiadomość [#1]: 27.10.2011 o 21:37

Konto skasowane





Proste, każdy mówi jaka jet jego wizja jak powinna wyglądać dana klasa, nie uwzględniamy numerków (przy damage i healingu) bo i tak w theorycrafting nic nie zbalansujemy, chodzi o playstyle.

Oprócz tego co wyróżniłem przy klasach:
-Znerfić niemalże do ziemii (nerf to the ground) pasywną regenerację many u healerów, niech myślą nad maną (teraz tylko Holy priest i pala się tym martwią).
-Jako nie pasywną regenerację many rozumiem wszystkie te sposoby regeneracji many które można skontrować w PVP (shadowfiend-->CC, innervate-->cyklon, hymn of hope-->stun/interupt, mana tide totem-->kill it etc.).
-Tak ponerfić/pobuffować odpowiednie klasy żeby fakecasting ponownie był użyteczny (teraz jak Ci się uda fakecasting to zaraz dostaniesz deathgripa, silienca, stuna etc.)
-Sprawić tak aby casterzy skupili się bardzie jna castach a mniej na instantach (poza oczywiście dot klasami, resto druid, resto szaman)
-Nałożyc cooldown na dispelle albo tak zwiększyć koszt many żeby nie można było ich bezmózgo spamować (Czyli nie dispellujemy wszystkiego co się da, niech dispell stanie się kosztownym o "shit!" button)

Warrior :
-Zero self heala, to nie pasuje do ducha tej klasy
-Zero spell reflecta, zbyt magiczne to jak na mój gust
-Zero fearów (shout)
-W arms potężne ataki ale o małej częstotliwości, sustained damage (nie wiem jak po polsku nazwać), średnia przerzywalność, duża mobilność.
-W fury ogromny burst oparty na szybkich i wściekłych atakach ,bardzo mała przeżywalność i niska/średnia mobilność.
-W prot mały damage, duża przeżywalność

Paladyn:
-Zwiększony cooldown na forberance (do 2-3 minut)
-Lay on hands używalne na arenach, nie daje forberance ale zabiera paladynowi 100% many (kiedyś mniej więcej tak to działało)
-Healing oparty na silnych castowanych spellach, instanty do nabijana holy power, słabo leczące.
-Bardzo unikalne buffy, handsy, aury i sytuacyjne spelle.
-Nieznacznie mniejszy damage w Retri od innych klas (za to daje mnóstwo utility raidowi i raid saving skille), znacznie zwiększone obrażenia zadawane demonom i nieumarłym (nie licząc bossów i forsaken - graczy)
-W prot najpotężniejsze defensive cooldowny

Death Knight:
-Zmniejszyć liczbę skilli typu lichborne, ams, amz, icebound fortitude na spec (chodzi o magic/stun/fear immunity effects) bo teraz to jest trochę overkill dla casterów
-Frost oparte na dużym burście, symbolicznym self healu i średniej mobilności i słabej przeżywalności.
-Unholy jako klasa z dużą mobilnością, największą liczbą skilli chroniących przed CC, słabym burście, mocnym damagu z nie dispellowalnych dotów i dużą zależnością od peta.
-Blood jest ok, jedyne co bym zmienił to efektywność leczenia death strike ale tylko wtedy gdy zostanie użyty przeciwko graczom lub ich petom. Znerfiłbym to z tego powodu że Blood DK jest nie do zajebania przez mellersów.

Priest:
-Gameplay priesta jest na ogól ok

Mag:
-Skomplikowałbym bardziej arcane bo jest nudnym specem i daje za wysokie efekty w stosunku do pracy jaki się w niego wkłada
-Buff fire maga, głównie damage
-Co do frost to albo bym zostawił wszystkie jego CC i ściął damage o jedną trzecią (to i tak nie jest raidowy spec) albo zostawiłbym damage jak jest ale pozwiększałbym im cooldowny na niektóre skille bo frost mag jest za mocny przeciw melle.
-Wywaliłbym glyph of evocation z gry

Warlock(moja klasa więc się rozpiszę):
-Rozbudowałbym mechanikę soulburna albo całkowicie wywalił spella z gry.
-Affli to spec z dużym self healem, dużym damage, zerowym burście i trudniejszych do złamania fearach (bo w Cata sięzrobił strasznie długi ich cast time)
-Demo: osłabiłbym spelle warlocka, dodałbym kilka nowych skilli demonom, dodałbym spella który pozwalałby instantowo zmieniać demony z krótkim cooldownem lub bez cooldownu i sprawł żeby rotacja PVE wymagała częstej zmiany demonów i używania ich specjalnych skilli do zrobienia dobrego DPSu.
-Destro lock taki jak pod koniec WOTLKa, wtedy destro oddawało ducha klasy demonicznego maga.

Rogal:
-Zero self heala - klasa niemagiczna.
-Klasa oparta na stunach, truciznach, szybkich atakach i dużej ilości CC. Żałosna przeżywalność (od tego ma tak dużo CCków żeby nadrabiać zerową pasywną defensywę)
-Zwiększyłbym nieredukowalny cooldown cloack of shadows do 2-2,5 minuty bo z obecnym 1,5 minuty jest to hardcounter dla prawie wszystkich magicznych offensive cooldownów które mają cd 2 minuty.

Hunter:
-Podobnie jak mag, warrior i rogal zero self heala
-Zostawić minimal range
-Dać dużo narzędzi CC aby hunter był w stanie utrzymać przeciwnika na dystans
-MMS: Oparte na dużym burście z kul/strzał, słaba przeżywalność
-Surv: Oparte na trapach, CCkach i wielu defensywnych ruchach, średni damage, duża przeżywalność.
-Beast maestry: 60% sukcesu to kontrola nad petam a 40% ogranie hunterem, coś a'la demo lock ale bez zmiany petów.

Druid:
-Wywalić mu dispell magic
-Healing dozwolony tylko w druid form (czyli zwykłej) i tree form
-Feral: W kocie słabszy klon rogala, w miśku słabszy klon prot warka (to że słabszy klon nadrabia tym że może się leczyć i ma takie zabawne skille jak grasp of nature etc., no i przy zmienie formy znikają snare)
-Resto takie jak jest teraz
-Balance takie jak jest teraz

Shaman:
-Wywalić dispell magic
-Wywalić buff totemy i zrekompensować to odpowiednimi buffami spelli szamana
-Zostawić "ciekawe" totemy, to co chcą w MOPie zrobić.



Oczywiście to nie jest zbalansowane ale to się da zbalansować odpowiednio wachlując DRami, cooldownami i cyferkami smiley.gif

Wasza kolejpotluczony.gif

[Edycja Grind - 27.10.2011 o 21:38]

Todiru
Wiadomość [#2]: 28.10.2011 o 10:57

Konto skasowane





Zgadzam się z tym wszystkim, ale pewnie te leniwe slackery z blizza nie wprowadzą nawet 1dnej z tych zmian - a szkoda bo być może nie byłoby tylu OP klas co teraz.



"Tell them only that the Lich king is dead, and that World of Warcraft died with him" KONIEC Z WORLD OF FACEROLLCRAFT!!!
galatrix
Wiadomość [#3]: 28.10.2011 o 11:26

Konto skasowane





zero self heala dla rogala i warka to smiem twierdzic, ze w walce 1vs1 jestem w stanie palkiem w healu lub druidem go zabicsmiley.gif wystarczy patrzec kiedy odpalaja swoj burst i to przezycsmiley.gif i LoH na arenie zzerajacy cala mane nie wydaje mi sie zeby bylo korzystny, bo po rzuceniu nie bylo by many na na wyleczenie jesli bili by mocno przeciwnicy, chyba ze byl by to taki rzut na tasme pod koniec walkismiley.gif

Garn
Wiadomość [#4]: 28.10.2011 o 11:44

Konto skasowane





Wywalić Glypsh of Evocation? Żeby Mag musiał po każdej walce jeść bułki?



   
Recent Activity >
________________________________________
» 4 Battlenet.pl bans 18/02/2014
» Earned the achievement [Remove Mods from
   Premises]
for 10 points. 18/02/2014
» 76 Newbie helped 17/02/2014
» 75 Newbie helped 15/02/2014
   ͏͏͏
Grind
Wiadomość [#5]: 29.10.2011 o 20:22

Konto skasowane





Wiesz, moim zdaniem każde żarcie powinno regenerować HP w takim tempie jak to z Molten Frontu po zrobieniu moonwella, za to ani żarcie, ani picie nie powinno być dozwolone na arenach i battlegroundach - problem maga rozwiązany.

LOH to powinien być skill używany tylko w ostateczności a nie durny element rotacji, teraz go na arenach w ogóle nie można używać więc nie ma co się czepiać że byłby tam nieprzydatny, Blizzard zapomina że pewne skille powinny być czysto sytuacyje i takim widzę Lay on hands, Soulburn etc.

Jeśli dobrze byś skontrował skille rogala, warriora to znaczy że umiesz grać i zasługujesz na zwycięstwo.

MM
Wiadomość [#6]: 29.10.2011 o 20:40

Konto skasowane





Dla mnie trochę śmieszne jest to że wg mojego odczucia mniej więcej 85% tego co napisałeś rzeczywiście się zgadza z obecną sytuacją (mówię o PvP). Pozdrawiam!

Grind
Wiadomość [#7]: 29.10.2011 o 20:59

Konto skasowane





Pozwól że wypiszę Ci co się NIE zgadza:
-Dispella ma każdy healer
-Zwariowany mana regen na arenach niemożliwy któremu nie da się zapobiec
-Buffujące totemy shamka
-LOH
-Szalony self heal (w formach) ferala jak na DPSklasę z takim burstem
-Rogal, mag, warrior mają dobrego self heala, junter ma ake słabego
-Bardzo krótki cd na cloack jest op
-Demo lock tak nie działa jak pisałem
-Destro nie jest burst specem
-W cholerę za dużo defensive cd dla frost i unholy, powinni podnieść niektóe talenty do góry i dać AMS jako talent w blood lub uh żeby frost go nie miało.
-Arcane to ch**** spec
-Frost mag, każdy wie
-Za słabe fire w PVE
-Homogenizacja buffów dokonana w cata
-forberance z krótkie
-O LOH pisałem
-Warrior potrafi fearować, odbijać spelle, robić sie immune na CC, siliencować, biegać jak po(wulg.) co kilka sekund, redukować heala (i wiele więcej ale pozostałe skille pasują do tej klasy). Brakuje mu tylko umiejętności smażenia naleśników biggrin.gif

MM
Wiadomość [#8]: 29.10.2011 o 22:59

Konto skasowane





Grind napisał
Pozwól że wypiszę Ci co się NIE zgadza:
-Dispella ma każdy healer
-Zwariowany mana regen na arenach niemożliwy któremu nie da się zapobiec
-Buffujące totemy shamka
-LOH
-Szalony self heal (w formach) ferala jak na DPSklasę z takim burstem
-Rogal, mag, warrior mają dobrego self heala, junter ma ake słabego
-Bardzo krótki cd na cloack jest op
-Demo lock tak nie działa jak pisałem
-Destro nie jest burst specem
-W cholerę za dużo defensive cd dla frost i unholy, powinni podnieść niektóe talenty do góry i dać AMS jako talent w blood lub uh żeby frost go nie miało.
-Arcane to ch**** spec
-Frost mag, każdy wie
-Za słabe fire w PVE
-Homogenizacja buffów dokonana w cata
-forberance z krótkie
-O LOH pisałem
-Warrior potrafi fearować, odbijać spelle, robić sie immune na CC, siliencować, biegać jak po(wulg.) co kilka sekund, redukować heala (i wiele więcej ale pozostałe skille pasują do tej klasy). Brakuje mu tylko umiejętności smażenia naleśników biggrin.gif


Od razu mówię że nie gram PvE.
1.Dispela może i ma każdy healer ale za to priest ma najlepszego xD
2.Co do mana regenu to chyba nie wyobrażasz sobie żeby każda arena kończyła się OOM na healerze?
3. Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi z totemami.
4, LoH chyba i tak niewielu palków używa - bańka lepsza. Bańka i LoH już od dawien dawna jest wizytówką palków. Nic na to nie poradzisz.
5. Najlepszym specem i tak jest affli. Zresztą demo też się da grać. Widziałem na armory locków (nawet destro!) powyżej 2.2 K ratingu a to już chyba coś osiągnąć go takim specem.
6. Feral jest OP tu się zgodzę.
7. Uważam, że self heal warriora jest OK. Nienawidzę za to Recuperate. Wg mnie rogale powinni mieć więcej umiejętności unikających niż jakikolwiek self-heal.
8. CD na Cloak trwa chyba 2 minuty. Ogólnie uważam, że poza wspomnianym self-healem rogal jest w porządku.
9. Destro jest burst specem tylko słabym.
10. Frost DK składa się bardzo szybko, Unholy trochę wolniej tym niemniej uważam że DK w porównaniu do innych melee ma mało def. CD.
11. Arcane - nie wiem o co Ci chodzi
12. Frost mag jest OP tu też się zgodzę. Wg mnie wystarczy mu tylko trochę zmniejszyć dmg i będzie ok.

Na reszte pytań w sumie już odpowiedziałem. Wygląda na to że często Cię denerwują holy palki, warriorzy i rogale xD Pozdrawiam!

Blask
Wiadomość [#9]: 29.10.2011 o 23:27

Konto skasowane





Spell reflect mało magiczny? On jest w ogóle nie magiczny kolego! Warrior odbija czar tarczą. No i z tego co piszesz o warriorze to już w ogóle by był niegrywalny w PvP.



ENSIDIA TRIAL - PAMIĘTAMY [*]
IMPREZA U PATRYCJI - PAMIĘTAMY [*]
POSTĘPUJĄCY ANALFABETYZM - PAMIĘTAMY [*]
Grind
Wiadomość [#10]: 30.10.2011 o 00:11

Konto skasowane





Oczywiście że reflect jest magiczny, wcześniej magiczne moby to w grze miały (welcome to netherstorm). Normalna tarcza by w piach od jednego spella poszła, jeśli może odbić spelle znaczy że jest naszprycowana magią wraz z jej użytkownikiem.

MM napisał
Grind napisał
Pozwól że wypiszę Ci co się NIE zgadza:
-Dispella ma każdy healer
-Zwariowany mana regen na arenach niemożliwy któremu nie da się zapobiec
-Buffujące totemy shamka
-LOH
-Szalony self heal (w formach) ferala jak na DPSklasę z takim burstem
-Rogal, mag, warrior mają dobrego self heala, junter ma ake słabego
-Bardzo krótki cd na cloack jest op
-Demo lock tak nie działa jak pisałem
-Destro nie jest burst specem
-W cholerę za dużo defensive cd dla frost i unholy, powinni podnieść niektóe talenty do góry i dać AMS jako talent w blood lub uh żeby frost go nie miało.
-Arcane to ch**** spec
-Frost mag, każdy wie
-Za słabe fire w PVE
-Homogenizacja buffów dokonana w cata
-forberance z krótkie
-O LOH pisałem
-Warrior potrafi fearować, odbijać spelle, robić sie immune na CC, siliencować, biegać jak po(wulg.) co kilka sekund, redukować heala (i wiele więcej ale pozostałe skille pasują do tej klasy). Brakuje mu tylko umiejętności smażenia naleśników biggrin.gif


Od razu mówię że nie gram PvE.
1.Dispela może i ma każdy healer ale za to priest ma najlepszego xD
2.Co do mana regenu to chyba nie wyobrażasz sobie żeby każda arena kończyła się OOM na healerze?
3. Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi z totemami.
4, LoH chyba i tak niewielu palków używa - bańka lepsza. Bańka i LoH już od dawien dawna jest wizytówką palków. Nic na to nie poradzisz.
5. Najlepszym specem i tak jest affli. Zresztą demo też się da grać. Widziałem na armory locków (nawet destro!) powyżej 2.2 K ratingu a to już chyba coś osiągnąć go takim specem.
6. Feral jest OP tu się zgodzę.
7. Uważam, że self heal warriora jest OK. Nienawidzę za to Recuperate. Wg mnie rogale powinni mieć więcej umiejętności unikających niż jakikolwiek self-heal.
8. CD na Cloak trwa chyba 2 minuty. Ogólnie uważam, że poza wspomnianym self-healem rogal jest w porządku.
9. Destro jest burst specem tylko słabym.
10. Frost DK składa się bardzo szybko, Unholy trochę wolniej tym niemniej uważam że DK w porównaniu do innych melee ma mało def. CD.
11. Arcane - nie wiem o co Ci chodzi
12. Frost mag jest OP tu też się zgodzę. Wg mnie wystarczy mu tylko trochę zmniejszyć dmg i będzie ok.

Na reszte pytań w sumie już odpowiedziałem. Wygląda na to że często Cię denerwują holy palki, warriorzy i rogale xD Pozdrawiam!


1. Taniutki dispell u każdego healera sprawia że pewne spece są niegrywalne, na przykład destro lock, fire mag.
2. Oczywiście że tak powinno być, 2vs2 trwa czasem do pół godziny nawet przez niekończącą się manę jeśli oba teamy wiedzą jak grać. Im więcej damage dostaje team, tym więcej trzeba leczyć i tym szybciej sięmana kończy, uważam że to byłoby logiczne. Poza tym jestem za regeneracją many w sposób niepasywny, shadowfiend, innervate, mana tide totem, hymn i tym podobe bo temu można zapobiec. Z góry mówię że argumentu "2vs2 się nie liczą" nie przyjmuję, to najbardziej leniwa i prymitywna linia obrony Blizzarda.
3. Chodzi mi o to co robią z totemami w Mist of Pandaria, nie wiem jak to jasno wyjaśnić.
4. Bańka jest jak najbardziej w porządku, LOH nie jest gamebreaking spellem ale wydaje mi się że w momencie gdy zżerał manę (jak w TBC) był najbardziej racjonalny, spel przydatny w pewnych sytuacjach, jak się nie opłacało to bubble. Inna sprawa to 100% posiadanej many za uratowanie dupy flag carriorowi na RBG wydaje się rozsądną ceną.
5. Affli jest w porządku, demo da się grać ale jest niesamowicie uciążliwe przy ilości hardcastingu i interuptów obecnie, na dodatek w cholerę długie są te casty. Destro umiera w momencie jak immolate dostaje dispella i to jest fakt nie zaprzeczalny, to że kilku graczy na świecie coś tym specem osiągnęło to znaczy że a) Są zajebiści i b) Partnerzy trochę nadrabiali ich zaległości.
6. Temat jasny.
7. Warrior też powienien mieć jakieś skille unikające zamiast self heala, bądźmy szczerzy - leczenie się w walce pasuje do warriora jak pięść do nosa, podobnie jak rogala.
8. http://www.wowhead.com/spell=14066 czyli de facto każdy rogal ma 1,5 minuty cooldowna.
9. Destro jest burstem tylko z nazwy, szybciej ściągam HP z celu dotami w affli. Destro ma za dużo słabych dotów, za duży damage z peta idzie a za mały z locka plus ogranicza nas BoH więc burst jest nie istniejący.
10. DK ma mało def cd przeciwko innym mellersom, przeciwko casterom ma w cholerę (szczególnie anty spriest i anty lock)
11. Arcane - chodzi o PVE rotację, tutaj zostawię ci przyjemność przeszukania logów i zobaczenia z jak ogromnej liczby spelli oni damage robią. Całe chrzanienie o burst i preservation phase można między bajki włożyć, preserv phase polega na zapamietaniu do ilu stacków możesz dobić i przerwać AM/AB. No skill required.
12. Zgodzilismy się.

PS:
Denerwują mnie frost magowie (potrafię większość pokonać), rogale (tylko to 1,5minuty na cloacka i recuperate w vanishu, to jest po prostu chore) i warriorzy (do zbalansowania tej powalonej klasy wystarczy im wziąć całego self heala, reszta to zmiany na zasadzie warrior to prosty wojownik a nie komiksowy superbohater, oczywiście te straty trzeba by im wynagrodzić jakoś).
Holy panadyni mnie w ogóle nie wkurzają, uważam że paladyn jest jedną z najlepiej zbalansowanych klas.

Nazario
Wiadomość [#11]: 30.10.2011 o 00:12

Konto skasowane





normalnie ( jesli wogole mozna tak mowic o czarach lol) to wiekszosc czasow zabijałaby od razu ( w koncu kto przezyje plonaca kule w morde albo zamrozenie) a melas nie mialby szans z casterami jesli by pozwolil im czarowac, tak samo normalna strzała odpowiednio wycelowana potrafiłaby zabic i normalnie jakbys komus przyjebal toporem ( zwlaszcza w clotha , ktory nie ma zbroi) to pewnie by padl trupem

wiec sorry ale przesadzasz , akurat imo spell reflect jest dosc fajnym skillem , ktory odroznia warka od innych klas ,nie rozumiem jeszcze co CI sie nie podoba w fearze , ktory i tak ma dosc dlugie cd a dodatkowo jest raczej normalna dla warriora ( okrzyk wojenny , ktory powoduje poploch wsrod przeciwnika , to raczej nie jest nic magicznego)

Blask
Wiadomość [#12]: 30.10.2011 o 00:13

Konto skasowane





Grind dużo grasz PvP? Tak z ciekawości pytam



ENSIDIA TRIAL - PAMIĘTAMY [*]
IMPREZA U PATRYCJI - PAMIĘTAMY [*]
POSTĘPUJĄCY ANALFABETYZM - PAMIĘTAMY [*]
rubaszny
Wiadomość [#13]: 30.10.2011 o 00:15

Konto skasowane





retoryczne pytanie

Nekkro
Wiadomość [#14]: 30.10.2011 o 19:07

Konto skasowane





ewentualnie jaka klasa ? Warlockiem, tak ?

tu jeszcze krotko apropos warrior i rogal selfheal.

Nie zapominajmy ze jak warek wejdzie w combat to albo on wygra albo padnie. Rogal ma calkiem pokazny arsenal CC i mozliwosci unikniecia czy to dmg ze speli czy to zwyklego, wraz z "szarza" czyli shadowstep, czy w koncu resetu walki albo poprostu ucieczki. Selfheal dla rogala, wcale nie taki zly po afair tikujacy po 6k, z duzym uptime jest zenujacy.

Selfheal dla warka musi byc, inaczej nie ma on zadnej szansy z klasami hybrydowymi, czy chociazby healerami majacymi instant dmg / doty. Szansy na chwile obecna, bo musieliby dolozyc sporo dmg zeby warek stanowil jakies zagrozenie dla hilera.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
Grind
Wiadomość [#15]: 31.10.2011 o 20:30

Konto skasowane





Grałem w PVP, niestety Cataclysm mnie zniechęcił.
Próbowałem affli lockiem w 3vs3, faktycznie mocne ale mnie ten styl rozgrywki (support) nie bawi.
Grałem demonology w 2vs2, doszedłem szybko do około 1600, shakowali liderowi teamu konto i usuneli nam arena team (plus okradli go z golda, wyszli mu z gildii i cała reszta), potem nam się nie chciało.

Kiedyś rogal, warek, hunt i mag nie mieli self heala (warek i hunt mieli symbolicznego) i jakoś dało się grać, mówię o końcówce WOTLKa, mój główny problem leży w tym że Blizzard próbuje zbalansować PVP dając każdej klasie wszystko (self heal, CC, stun, CC defensive) co zabija to co jest dla mnie bardzo ważne, odmienność klas, każda klasa powinna mieć mocne i słabe strony.

Wyraźnie napisałem że nie piszę cyferek bo ich nie zbalansuję ale wierzę ze jeśli warkowi dano by wystarczająco duży damage + silniejszego mortal strike to miałby szanse zajebać każdego healera i hybrydę bez potrzeby dawania mu skilli które do niego nie pasują.

Poruszyliście kolejny ważny problem - nieśmiertelni healerzy, ograniczenie mana poola sprawiłoby że byliby bardzo śmiertelni.

Nekkro
Wiadomość [#16]: 01.11.2011 o 00:12

Konto skasowane





przed wprowadzeniem tych "nowych" talentow ktore znamy warek mial te plusy:
+ mortal strike ( afair to byl jedyny ogranicznik heala w grze ) PLUS Unrelenting Assault ktory uzyty odpowiednio dawal duza przewage
+ mobilnosc w postaci intercept ( przerwanie heala ) + powrot na glowny cel z szarza
+ bladestorm, ktory byl warty tego ostatniego punkta w drzewku.

zreszta warrior obecnie, z ta swoja nieruszona mechanika od niepamietnych czasow, jest takim sobie troche mamutem wsrod klas pvp.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
MM
Wiadomość [#17]: 01.11.2011 o 10:10

Konto skasowane





Warriorzy! Nic się nie martwcie w Pandach dostaniecie Avatara, który podejrzewam będzie czymś w stylu "I win button" smiley.gif Na chwilę obecną to nie wyobrażam sobie co by się działo gdyby w takim np. Kittycleave gdyby warrior miał Intercept na oddzielnym CD niż charge - masakra! pozdrawiam

Nekkro
Wiadomość [#18]: 01.11.2011 o 11:02

Konto skasowane





Do pand jeszcze daleko ;)

tak samo jak do ostateczniej wersji avatara, w koncu okaze sie ze usuna z tego talentu niewrazliwosc na slowy itp, zmniejsza dmg i wszyscy beda zadowoleni.

a szczegolnie magowie.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
ihatebiohazard
Wiadomość [#19]: 01.11.2011 o 13:33

Konto skasowane





Jak narazie wyglada na to, ze kazde cc bedzie na to dzialac wiec bedzie to raczej kiepski skill do pvp w porownaniu z bladestormem. Ale dwie szarze, ulepszony interrupt to i tak spory plus. No a avatar to bedzie pewnie must have fury warka pve. Moj dwarf wreszcie bedzie muradinem :-)

Nekkro
Wiadomość [#20]: 01.11.2011 o 17:58

Konto skasowane





Bladestorm jest dalej kiepski imo, ciagle disarmowalny, plus ze mozna w trakcie tego silencowac. Sie zobaczy, moze cos zwieksza w dmg albo w dzialaniu skilla.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
REKLAMA
Strona 1 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :