Dziś jest: Poniedziałek, 24 lutego 2020, godzina 03:16
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: LOOT w D3

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
cyran
Wiadomość [#1]: 10.07.2008 o 21:23

Konto skasowane





wychodzi na to ze w najnowszym diabelku bedziemy mieli cos jak w Hellgate london czyli kazdy bedzie widzial swoje przedmioty (taki jakby rownolegly swiat dla itemow) w sumie w HL akurat ten element mi sie podobal, wyeliminuje to szalencze klikanie na wyscigi z wcisnietym altem biggrin.gif no i nagrody za bossow beda bardziej sprawiedliwe szczegolnie grajac wieksza ekipa



tolerance is a sign of weakness, if you want peac prepare for war!!!
Yano
Wiadomość [#2]: 10.07.2008 o 21:50

Konto skasowane





po czym wnioskujesz?

i czy to dziala tak ze nawet jak inny gracz zabije to kazdemu wypadaja rozne tylko dla niego widoczne itemy? czy tylko ten co zabil widzi itemy ? *(pomijam bossow)

btw taki system moze byc dosyc niesprawidliwy bo jesli jest 8 graczy i stworek wytzuci item dla kazdego z nich to w sumie wyrzuca 8 itemow, czyli całe stado itemow;p lepsi gracze moga podniesc i odrazu rozdac itemy innym itp, dziwna sprawa ;p



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
NotteX
Wiadomość [#3]: 10.07.2008 o 22:43

Konto skasowane





Taki system jest np w Mythos'ie i IMO spisuje się świetnie. Bez wg na to kto zabije bossa (czy też innego moba, czy też otworzy skrzynkę etc.), każdemu wypadają itemy w zależności od jego poziomu "Luck" (MF ;)) oraz paru innych rzeczy. Nikt nie rzuca się by zwinąć drop bo i tak reszta graczy nie widzi co wypada. Dzięki takiemu systemowi można grając w kilka osób szybciej skompletować stuff i czasami od razu coś wymienić/oddać za gold. Wszystko zależy od tego jak jest drop zbilansowany, jak często wypadają dobre itemy itp. W Mythos'ie jest tak, że każdy item można nasycić max 3 razy - chyba, że już wszystkie 'sloty' na właściwości są wykorzystane - więc dopieru po wizycie u enchantera wiesz, czy item będzie godly, czy crap (można mieć bazowe właściwości świetne a potem qrewsko źle się nasycić i być totalnie do kitu). Wiem, że to nie wątek o Mythos'ie, ale po początkowych obawach co do indywidualnego dropu jestem przekonany, że Blizzard może to tak rozwiązać, by było sprawiedliwie i by gracze naprawde byli zadowoleni. Bo mając w perspektywie np. ulepszenie itemu, niekoniecznie Ci lepsi gracze będą rozdawać na prawo i lewo to co im wypadnie. Naturalnie nie wiadomo czy w D3 będzie coś takiego, czy może to co wypadnie będzie miało niemodyfikowalne staty, ale ja jestem wielkim zwolennikiem indywidualnego dropu i jeśli taki będzie, wierzę, że ludzie z Blizza dobrze go zaprojektują.

cyran
Wiadomość [#4]: 10.07.2008 o 23:18

Konto skasowane





wnioskuje po tym tekscie chodzi o to ze kazdy widzi swoje przedmioty czyli np kumpel zabije stwora i wypadnie mu maczuga a ty widzisz ze wypadl helm i tyle biggrin.gif on podnosi swoje a ty swoje niezaleznie od siebie



tolerance is a sign of weakness, if you want peac prepare for war!!!
Screaam
Wiadomość [#5]: 11.07.2008 o 02:34

Konto skasowane





btw lootu, blizzard potwierdzil ze zamierzaja zmienic system handlu (tzn, ma opierac sie na konkretnej walucie, np złocie).


a co do dropu - potworki ktore normalnie wyrzucaja np. 8 itemow, przy 8 graczach wyrzuca mniejwiecej po 1 itemie dla kazdego (to rowniez potwierdzone przez blizzard, opisali to troche inaczej, ale mniejwiecej o to chodzilo).

[Edycja Screaam - 11.07.2008 o 02:36]

Yano
Wiadomość [#6]: 11.07.2008 o 11:51

Konto skasowane





Screaam napisał


a co do dropu - potworki ktore normalnie wyrzucaja np. 8 itemow, przy 8 graczach wyrzuca mniejwiecej po 1 itemie dla kazdego (to rowniez potwierdzone przez blizzard, opisali to troche inaczej, ale mniejwiecej o to chodzilo).



mysle ze to nie o to chodizlo w tym tekscie, tylko o to ze im wiecej graczy tym rzadziej lecą itemy, bo 8 graczy zabija szybko i zeby nie bylo wszystko zawalone itemami



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
Screaam
Wiadomość [#7]: 11.07.2008 o 11:52

Konto skasowane





chodzi o to, ze jak sam zabijesz potwora to zobaczysz 8 itemow, a jak zabijesz z 8 osobowa party to zobaczysz 1 item.

Yano
Wiadomość [#8]: 11.07.2008 o 12:08

Konto skasowane





nie przypuszczam bo co jesli dany przeciwnik mial by na 1 gracza wywalic 2 itemy a na ośmiu 1/4? :P

raczej itemy beda leciały rzadziej, np 8 razy rzadziej, ale jak juz z kogos leci to leci (chociaz podobno zaleznie od statsów (MF?) jak dla kogos cos leci to inny gracz moze meic zerowy wysyp czyli nic nie zoaczy mimo ze innym wylecalo)



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
Screaam
Wiadomość [#9]: 11.07.2008 o 12:11

Konto skasowane





jesli potwor wyrzuca 1 item, to przy 8 graczach bedzie mial szanse 1/8 na dropniecie itemu, wiec item bedzie wypadac srednio raz na 8 potworow (co przy 8 graczach sprawia ze dla nas item wypadnie srednio raz na 64 potwory)

Yano
Wiadomość [#10]: 11.07.2008 o 12:18

Konto skasowane





eee cos kombinujesz za bardzo ;p



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
cyran
Wiadomość [#11]: 11.07.2008 o 12:27

Konto skasowane





pozyjemy zobaczymy w kazdym razie przydaloby sie ograniczyc ilosc wypadajacych itemow bo w D2 jest tego stanowczo za duzo



tolerance is a sign of weakness, if you want peac prepare for war!!!
m144
Wiadomość [#12]: 11.07.2008 o 12:29

Konto skasowane





Screaam napisał
jesli potwor wyrzuca 1 item, to przy 8 graczach bedzie mial szanse 1/8 na dropniecie itemu, wiec item bedzie wypadac srednio raz na 8 potworow (co przy 8 graczach sprawia ze dla nas item wypadnie srednio raz na 64 potwory)


Przecież przy ośmiu graczach szansa nie będzie się zmniejszać. Cylon_anim.gif Jeżeli np. miał szanse 100% na wyrzucenie, to przy ośmiu graczach ma szansę 800% (czyli ŚREDNIO wyrzuca 8 itemów do podziału). Nie mam pojęcia, jak doszedłeś do tego, że dla nas wypada raz na 64 potwory?

Screaam
Wiadomość [#13]: 11.07.2008 o 12:40

Konto skasowane





nie o to mi chodzilo ;dddddddddddd to co pisalem odnosilo sie do potwora ktory ma szans 1/8 na dropniecie itemu. Jesli dany potwor zawsze dropi 1 item, to przy 8-osobowym party mamy 1/8 szans ze ten item wypadnie dla nas.

m144
Wiadomość [#14]: 11.07.2008 o 12:48

Konto skasowane





Jeśli jest ośmiu graczy, to dla każdego liczy się osobno, więc item będzie mniej więcej raz na 8 dropów, nie raz na 64.

Myślę, że te rozważania nie mają większego sensu, bo Blizz na pewno zmieni system dropu. W Diablo II był on najsłabszym elementem gry. Oby wreszcie skończyły się powtarzane w nieskończoność runy na najsilniejszego bossa w grze i podbieranie itemów innym graczom.

[Edycja m144 - 11.07.2008 o 12:48]

[Edycja m144 - 11.07.2008 o 12:49]

Screaam
Wiadomość [#15]: 11.07.2008 o 12:52

Konto skasowane





to jak bedzie wygladac system, mniejwiecej wiadomo - napewno kazdy bedzie miec indywidualny loot. a systemu tego typu dzialaja w ten sposob, ze dziela wypadajacy loot na graczy ktorzy sa w druzynie. Wiec jesli potwor wyrzuci 2 runy i zbroje, zostana one podzielone miedzy czlonkow druzyny. A jesli liczba czlonkow druzyny bedzie wieksza, to niektorzy niedostana nic ( i taka wlasnie forma zostala potwierdzona, blizzard powiedzial ze gracz grajacy solo zobaczy wiecej itemow niz grajac w teamie).

[Edycja Screaam - 11.07.2008 o 12:55]

Yano
Wiadomość [#16]: 11.07.2008 o 12:56

Konto skasowane





czyli gowniane stwory wyrzucajace 1 item beda wyrzucały go tylko dla 1 gracza? to dosyc niesprawiedliwe bo teoretycznie 1 gracz moze zgarniac wszystko a inny dodstawac cos raz na 2 dni ;p jesli to bedzie opieralo sie o prawdopodobienstwoe ze kazdy ma 1 szanse na 8, chyba ze zrobia tak ze ten co ostatnio dostal nastepnym razem juz nie dostanie itp)



ale teraz mziana tematu - ciekawe czy maski ktore nosza doktory (;p) to jest class item czy poprostu to zwykłe hełmy ktore tak wyglądają na postaci tej klasy
jesli druga opcja to troche kicha, czlowiek podnosi szyszak a na postaci to wyglada jak wielka maska voodoo ;p

[Edycja Yano - 11.07.2008 o 13:02]



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
m144
Wiadomość [#17]: 11.07.2008 o 12:59

Konto skasowane





Tak, ale nie wiadomo jeszcze nic na temat związku ilości przedmiotów z ich jakością, np. czy ,,w zamian" za jeden niezły przedmiot możemy dostać kilka słabszych. Nie wiadomo też dokładnie jaki jest związek siły potwora z wyrzucanym przedmiotem.

Yano, to raczej będzie wyglądało tak, że jeśli potwór na singlu ma szansę 200% na wyrzucenie przedmiotu, to na multi dla każdego gracza osobno ta szansa wynosi 200%, albo jesty mnożona przez liczbę graczy, inaczej nikt nie chciałby grać w grze wieloosobowej.

Screaam
Wiadomość [#18]: 11.07.2008 o 12:59

Konto skasowane





przydzielanie dropu bedzie prawdopodobnie losowe. dlaczego? taki system jest w innych grach i swietnie sie sprawdza. Oczywiscie to spekulacja, ale bardzo prawdopodobna, tak samo jak to, ze np. na koncu kazdego aktu bedzie czekal boss - nikt tego nie potwierdzil, ale to niemal oczywiste - dlaczego? bo taki system sie sprawdza.
>_<

Yano
Wiadomość [#19]: 11.07.2008 o 13:03

Konto skasowane





nawiazujac do masek doktora:


patrząc ile wspolnego z inventory mają hełmy na barbie to ta maska moze serio być szyszakiem O_o





edit chociaz bronie wygladaja bardzo podobnie "na postaci" i w inventory

[Edycja Yano - 11.07.2008 o 13:05]



If You Open Your Mind Too Much, Your Brain Will Fall Out...
m144
Wiadomość [#20]: 11.07.2008 o 13:04

Konto skasowane





Zgadzam się, ale chciałbym, żeby np. bossowie z każdego aktu (dla uproszczenia terminologia z dwójki) mieli identyczną szansę na dropnięcie czegoś ciekawego, gra by na tym sporo zyskała.

Yano napisał
patrząc ile wspolnego z inventory mają hełmy na barbie to ta maska moze serio być szyszakiem O_o


A może to nie jest ostateczna wersja grafiki 2D? Tak jak w SC2, gdzie niektóre ikonki itp. są zaczerpnięte ze SC?

[Edycja m144 - 11.07.2008 o 13:06]

REKLAMA
Strona 1 z 2.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :