Dziś jest: Niedziela, 29 marca 2020, godzina 13:50
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Łotrzyk Kolejny temat z tym samym pytaniem...

Odpowiedź

Temat: Kolejny temat z tym samym pytaniem...

Fara
Wiadomość [#1]: 17.12.2009 o 07:30

Konto skasowane

Wiem że tych tematów jest już tutaj masa. Ale przeglądałem większość, a z racji tego że zupełnie nie znam się na rogalu to nawet nie wiem czy buildy do lvlingu są tam jeszcze aktualne. W końcu niedawno wyszedł nowy patch. Poradnika nie macie więc mam kilka pytań,jeśli ktoś będzie miał cierpliwość to odpowiesmiley.gif :
-jaki build do lvlingu ale pod te 2 złote daggery za emblemy(był temat jakiś o swordach że dobre daggery cięzko dostać do któregośc tam lvl i był build pod swordy)
-widziałem sprzedawcę z truciznami nakładanymi na broń- o co z tym chodzi? taki tymczasowy enchant? jakich uzywać do pve?
-przy lvlowaiu lepiej chodzić niewidzialnym i zaczyać od backstaba czy normalnie ss i jedziemy dalej z jakimiś skilami?
-i jaki stat najważniejszy?
To chyba tyle jak na razie. możecie się śmiać ale ja na prawdę nie mam zielonego pojecia o tej ostaci. Z góry dzięuję

[Edycja Fara - 17.12.2009 o 10:24]

Igor
Wiadomość [#2]: 17.12.2009 o 10:56

Konto skasowane

build nie wiem szczerze mowiac, dawno to bylo smiley.gif z daggerami lvluje sie chyba nieco trudniej/wolniej. gra w combat jest latwiejsza, a to przy lvlowaniu duzy plus smiley.gif jakbym mial lvlowac teraz to pewnie cos na podobienstwo muti pvp bym robil, daje ogromna przezywalnosc, tylko nie wiem czy by to samo dawal na malych lvlach biggrin.gif ktos Ci pewnie cos napisze. ja w robocie mam wszystko poblokowane wiec linkow nie podam smiley.gif