Dziś jest: Czwartek, 17 października 2019, godzina 05:02
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Koń jako przedmiot

Marox
Wiadomość [#1]: 13.04.2013 o 20:18

Konto skasowane





Zrobiłem konia jako przedmiot razem z wyglądem. Problem z tym że tekstura konia i jednostki nachodzą się na siebie i wygląda to jakby jednostka była wewnątrz konia. Czy da się jakoś podnieść jednostkę nad ziemie i zmienić jej wygląd tak aby wyglądało jakby jeździła na koniu? Ważne jest żeby np. gdy jednostka ma miecz nadal był on widoczny.

archimonde
Wiadomość [#2]: 21.04.2013 o 20:32

Konto skasowane





Gdybyś podał mi mapę to mógłbym Ci pomóc ponieważ tak to napisałeś, że nic nie rozumiem.

//EDIT

Tak jak napisał LordStachu poniżej. Jeżeli dobrze myślę to możesz ściągnąć model piechura na koniu i zrobić tak aby zwykły piechur po użyciu zdolności na podstawie "Łuczniczka- Dosiądź Hipogryfa" i "Hipogryf- Znajdź Łuczniczkę" znalazł konia i "Transformował" w tego na koniu. W tym przypadku musisz mieć model głównego bohatera i bohatera z animacjami na koniu. (2 oddzielne modele).

P.S
Jeżeli grałeś w mapę Fantasy Life to jest tam to zrobione podobnie jak napisałem.

[Edycja archimonde - 22.04.2013 o 16:26]



Tak-Thrall
LordStachu
Wiadomość [#3]: 21.04.2013 o 20:43

Konto skasowane





Nie jestem pewny ale wydaje mi się, że w tym przypadku musiałbyś trochę pobawić się w edycję modelowania jednostki i jej animację.
Mógłbyś dorobić konia do jednostki w model editorze i zapisać tę animację na zasadzie "ciemnej strony" illidana jak np. Stand alternate, attack alternate, death alternate itp. Bo jesli nawet tylko podniesiesz jednostkę za pomocą wyzwalaczy to będzie ona tylko śmiesznie machać nogami na koniu jakby po nim chodziła.

Na modelingu niestety się nie znam, więc musiałbyś o to poprosić kogoś innego.



[IMG]http://imageshack.us/a/img132/5193/logobattlepl.jpg[/IMG]
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :