Dziś jest: Poniedziałek, 21 października 2019, godzina 22:11
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum WarCraft III Edytor Map MOJ PROJEKT : WYZWALACZE HELP!!!


Odpowiedź

Temat: MOJ PROJEKT : WYZWALACZE HELP!!!

Ragonis
Wiadomość [#1]: 10.03.2013 o 20:22

Konto skasowane





witam.jestem w trakcie tworzenia nowej mapy o nazwie HellioArenaV1.1 i mam kilka noobiarskich pytan co do wyzwalaczy.mapa bedzie cos w stylu AngelArena czyli wybor bohatera, expienie ,zdobywanie eq itd.Oto kilka pytan:

(wiem ze bylo wiele takich tematow ale jakos konkret rozwiazania nie widzialem)..

1.jak zrobic aby potworki sie respily w okreslonym miejscu po ich smierci?
2.jak ustawic np.drop 20zlota z wszystkich np murlokow na mapie a 30zlota z wszystkich np.łotrzykow na mapie?
3.gdy juz sciagnolem model miecza jak zrobic by np po podniesieniu itema o nazwie Rapier bohater trzymal sciagniety model miecza
4.jak zrobic by po podniesieniu itema x i podniesieniu itema y otrzymalo sie item xy.(cos jak w docie)
5.jak zrobic by w chwili smierci mojego bohatera po 10 sekundach respi sie on w regionie o nazwie heroresp
6.ostatnie pytanie..jak ustawic ilosc zdobywanego doświadczenia od poszczegolnych potworkow?

prosze nie odpisywac w stylu szukanie nie boli tylko podac pp link

thx : )

archimonde
Wiadomość [#2]: 01.04.2013 o 00:43

Konto skasowane





Witaj Ragonis! Postanowiłem Ci pomóć i oto moje rozwiązanie twoich problemów:
1.jak zrobic aby potworki sie respily w okreslonym miejscu po ich smierci? 2.jak ustawic np.drop 20zlota z wszystkich np murlokow na mapie a 30zlota z wszystkich np.łotrzykow na mapie? 3.gdy juz sciagnolem model miecza jak zrobic by np po podniesieniu itema o nazwie Rapier bohater trzymal sciagniety model miecza 4.jak zrobic by po podniesieniu itema x i podniesieniu itema y otrzymalo sie item xy.(cos jak w docie) 5.jak zrobic by w chwili smierci mojego bohatera po 10 sekundach respi sie on w regionie o nazwie heroresp 6.ostatnie pytanie..jak ustawic ilosc zdobywanego doświadczenia od poszczegolnych potworkow?


1.respawn

Wydarzenia
Jednostka - A unit Umiera
Warunki
(Owner of (Triggering unit)) Równa się Neutralny - wrogi
Akcje
Wait 15.00 seconds
Jednostka - Create 1 (Unit-type of (Dying unit)) for Gracz 1 (Czerwony) at (Position of (Dying unit)) facing Domyślna orientacja budynku degrees

2.Gold
Wydarzenia
Jednostka - A unit Umiera
Warunki
(Unit-type of (Triggering unit)) RĂłwna się Piechur
Akcje
Gracz - Add 1 to Gracz 1 (Czerwony) Aktualna ilość złota
-------- Tutaj mozesz wstawic latajcy tekst np +20 zlota --------
-------- Aby wylaczyc dropienie zlota przez creepy ktore jest wbudowane w wc3, uzyj tego: --------
Gracz - Turn Daje nagrodę Wyłączony‚. for Neutralny - wrogi

3.Tworzysz zdolnosc na podstawie premi. W edytorze obiektów w ustawieniach zdolności ustawiasz: punkt przyłączenia do celu: hand,left albo hand,right
itd. i ustawiasz Grafika-Cel- Mój plik modelu miecza.model

4.itemy
itemy
Wydarzenia
Jednostka - A unit Zdobywa przedmiot
Warunki

Unit has item of type Kula Ognia
Akcje
Przedmiot - Remove Kula Ognia
Bohater - Create Szpony Ataku +15 and give it to (Triggering unit)


5.respawnhera
Wydarzenia
Jednostka - A unit Umiera
Warunki
(Unit-type of (Triggering unit)) Równa się Arthas
Akcje
Wait 10.00 seconds
Bohater - Instantly revive (Triggering unit) at (Center of (Playable map area)), Ukryj revival graphics

Liczę na podziękowanie za mój mam nadzieję nie stracony czas!
P.S Narzędzia edycji tekstu są POTWORNE! Zróbcie coś z tym bo chciałem żeby to ładnie wyglądało ale to nie możliwe.

[Edycja archimonde - 02.04.2013 o 18:20]



Tak-Thrall
Drakonno
Wiadomość [#3]: 01.04.2013 o 12:39

Konto skasowane





@up
Używaj znacznika
CODE
... 

/CODE

Pomijam to, że masz źle te wyzwalacze. 1, odpada zupełnie, i 5 się nadpiszą, jeśli powtórzy się jednostka. 2 wygląda ok, ale nie znam się na funkcjach. Chyba w potworkach można ustawić ile jaki ma dawać. Jeszcze jest chyba funkcja: gracz-> Add Gold.

@topic


1. respawn:
http://forum.battlenet(...)ec9cba1c << Tutaj masz bardzo ładnie przez kolegę Sanglerga. Tam będzie dobrze, bo są właśnie wykorzystane grupy jednostek. Jeszczem młodym i niedoświadczon był.
http://forum.battlenet(...)ec9cba1c

2. złoto:
http://forum.battlenet(...)26ac5ebb
http://forum.battlenet(...)26ac5ebb
http://forum.battlenet(...)26ac5ebb

3 +efekt +przedmiot:
http://forum.battlenet(...)a66d7d1c << Jeden ze sposobów. Dużo wyzwalaczy.
http://forum.battlenet(...)a66d7d1c << Drugi, trochę szybszy, ale ja tam wolę pierwszy. Ten z punktami podczepienia.

4. Item:
http://forum.battlenet(...)c8ba36d2 << Nie to dokładnie, ale masz tam podane funkcje, których powinieneś użyć.

5. +hero +revive:
http://forum.battlenet(...)4631d152 << Tak jak u Archimonde'a, zadziała dla jednej postaci, lub jednego typu, po zmianie warunków. Powinno być zrobione takim sposobem, jak ten przy respawnie potworów.

6. +doświadczenie:
http://forum.battlenet(...)68b9c7c6 << 2 sposoby, jeden to stałe gry, a drugi wyzwalacze.

Tak właściwie to szukanie nie boli i następnym razem jak zapytasz o tego typu sprawy, to tak odpiszę po prostu. I tak do wszystkich, jest coś takiego jak INSTRUKCJA WYSZUKIWANIA, zaraz pod polem do wpisania. I wpisuje się HASŁA, a nie "jak zrobić respawn bohatera w regionie moim ustawionym". Miłych ostatnich dni świąt.



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
archimonde
Wiadomość [#4]: 01.04.2013 o 18:06

Konto skasowane





Myślisz, że nie używałem code? Jak go użyłem wszystko kompletnie mi się pochrzaniło.
1, odpada zupełnie, i 5 się nadpiszą, jeśli powtórzy się jednostka- Co to znaczy się nadpisza?

Dodałem itemy bo mi ucięło.

[Edycja archimonde - 01.04.2013 o 18:10]



Tak-Thrall
Drakonno
Wiadomość [#5]: 03.04.2013 o 06:59

Konto skasowane





Unit umiera

Wait 15
Revive unit.

Takie coś spowoduje, że jeśli w czasie tych 15 sekund umrze jakaś inna jednostka, to ta poprzednia, nie zostanie ożywiona. Zmienna odpowiedzialna za ożywienie przetrzyma ostatnio martwą jednostkę tylko.
O ile przy bohaterach powinno być ok, to i tak trzeba zadbać, że tylko jeden gracz ma konkretnego bohatera. Na zwykłej mapie do potyczki, gdzie może być Nieumarli vs Nieumarli by to nie przeszło. Dlaczego? A no dlatego, że jak jest 2 rycerzy śmierci, 2 umrze w niedalekim odstępie czasu, to tylko jeden się odrodzi.

Dlatego jak masz 1 wyzwalacz od respawnu jednostek, to tylko jedna, ostatnio zabita się ożywi.



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
archimonde
Wiadomość [#6]: 03.04.2013 o 16:06

Konto skasowane





NIE!. Do tego masz warunki. Weź włącz edytor i sprawdź, że to naprawdę działa.

Ten wyzwalacz działa bez zarzutu nawet jak w tym samym momencie zgine 100 takich samych jednostek. Przed chwilą sprawdziłem.
respawn
Wydarzenia
Jednostka - A unit Umiera
Warunki
(Owner of (Triggering unit)) RĂłwna siÄ™ Neutralny - wrogi
Akcje
Wait 15.00 seconds
Jednostka - Create 1 (Unit-type of (Dying unit)) for Neutralny - wrogi at (Position of (Dying unit)) facing Domyślna orientacja budynku degrees

[Edycja archimonde - 03.04.2013 o 16:09]



Tak-Thrall
Drakonno
Wiadomość [#7]: 03.04.2013 o 16:27

Konto skasowane





To w takim razie jestem nie w temacie, ale na logikę powinno nadpisać.
To jak to działa, to starczy na koniec dorzucić jakiś CustomScript w stylu udg_removeposition i będzie idealnie. :]



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
Ragonis
Wiadomość [#8]: 05.04.2013 o 21:20

Konto skasowane





Dzieki wszystkim za poswiecenie czasu i pomoc:d

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :