Dziś jest: Środa, 8 lipca 2020, godzina 06:04
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Idealna rasa

Metzger
Wiadomość [#1]: 19.07.2010 o 22:11

Konto skasowane





Czołem!

Nie pisałem tu już od pradawnych czasów, ale niedawno w rozmowie z kumplami wyszła nam ciekawa sprawa. Pomyślałem więc, że zaproponuję tutaj małą zabawę, może ktoś wymyśli coś interesującego.

Chodzi o to, by z jednostek i innych cech charakterystycznych wszystkich 4 ras z W3:TFT stworzyć jedną, jak najmocniejszą. Należy wyselekcjonować jednostki pełniące wszelkie możliwe funkcje, tak by jak najlepiej one ze sobą współgrały i uzupełniały się, a sama rasa nie miała zasadniczo słabych punktów. Oczywiście jednostki te muszą znajdować się na wszystkich szczeblach rozwoju, nie że na tier1 produkowałoby się "tylko" abomy, na tier2 miśki a na tier3 taureny smiley.gif Stąd ograniczenia wyboru jednostek poszczególnych typów:

1. Robotnik - 1 typ: Chłop, Peon, Akolita lub Wisp
2. Lekka piechota - 1 typ: Footman, Grunt, Ghul, Łuczniczka
3. Jednostka dystansowa - 1 typ: Rifleman, Troll, Fiend, Hunterka
4. Ciężka piechota - 1 typ: Rycerz, Tauren, Abomin, Druid Szponów
5. Casterzy i antycasterzy - tu ciężko było jasno posegregować jednostki i wskazać odpowiedniki wszystkich ras, stąd szeroki katalog, spośród którego należy wybrać 3 typy: Kapłan, Sorcka, Spell Breaker, Szaman, Znachor, Spirit Walker, Nekromanta, Banshee, Destroyer, Talon, Driada, Fearie Dragon
6. Artyleria - 1 typ: Mortar, Katapulta, Meat Wagon, Balista
7. Jednostka wsparcia - 2 typy: Gyro, Tank, Raider, Kodo, Statua, Cień, Hippo Rider, Giant
8. Lekkie lotnictwo / AA - Hawk, Bat, Gargulec, Hipogryf
9. Ciężkie lotnictwo - Gryf, Wiwerna, Wyrm, Chimera
10. Herosi - 4 typy spośród wszystkich dostępnych poszczególnym rasom

Dodatkowe wymagania ze względu na spójność:
- wybieramy tylko jednostki, budynki, herosów i przedmioty poszczególnych ras, a nie neutralne
- każda wybrana jednostka zachowuje wszystkie typowe dla niej umiejętności (do odkrycia w dostępnych budynkach)
- wybierając robotnika, jednocześnie wybiera się sposób konstruowania budynków i całe drzewko rozwoju, ale można wybrać sklep innej rasy i ew. pozmieniać jego zawartość
- wybierając ghula a jednocześnie innego robotnika niż akolitę, ghul traci możliwość zbierania drewna ale pozostaje podstawową jednostką walczącą
- aby wybrać destroyera, trzeba też wybrać statuę (ale niekoniecznie na odwrót)
- aby wybrać cienia, trzeba też wybrać akolitę (ale niekoniecznie na odwrót)
- aby wybrać HippoRidera, trzeba też wybrać łuczniczkę i hipogryfa (ale niekoniecznie na odwrót)

To by było w sumie na tyle, może ktoś zwróci uwagę na jakąś inną kwestię wymagającą doprecyzowania. Czas na Wasze pomysły!

Moja propozycja (najlepiej zajrzyjcie po napisaniu własnej)

[Edycja Metzger - 19.07.2010 o 22:13]



You come to the Den and you don't know who Metzger is?
Visca el Barça!!!
go de Oz para siempre!
ProfilW3:TFT
Olos
Wiadomość [#2]: 19.07.2010 o 23:17

Konto skasowane





Musze przyznać, że to bardzo dobry temat. Takich mi tu brakowało.

Robotnik: Chłop, bardzo szybkie budowanie jeśli rzucimy ich kilku. Porafi także przynosić tyle drewna co ghoul. No i zamieniać sie w Milicje co jest wielką pomocą.
Lekka piechota: Grunt, dużo życia, spory atak, upgrade do życia i ataku, no i grabież.
Dystans: Fiend, za sieć i zagrzebywanie sie.
Cięzka piechota: Abo, za kanibalizm, smród i wygląd
Casterzy: Nekro, za szkielety, buffa i debuffa. Speelbreaker, za zdejmowanie buffów i debuffów. Kapłan, za heal i dispell obszarowy.
Artyleria: Mortar, można leczyć jako jedynego.
Wsparcie: Raider, za siatke. Statua, też heal no i mana.
AA: Bat
Cięzkie lotnictwo: Wiwy, za włocznie i skuteczność. (w RoCu brałbym Gryfa, ale teraz jest nieskutyczny na jednostki z resem, więc odpada)
Hero: BM, za WW, Kryty i młynek. AM, za elementa, aure i tele. DK, za coila i aure. Do tego rzucić DL jako wsparcie z aurą dla DK i BM, za swarma i infernusa, no i sleep tez przydatny.

Budynki elfów, za mobilnośc, możliwośc atakowania, co przydaje sie na poczatku gry (AoW), no i w sklepie mamy dobrego orba i kostur.

[Edycja Olos - 19.07.2010 o 23:19]



" I think, therefore I am... I think."

Moderator Tablic Warcraft 3 i Moderator Globalny
MatisonHitsugaya01
Wiadomość [#3]: 20.07.2010 o 09:12

Konto skasowane





Ciekawy temat, dawno nie było takich.

Robotnik : Chłop, lub wisp.
Lekka piechota : Grunt, wg mnie najlepsza lekka jednostka.
Dystans : Troll, upgrade do trolla berserkera, w czym ma zdolność do bardzo szybkiego ataku
Ciężka piechota : Tauren lub Druid Szponów - Tauren za duży atak,hp oraz zdolność, która daje obszarowy atak. Druid Szponów za czar odnowe i przemiane w niedźwiadka.
Casterzy : Szaman, za debuffa, oraz bloodlusta. Banshee za opętanie, oraz Driada - dobra do ataku, oraz z obszarowym debuffem, no i oczywiście odpornością na magię.
Artyleria : Mortar, ogromny atak po ulepszeniach, no i można go leczyć.
Wsparcie : Raider, za siatkę i szybkie poruszanie, bardzo dobry do dobijania uciekających z 50-100hp. Kodo, za aure i pożeranie.
Lekkie lotnictwo : Gargulec, świetny anty-lotnik, no i po ulepszeniu posiada zdolność kamienny gargulec.
Ciężkie lotnictwo : Wiwy, za trujące włócznie, i zabójczość w grupie. Jakby można było 2, to wybrałbym też chimerę - niszczyciele budynków i wież.
Hero : BM, za WW, oraz LO. DH za zamiane w demona, potężny atak chaosu, no i za spalenie many - brak litości dla wrogich herosów. Blood Mage, za feniksa oraz wygnanie, no i snop płomieni.

Budynki elfów, za "żywość", możliwość ataku, no i dobre wieże(najlepszy atak wież z w3).

[Edycja MatisonHitsugaya01 - 20.07.2010 o 09:25]

Marcelino
Wiadomość [#4]: 26.07.2010 o 21:21

Konto skasowane





Robotnik: Akolita za to że nie musi się męczyć z budowaniem
Lekka Piechota: oczywiście grunt
Jednostka Dystansowa: hunter troli za berserkera
Ciężka Piechota: tauren
Casterzy: necro, spellbreaker, kapłan
Altyleria: mortarzy
Wsparcie: giant, statua
Lekkie Lotnictwo: garg
Ciężkie Lotnictwo: gryf
Heros: bm, am, dh i mk

budynki elfów za to że mogą atakować

tomaszenko13
Wiadomość [#5]: 31.07.2010 o 10:48

Konto skasowane





worker - chłop za szybka budowę ;d
piechota - grunt
dystansowa - fiend
ciężka piechota - tauren
casterzy - destro, banshee, i ferie
artyleria - mortar
wsparcie - wózek od nieumarłych(heal mana miodzio) i kodo za aure i jedzonko ;D
AA - hawk za siatke i ma dodatkowo chmurę ;p
cięzkie lotnictwo - wyrma
herosi- mk, wardenka,blood mage(wygnanie + czary 2 poprzednich herosow to jest coś ;] ) i np pal bo ja go lubie ;]

[Edycja tomaszenko13 - 31.07.2010 o 10:47]

moge wam zrobic taka rase w we ;p

[Edycja tomaszenko13 - 31.07.2010 o 10:48]

Sheldon
Wiadomość [#6]: 01.08.2010 o 00:29

Konto skasowane





Robotnik: Chłopek lub Akolita. Wispy się tracą przy budowaniu, peony nie mają nic szczególnego bez legowisk.
Lekka Piechota: Ghul za rushe lub Grunt za wszystko(btw - tempo wydobycia akolity + cena grunta <3)
Dystans: Troll albo Huntresski. Fiendy dobre, ale za drogie do Gruntów.
Ciężka Piechota: Druid, za skille.
Casterzy: Spell Braker + Shaman + Priest. Ew. Driada za Łamacza.
Artyleria: Mortarsy lub Balista.
Wsparcie: Giant i Rider
AA: Hawk lub Gargulec. Hawka za wyłączanie wież i blokowanie bydlaków jak wyrmy.
Ciężkie lotnictwo: Chimera. Z gargulcem tworzyłyby świetną parę ;] a tak po prawdzie to zawsze je lubiłem.
Hero: no tutaj można by dobierać i dobierać najlepsze i wzajemnie uzupełniające się zespoły do rana.

Sidus
Wiadomość [#7]: 11.08.2010 o 23:34

Konto skasowane





tomaszenko13 napisał
herosi- mk, wardenka,blood mage(wygnanie + czary 2 poprzednich herosow to jest coś ;] ) i np pal bo ja go lubie ;]


Banish nie zwieksza obrazen od Shadow Strike'a, bo Shadow Strike nie zadaje obrazek magicznych.



Wilderness Survival, Vampirism Zero VZP, Paladin TD, Green Circle TD, Space Command, Julien's RPG,

Desert of Exile > Dota
tomaszenko13
Wiadomość [#8]: 12.08.2010 o 19:40

Konto skasowane





wtf ;O moze masz racje nie wiem a nie chce mi sie sprawdzac

Beniak
Wiadomość [#9]: 13.08.2010 o 10:43

Konto skasowane





Robotnik: Chłop (ewentualnie Akolita)
Piechota: Siepacz
Dystansowa: Troll
Ciężka piechota: Plugastwo
Jednostka magiczna: Nekromanta, łamacz zaklęć, szaman
Artyleria: wóz mięsa
Jednostka wsparcia: Jeździec hipogryfa
Lekkie lotnictwo: Hipogryf (wraz z młotem burz)
Ciężkie lotnictwo: Wyrm
Herosi: (szkoda, że nie można wybrać neutralnych... Władca Ognia + Władca Zwierząt + Wróżbita <orkowie> + Arch Mage stworzyli by niezłą artylerie smiley.gif) Arch Mage + Wróżbita + Mistrz ostrzy + Strażnik gaju
Budynki: Elfów za możliwość poruszania się oraz za studnię, która ma manę która regeneruję życie i manę jednostką sojuszniczym.


[jeżeli coś pokręciłem w nazwach jednostek to przepraszam, nie mam przy sobie W3]



But I miss screaming and fighting and kissing in the rain
And it's 2am and I'm cursing you name
You're so in love that you act insane
And that's the way I loved you
lolek2136
Wiadomość [#10]: 05.02.2011 o 23:55

Konto skasowane





1.Wisp za jego ekologiczne możliwości
2.Grunt po prostu 1 grunt vs 1 inna lekka piechota i zawsze wygra grunt
3.Troll za up na berserka i za regeneracje
4.Tauren za fajnego upa i dużo hp
5.Nekro za skeletony, Kapłana za helowanie i znachora za znak
6.Katapultę za podhajczanie budynków
7.Gigant władce mell
8.Bat za rozpierduche jaką robi i za podhajczanie budynków (czyżbym się powtarzał)
9.Wyrm mówić nie trzeba ;]
10.Hum: AM Orc: Bm NE: DH UND: DK

[Edycja lolek2136 - 05.02.2011 o 23:56]

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :