Dziś jest: Sobota, 24 października 2020, godzina 06:05
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum World of WarCraft Klasy Jaką postać wybrać na podwójny spec ?


Odpowiedź

Temat: Jaką postać wybrać na podwójny spec ?

Edi-WM-
Wiadomość [#1]: 06.04.2011 o 01:47

Konto skasowane





Witam właśnie skończyłem gearować mojego Warriora DPS/Tank i teraz zastanawiałem się nad kolejną postacią którą mógłbym zrobić.
Mój cel jest taki aby stworzyć postać która posłuży mi dwojako, np. healer + dps jakie klasy najbardziej się do tego nadają ?
Nie chcę marnować czasu tworząc postać wiele godzin po to aby się okazało, że ta postać jest dobra tylko w leczeniu i w niczym innym.
Lepiej upiec dwie pieczenie na jednym ogniu nieprawdaż ?
Tak więc mam już DPS'a i Tanka w jednej postaci i teraz by się przydał Healer + jakiś Caster/Ranged DPS ?
Które postaci mogą to zaoferować ?

Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

Eluveitie
Wiadomość [#2]: 06.04.2011 o 01:50

Konto skasowane





zrob sobie druida


ranged dps, meele dps, tank i healer w jednym i we wszystkim jest dobry smiley.gif


albo ewentualnie paladyn, to samo co wyzej tylko nie moze byc ranged dps ;p

watman
Wiadomość [#3]: 06.04.2011 o 11:56

Konto skasowane





Edi-WM- napisał
Tak więc mam już DPS'a i Tanka w jednej postaci i teraz by się przydał Healer + jakiś Caster/Ranged DPS ?
Które postaci mogą to zaoferować ?

priest (holy/dics - shadow)
sham (resto - ele)
druid (resto - boom)

z healerow tylko pala nie moze byc tez ranged dpsem



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
Edi-WM-
Wiadomość [#4]: 07.04.2011 o 17:30

Konto skasowane





Dzięki.
A jak wygląda sprawa z Warlockiem czy ona ma jakieś ciekawe OS ?
Wiem, że wszystkie są pod dps ale czy różnią się czymś ciekawym ?

Lilly
Wiadomość [#5]: 07.04.2011 o 23:00

Konto skasowane





Edi-WM- napisał
Dzięki.
A jak wygląda sprawa z Warlockiem czy ona ma jakieś ciekawe OS ?
Wiem, że wszystkie są pod dps ale czy różnią się czymś ciekawym ?

Różnią się efektywnością w zależności od encountera. Na przykład Demonology jest najlepszym buildem do walk AoE. Na single target natomiast jest słabszy od pozostałych.



I don't subscribe to the 'don't feed the troll' philosophy. My philosophy is 'eat the troll'. TotalBiscuit

.:: Lilija - Lvl 85 Balance druid ::.

.:: Elitist Jerks ::.
Edi-WM-
Wiadomość [#6]: 17.04.2011 o 23:52

Konto skasowane





Zdecydowałem się, że wezmę jakąś postać leczącą.
Kto według was jest najlepszym healerem na raidy i hc's ?

maestrino
Wiadomość [#7]: 18.04.2011 o 00:01

Konto skasowane





To bez znaczenia, wejdzie kolejny patch i się wszystko zmieni, bierz co ci odpowiada.



LoL referral link
Edi-WM-
Wiadomość [#8]: 18.04.2011 o 01:26

Konto skasowane





No ale mówi się, że Paladyn najlepiej sobie radzi z pojedynczymi celami a np. druid lepiej sobie radzi z leczeniem obszarowym.
Więc nawet jeśli jakiś patch wprowadzi jakieś zmiany to chyba aż nie tak drastyczne ?

Zastanawiałem się aby zrobić Ret Paladyna pod PVP i drugi OS pod leczenie na PVE czy to ma sens ?
Tzn czy postacią którą będę grał i expił w pvp nauczę się potem leczyć odpowiednio na raidach i hc ?
Czy lepiej grać od 1 do 85 PVE jako healer żeby się nauczyć grać healerem ?

Lilly
Wiadomość [#9]: 18.04.2011 o 02:33

Konto skasowane





Nie zastanawiaj się za bardzo nad tym, jakimi specami grać podczas levelowania - wyjdzie w praniu. Na dungeonach i tak pewnie będziesz częściej leczyć.

[Edycja Lilly - 18.04.2011 o 02:34]



I don't subscribe to the 'don't feed the troll' philosophy. My philosophy is 'eat the troll'. TotalBiscuit

.:: Lilija - Lvl 85 Balance druid ::.

.:: Elitist Jerks ::.
maestrino
Wiadomość [#10]: 18.04.2011 o 05:08

Konto skasowane





Edi-WM- napisał
No ale mówi się, że Paladyn najlepiej sobie radzi z pojedynczymi celami a np. druid lepiej sobie radzi z leczeniem obszarowym.

Stereotypy z Wotlk. Po pierwsze mój gildiowy pala znakomicie sobie radzi z AoE healem, kwestia pozycjonowania podczas walki. Po drugie akurat przykład z drutem jest zły, bo przedstawiciele tego speca wręcz błagaja o jakiś burstowy AoE heal.



LoL referral link
Edi-WM-
Wiadomość [#11]: 18.04.2011 o 17:49

Konto skasowane





Hmm rozumiem, no to robię tego palka pod pvp i off spec pod heal ;]
Dzięki za info.

Nolaan
Wiadomość [#12]: 20.05.2011 o 12:28

Konto skasowane





Edi-WM- napisał
Hmm rozumiem, no to robię tego palka pod pvp i off spec pod heal ;]
Dzięki za info.


Nie chce skłamać ale pewnie ok 90% palków pod pvp (arenky) to holy ;)



BattleTag: Nolaan#2781
HAKUNA MATATA
mindseeker
Wiadomość [#13]: 20.05.2011 o 12:40

Konto skasowane





Nie chcesz skłamać, ale skłamałeś, bo większosć palków na arenkach to w tej chwili Retri.
btw gz za odkopanie starego tematu

pussymonsta
Wiadomość [#14]: 20.05.2011 o 16:46

Konto skasowane





nie większość, bez przesady, TSG wraca do łask, ale rzeczywiście teraz retri jest cała masa, pewnie jest to jakośtak 60-holy 35-retri 5-prot biggrin.gif


btw. shamana trzeba było robić !

mindseeker
Wiadomość [#15]: 20.05.2011 o 17:07

Konto skasowane





TSG? Tak, tylko różnica jest taka że zamiast Paladyna jest w tym TSG Resto Shaman, który w każdym aspekcie jest od Holy Paladyna lepszy o 100%(CC/Surv/Utility/Mobility)

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :