Dziś jest: Środa, 24 kwietnia 2019, godzina 14:00
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: LFC [Looking for Clan]

HollowMan
Wiadomość [#1]: 20.08.2008 o 19:21

Konto skasowane





Poprzedni temat odrobinkę się przedawnił, więc zakładam nowy gdyż klanu nadal nie mam. (Temat "Szukam Klanu" można usunąć, aby nie zaśmiecać forum.)

Otóż tym razem "ociupinke" bardziej serio:


Rasa: Zerg.
Favorite MU: ZvT.
Shuned MU: ZvP.
Micro: Słabe- Średnie.
Macro: Dobre- Mocne.

APM [Classic.]: 120-160 Używany.
APM [Rozgrzewanie.]: +40-60 do Klasycznego.
APM [Peeks]: 380 (Gdy wymaga tego micro i jednoczesne kontrolowanie macro.)

Ulubione zagranie: Zmodyfikowane techniki, "Lurker Containment, Zergling Harass, Tripod Muta (Originalne Zagranie.), Map Hoard (Originalne Zagranie.)"
Styl Gry: Agresywny.

Opis: Jestem graczem z wysoką kulturą osobistą, aczkolwiek do wściekłości doprowadza mnie nie raz zachowanie "młoto-ziomów", mam nadzieje że wiecie czemu wziąłem to w cudzysłow ;P, sam mam ledwie 20 lat, gram dla zabawy a od przyszłego klanu nie wymagam niczego oprócz czystej zabawy, nie wymagam lig, ani super rozbić, ale po prostu poznać grupę ludzi którzy dzielą moje zainteresowanie Starcraftem, super byłoby jakby klan nie brał każdego z ulicy, bo to zazwyczaj sprawia że w klanie roi sie od wspomnianych wcześniej "młoto-ziomów.".
Mam odrobinkę utrudniony dostęp do internetu, ale ten detal niedługo przestanie mi przeszkadzać ;) Gram głównie z Zboostowanymi Komputerami, 3v1, 2v1 itp, AI wzbogaconym przez różnych programistów, komputery zachowują się jak normalni gracze, za wyjątkiem micro.

Przykładowy Replay:
http://rapidshare.com/(...)rep.html


Co do wcześniej wspomnianych originalnych zagrań, otóż znam podstawy różnych MU, ale na ogół żadnych repów nie oglądam i kieruje się rozumem tworząc własne baaaaardzo originalne strategie, np

Tripod Muta;
-Speedling Harass, później na Fast Lair, w 1/4 lair Hydralisk Den, Szybka Ekspansja na 2 ruchy, jak Lair powstanie Spire w naturalu lub gdy udało mi się spowolnić znacząco wroga do tego stopnia że mogłem sobie pozwolić na szybki 2 exp, to spire w 2 ekspansji, nie tworzenie hydr, wyprodukowanie 6-8 mut, i worker harass, wycofanie mut w lokacje trudno dostępną w bliskości wrogiego maina, Produkowanie hydr w 2 ekspansji, i naturalu, a drone aby podtrzymać wydobycie w mainie.
Atak Hydrami na wroga, gdy uderzą w natural przeciwnika, morph pozostałych przy życiu Mut w Guardy, atak Guardami od tyłu.

Taktyka ta wymaga ciągłego kontrolowania mapy, i pozwolenie wrogowi na co najwyzej 2 expansje (licząc z naturalem.) Speedlingi powinno do pierwszych ht kontrolować sytuacje, ale do tego czasu pojawią się hydry.

Niebezpiecznie robi się tylko wówczas gdy przeciwnik wpadnie na Harass overlordów corsairami w rzucie "Fast Corsair." Najlepiej sprawdza się przeciw terranowi, i relatywnie przeciw tossowi, nigdy nie używam jej natomiast przeciw zergowi.


EDIT:
Oto przykładowy screen analizy BW Charta po jednej z moich gier, ogólnie jestem zadowolony ze swojego macro, co widać na charcie, brakuje mi odrobinke zdolności micro, ale wyrabiam się; oto screen:


[Edycja HollowMan - 23.08.2008 o 15:37]



!Zerg User!
!APM- 190
!APM Max- 420
!Macro 8/10
!Micro 6/10

!Liga: iCCuP, WGT
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :