Dziś jest: Sobota, 24 października 2020, godzina 22:54
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Kogo wybrac Warlock czy Rogue ??


Odpowiedź

Temat: Kogo wybrac Warlock czy Rogue ??

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 |   >   >>     Ostatnia
fazio0
Wiadomość [#1]: 06.07.2008 o 13:50

Konto skasowane





Witam.Jestem nowym graczem i 2 klasy postaci mi sie spodobaly Warlock i Rogue. Czy ktos moze napisac kogo wybrac i dla czego akurat jego /.?. Bardzo prosze o pomoc doswiadczonych graczy !!!!

killer0pl
Wiadomość [#2]: 06.07.2008 o 13:56

Konto skasowane





wybierz to co ma ladniejsza ikonke

fazio0
Wiadomość [#3]: 06.07.2008 o 14:01

Konto skasowane





ale mi doradziles Z@L.

zelas99
Wiadomość [#4]: 06.07.2008 o 14:17

Konto skasowane





To zleży co chcesz robić ja jaki styl gry lubisz. Osobiście uważam ze rogue jest dużo ciekawsza postacią, po pierwsze rogue zadaje bardzo duże obrażenia, po drugie bardzo fajnie można się nim bawić np aktywujesz niewidzialność wchodzisz do miast przeciwnej frakcji po czym likwidujesz playerow w środku i przy odrobinie szczęścia znowu znikasz. Po trzecie będąc rogue zawsze chętnie wezmą cię do instancji czy na bossa. Na temat warlocka dużo powiedzieć nie mogę bo nigdy nim nie grałem,

none
Wiadomość [#5]: 06.07.2008 o 14:46

Konto skasowane





Rogal nie ma niewidzialności, to się nazywa skradanie -.-

fazio0
Wiadomość [#6]: 06.07.2008 o 15:45

Konto skasowane





ok thx bardzo zelas99 ;] juz wiem kogo wybrac ;] czyli roguesmiley.gif .THX WIELKIE

Malygos
Wiadomość [#7]: 06.07.2008 o 16:43

Konto skasowane





fazio0 napisał
ale mi doradziles Z@L.

łał, ale modny ten jego "z@l", głupie pytanie - głupia odpowiedź.



"Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Dobrze widzi się tylko sercem." - Mały Książę

"Zawsze jest się niezadowolonym z tego co się ma." - Mały Książę
spakus
Wiadomość [#8]: 06.07.2008 o 20:01

Konto skasowane





niedlugo rogue bedzie chyba 3 frakcja wowa po hordzie i ally tyle tego ostatnio sie namnozylo


BTW jesli chcesz byc chetnie brany do party na insty czy cos lepiej by bylo chyba cos co moze tankowac lub/i healowac

[Edycja spakus - 06.07.2008 o 20:01]

koczu998
Wiadomość [#9]: 06.07.2008 o 20:20

Konto skasowane





rogal jest stworzony do gry w trybie pvp i jest w tym nie zastapiony , jednak na pve (insty) nadaje sie rownie dobrze jako mele dps...osobiscie jednak wybralbym warloka...moze przywolywac demony ktore robia dmg dla ciebie a ty dodatkowo pizgasz z buffow , ponadto warlok ma od groma debuffow ktore przydaja sie wlasnie w pve....jesli chodzi o pvp - warlok z odbrym buildem talentow to maszynka do zabijania.... no ale to moje skromne zdanie



tauren warrior 70
undead priest 70
undead rouge 70 (soonbiggrin.gif )
klierowski
Wiadomość [#10]: 06.07.2008 o 22:15

Konto skasowane





Bierz Rogala do pvp Warlocka do pve...chociaż ten 2 w pvp też jest dobry.

[Edycja klierowski - 03.05.2010 o 22:08]



http://forum.eufi.org/
fazio0
Wiadomość [#11]: 06.07.2008 o 23:47

Konto skasowane





thx ale nadal nie umiem sie zdecydwac bo ta i ta postac mi sie podobają i cięzko wybrać mi jest ;/sad.gif

LorDDarnoK
Wiadomość [#12]: 07.07.2008 o 02:09

Konto skasowane





koczu998 napisał
a ty dodatkowo pizgasz z buffow


Yyyy... Ja moze naprawde sie nie znam na worlockach ale pizganiem buffami polega na 10 min oddychania pod wodą ( Unending Breath ) i lepszym wykrywaniu nie widzialnych ( Detect Lesser Invisibility ) ? moze miałaś coś innego na mysli albo ja nie wiem co to buff tongue.gif jak jestes nowym graczem to bym polecil worlocka ( z demonem gra sie przyjemnie i nawet skutecznie biggrin.gif ) a rogala zawsze mozesz sobie zrobic jako alta kiedys biggrin.gif

[Edycja LorDDarnoK - 07.07.2008 o 02:10]

zelas99
Wiadomość [#13]: 07.07.2008 o 06:59

Konto skasowane





Ja mimo wszystko dalej polecał bym rogue jest lepszy ale fakt trudniejszy w opanowaniu. Jednak najlepszy jest hunter, bo jak ktoś potrafi DOBRZE grac ta klasa to wymiatauzi2.gif a co do warlocka i rogala to w pojedynku rogal vs lock. Warlock nie ma szans potluczony.gif a demonów łatwo się pozbyć ( stun fear itp)

SemaiPL
Wiadomość [#14]: 07.07.2008 o 09:09

Konto skasowane





spakus napisał
niedlugo rogue bedzie chyba 3 frakcja wowa po hordzie i ally tyle tego ostatnio sie namnozylo
...


Hehe dokładnie.
Jak dla mnie rogue troszke klasa spalona. Bardzo duży udział total noobów szczególnie po stronie aliantów którzy będąc na 70 lvlu zakradają się do crossroads i leją albo 25 lvlowych graczy albo 40 lvlowych guardów.
Smutne.
Bierz huntera - jak to ktoś ma w podpisie "Easy to play..."

watman
Wiadomość [#15]: 07.07.2008 o 10:03

Konto skasowane





fazio0 napisał
thx ale nadal nie umiem sie zdecydwac bo ta i ta postac mi sie podobają i cięzko wybrać mi jest ;/sad.gif

zrob rogala, wyleveluj do 20, zrob locka, wyleveluj do 20 i graj dalej tym, co ci sie bardziej w czasie gry spodoba... albo od razu rzuc moneta...



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
GOPA
Wiadomość [#16]: 07.07.2008 o 19:45

Konto skasowane





Fazio zadam ci pytanie, bardzo wazne, dzieki ktoremu wybierzesz klase wsam raz dla siebie :

- czy jestes panem ciemnosci, demonicznym i wrednym skurczybykiem, ktoremu sluza rozne demony, uwielbiasz zabijac powoli i patrzec jak przeciwnik kona w meczarniach !!

- czy jestes cichym zabojca, cien jest twym ojcem a noc matka.Lubisz zachodzisz przeciwnika od tylu, wbijac mu noz w plecy i szybko zniknac jak ninja.

odp. sobie na te dwa pytania, do ktorego ci blizej ??


ps. jestem ciekaw jakby sobie poradzil rogal ze zlota elitka ktora ma 2 lub 3 lv wiecej od niego ?? bo warlock z takimi radzi sobie znakomicie.Demon--> fear--> klatwy-->fear-->klatwy itd biggrin.gif


raz zabil mnie taki cwaniak rogal w ogrimarze kiedy sobie przetapialem rude, za pierwszym razem nawet nie wiedzialem co sie stalo ale za drugim biedaczka wykryli i jego flaki zostaly na moim toporze.Gram warriorem bo uwielbiam czysta sile i duuuuuzo krwi

deymos
Wiadomość [#17]: 07.07.2008 o 21:55

Konto skasowane





co to za problem? skoro obaj ci się podobają , to się z nimi umów :*

SemaiPL
Wiadomość [#18]: 08.07.2008 o 09:50

Konto skasowane





GOPA napisał
...raz zabil mnie taki cwaniak rogal w ogrimarze kiedy sobie przetapialem rude, za pierwszym razem nawet nie wiedzialem co sie stalo ale za drugim biedaczka wykryli i jego flaki zostaly na moim toporze.Gram warriorem bo uwielbiam czysta sile i duuuuuzo krwi

O_o chcesz powiedzieć że przez całe Ogri przelazł aliant i Cię zaatakował przy piecu? Niezły ninja ;-)

GOPA
Wiadomość [#19]: 08.07.2008 o 11:12

Konto skasowane





SemaiPL napisał

O_o chcesz powiedzieć że przez całe Ogri przelazł aliant i Cię zaatakował przy piecu? Niezły ninja ;-)



dokladnie !!! a piec jest calkowicie w glab stolicy biggrin.gif kozak jakich malo, ale tak czy siak zginol

Jaaa
Wiadomość [#20]: 08.07.2008 o 19:26

Konto skasowane





Jak ja sie nie mogłem zdecydować na postać,to grałem każdą po troche,a potem ta która mi sie nie podobała była kasowana...



,,Widzę szczyta za szczytem,zaszczyt za zaszczytem,lśnienie mistrzostwa kieruje moim bytem,ambicja spotyka sie z uznaniem i zachwytem,wyrzeczenia są tutaj jedynym zgrzytem"
REKLAMA
Strona 1 z 3.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 |   >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :