Dziś jest: Wtorek, 18 czerwca 2019, godzina 14:59
zaloguj się :


Temat został zamknięty.

Temat: Ile funduszy na start ?

Crossek
Wiadomość [#1]: 11.11.2012 o 12:32

Konto skasowane





Witam, chciałbym rozpocząć "przygodę" ze StarCraftem II (z dodatkiem HotS) ile pieniędzy potrzebuję aby to kupić (tak na oko ofc biggrin.gif) ? smiley.gif

z góry dzięki za wszystkie odpowiedzipotluczony.gif smash.gif potluczony.gif smash.gif potluczony.gif smash.gif potluczony.gif smash.gif diablotin.gif

podbijampotluczony.gif

ShadowDancer
Wiadomość [#2]: 11.11.2012 o 13:23

Konto skasowane





Jeśli dobrze pamiętam, to $18.9 billion (tylko nie wiem, czy to nie był sam blizz z fuzją z acrivision). Myślę, że samej licencji na stara nie sprzedadzą, musisz kupić całą firmę.



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
kudlaty1985
Wiadomość [#3]: 11.11.2012 o 14:11

Konto skasowane





Zależy czy chcesz kupić wersję pudełkową czy sam klucz.
Pudło za 100zł już można kupić, klucz od 80zł.
Cena dodatku nie jest jeszcze znana ale spodziewał bym się 150zł w dniu premiery.

Tak ciężko zajrzeć do pierwszego lepszego sklepu i zerknąć na ceny?

[Edycja kudlaty1985 - 11.11.2012 o 14:12]

Epidemic
Wiadomość [#4]: 11.11.2012 o 14:20

Konto skasowane





Sorry ale sam się o to prosiłeś.

PORADNIK JAK SPRAWDZIĆ CENĘ GRY STARCRAFT 2 WRAZ Z PIERWSZYM DODATKIEM:

1. Wejdź na stronę jakiegoś sklepu z grami (jako przykład użyję strony ww.keye.pl).
2. Po lewej stronie masz tytuły gier, które są umieszczone na pionowym pasku. Znajdź obrazek z napisem StarCraft i kliknij nań.
3. Ukaże ci się lista wszystkich produktów powiązanych ze StarCraftem. Wśród nich znajduję się Starcraft 2 : Wings of Liberty oraz dodatek Starcraft 2: Heart of the Swarm wraz z ich cenami.
4. Dodaj cenę Wings of Liberty do ceny Heart of the Swarm. Tu z pomocą może przyjść Ci kalkulator.
5. Wynik dodawania jest przybliżoną odpowiedzią na Twoje pytanie (cena dodatku nie została jeszcze oficjalnie ogłoszona).

Ps. Jeśli chcesz sprawdzić swój wynik, napisz a PW. Chętnie udzielę konsultacji. Poradnika tego możesz używać analogicznie jeśli nie wiesz ile coś kosztuje.

Sulphuriell
Wiadomość [#5]: 11.11.2012 o 19:31

Konto skasowane





Ja myślę, że na start to by się ban przydał.



Co to za świat, że już nawet sku rwysyństwo nie popłaca?
Duppon
Wiadomość [#6]: 11.11.2012 o 21:54

Konto skasowane





Nie rozumiem skąd ta skandaliczna agresja słowna na tego przemiłego człowieka. Tolerancja i poprawność polityczna jest głównym skarbem naszych czasów, nie mogę pojąć jak takie osobniki jak wy - faszyści siejący mowę nienawiści - ciągle mają prawo przebywać w granicach naszego wspaniałego europejskiego kraju. Dzisiaj jest święto niepodległości a wy nawet tutaj musicie siać nienawiść i podziały!!! Wy pewnie chodziliście w tych maskach i zadymialiście wszystko w Warszawie było was tam z 10 albo nawet 15!

A co do autora tematu to nie jest to wcale taka droga impreza, przede wszystkim żeby grać w SC2 musisz zakupić mieszkanie no bo przecież na ulicy grać nie będziesz. Raz, że jest zimno, dwa, że padający deszcz może zniszczyć sprzęt, trzy to fakt, że na ulicy czasem rwie neta. Koszt mieszkania to powiedzmy 150 tys. zł - wystarczy mała klitka z jednym pokojem, balów przecież tam nie będziesz urządzał co nie? ;) hehe

Skoro już masz mieszkanie to pasuje kupić coś aby w nim postawić, do gry w SC2 przyda się:

* lodówka - pozwala przechowywać jedzenie, dzięki temu nie musimy codziennie chodzić po żarcie tylko wystarczy zrobić zakupy np. raz na tydzień, koszt to ok 1000 - 1500 zł (nie jestem pewien a nie mam internetu, żeby sprawdzić w google)
* łóżko - pozwala na spanie - nie da się wszak ciągle grać w starcrafta, czasem trzeba się przespać. Nie musi to być solidne łóżko, typowemu graczowi Starcrafta nie grozi inicjacja seksualna, wystarczy standardowe 90x200 z sosenki kupione po promocji w leroy merlin, koszt to ok 200 zł
* biurko - będziesz przy nim spędzał swoje życie, powinno być na tyle duże, żeby zmieścić na nim ze 2 monitory i zostało jeszcze miejsce na pudełka po pizzy i kubłki z KFC (pozdro, Sage), koszt to tak z 5 stów. W dobrze zorganizowanym mieszkaniu gracza SC2 biurko i łózko zajmują 85% powierzchni mieszkania
* mydło - przydaje się gdy trzeba wyjść z mieszkania i udać się po jedzenie, koszt 3 zł
* komp - do gry w SC2 wystarczy już i7 i tandem dwóch topowych GF w CrossFire, dobry sprzęt do SC2 to ok 8 tys.
* właściwa gra - w zasadzie najważniejsza rzecz, bez Starcrafta 2 nie pograsz w Starcrafta 2, niestety nie znam ceny
* akcje Orlenu - będziesz potrzebował dużo akcji Orlenu aby dzięki dywidendom z nich wypłacanych móc się utrzymywać i kupować jedzenie oraz prąd do grania w Starcrafta. Koszt sto miliardów.

Jak widzisz przygoda ze starcraftem to dość tani interes, jeżeli jednak nie masz tyle kasy na start proponuję iść nocą do klubów w Krakowie, znaleźć w nich jakiegoś geja o imieniu Starcraft (może jakiś ma takie imię) i w ten sposób przeżyć przygodę ze Stafcraftem. Pozdrawiam.



VelOCity#1448
Asmodan
Wiadomość [#7]: 11.11.2012 o 23:05

Konto skasowane





http://www.keye.pl/games/product/id/1694/StarCraft-Starcraft-2-Wings-of-Liberty - ok. 80 zł
http://www.keye.pl/games/pr(...)Swarm-PL - ok 160 zł

Wychodzi razem ok 240 zł. Cena może być inna - w zależności od tego, ile ostatecznie będzie kosztował dodatek i tego, ile zapłacisz za podstawową wersję gry. Cena dodatku nie jest jeszcze ustalona, data premiery jest nieznana.

//Zamykam.

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Temat został zamknięty.

Skocz do :