Dziś jest: Poniedziałek, 30 marca 2020, godzina 00:04
zaloguj się :


Temat został zamknięty.

Temat: Hunter a gra

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Mati_PL!
Wiadomość [#1]: 10.11.2004 o 21:47

Konto skasowane





Hmm własnie koncze dociagac wowa i dlugo zastanawialems ei na wyborem klasy. Od pcozatku weidzialem ze ebde gral ukochanymi elfami ale problem pojawil sie przy wyborze klasy.
Chcialbym zaczac przygote magiema le elfy nie posiadaja czystego maga wiec zastanawialems ie nad lucznikiek. Odpowiedni bylby wiec hunter.
zazalem zaglebiac sie w przydatnosc tej psotaci, jej umiejetnosci i talenty no i...
no i wydaje sie niezmiernie slaby sad.gif Przeszperalem forum blizza i hunter podobno jts najslabszy na pvp a i w party malo sie przydaje, podobno ejst to typowa psotac solo.
Co o tym sadzicie? mzoe ktos z was gra hunterem i wie jak sie gra? sad.gif bo jezeli hunter odpada to nie wiem.. zostaje pol mag druid sad.gif

Esterad
Wiadomość [#2]: 10.11.2004 o 22:03

Konto skasowane





Kapałan, Druid, Łotr, Łowca, Wojownik. Do wyboru do koloru.
Hunter jest przydatny według mnie. Ma umiejętnośc pozwalająca na szybsze bieganie. Własne zwierze. Dobrze strzela z łuku, strzelby, kuszy.

Sigmar
Wiadomość [#3]: 10.11.2004 o 22:52

Konto skasowane





Łowca to klasa świetna ale w dużej mierze zależy jej efektywność od ekwipunku (szczególnie jeśli chodzi o broń strzelecką/do walki wręcz), jednak sama w sobie klasa jest bardzo silna gdyż jej dps (damage per second) jest naprawdę spory - porównywalny do łotrzyka a na dodatek dysponuje zwierzęciem dzięki któremu może utrzymywać na odległość swego przeciwnika i cały czas w niego strzelać, albo tankować kilku przeciwników przy pomocy peta. Sporą rolę u łowcy odgrywa także walka wręcz (melee) w której na dobrą sprawę radzi sobie całkiem nieźle. Umiejętność raptor strike (zwiększone obrażenia), aspect of monkey (zwiększa szansę na uniknięcie ciosu - dodge o 7% bodajże co w przypadku z racial traitem elfów -> quickness +1% dodge daje spore pole do manewru w walce wręcz) czy chociażby wingclip który spowalnia uciekającego przeciwnika.

Nie do przecenienia są również pułapki których stosowanie zdecydowanie ułatwia grę łowcą - zaczynając od najprostszej zadającą obrażenia w czasie (DoT - damage over time) do tych zamrażających/spowalniających przeciwników. Warto zwrócić uwagę na umiejętności tropienia które pomagają w wykonywaniu zadań czy nawet w walce/jej unikaniu w pvp (track humanoids pokazuje na mini mapie również graczy!). Zwierżątka z początku mogą okazać się słabe ale ucząc ich coraz to nowszych umiejętności można z nich stworzyć naprawdę dobry dodatek do naszego łowcy...
Rola łowcy w drużynie to damage dealer i można stawiać go na równi z łotrzykiem więc nie można powiedzieć że drużyna go nie będzie potrzebowała, zaś to trzeba przyznać w solo radzi sobie bardzo dobrze.

Mati_PL!
Wiadomość [#4]: 10.11.2004 o 23:02

Konto skasowane





Dzieki Sigmar smiley.gif
takiej odpowiedzi własnie oczekiwałem, zdecyduje sie jednak na huntera bo postacie zasięgowe to moja wymażona klasa smiley.gif teraz tylko czekac na serwer up.
Btw na ktroym serwei grasz sigmar?

MoPs
Wiadomość [#5]: 11.11.2004 o 22:20

Konto skasowane





Dobra wracamy do tematu

Kolejną zaletą huntera jest Hunter's Mark, który po mimo tego że zwiększa obrażenia brońmi dynstansowany przeciwko celowi (nie tylko dla siebie, ale wszystkich sojuszniczych jednostek) to również świetnie spisuje się jako narzędzie do pullowania (wyciągania z grupy pojedynczych stworków) Zaznaczony strzałką mob jest o wiele bardziej widoczny przez co pomyłki z wyciąganiem niewłaściwych mobów nie powinnych się zdarzać. Cel nie może się również schować ani użyć umiejętności "stealth" bo zawsze będzie widoczny dla strzelby huntera.

IMO najlepsza jego umiejętność smiley.gif


[Edycja - MoPs w 11-11-2004 o 22:24]

WarSong
Wiadomość [#6]: 12.11.2004 o 00:50

Konto skasowane





ja bede gral napewno elfem ale tez mialem wachania miedzy hunterem a druidem ale po wykladzie sigmara i mopsa chyba zdecyduje sie na huntera. moze powiecie cos o druidzie bo tez staralem sie dowiedziec na temat tej klasu kombinowac umiejtnosci(oczywiscie (niestety)na sucho) co z czym moze ladnie dzialac ale jakby ktos przedstawil druida tak jak sigmar to bylbym wdzieczny

Postal
Wiadomość [#7]: 12.11.2004 o 01:12

Konto skasowane





ja chcialbym zdementowac plotki ze hunter jest slaby.
Juz nie jest ;]
a co do pvp dzisiaj widzilem jak lvl6 huntera wygral z 9lvl maga... ;]

MoPs
Wiadomość [#8]: 12.11.2004 o 09:26

Konto skasowane





No wiesz Postal do niedawna moj 30lvl Priest radzil sobie bez wiekszych problemow z 34lvl magiem- undead'em. Treaz po detronizacji umiejętności "shackled" będzie więcej problemów ;(

BeLial
Wiadomość [#9]: 12.11.2004 o 09:38

Konto skasowane





Hunter to zaczepista klasa, gra mi się Nią dużo łatwiej niż innymi profesjami. W poprzednich patchach był można powiedzieć swego rodzaju błąd że, Nasz zwierz był rzadko atakowany przez wroga, który natychmiast rzucał się na Nas praktycznie olewając przywołańca. Teraz wydaje mi się że to małe niedociągnięcie zostało usunięte, a Hunter nabrał dzięki temu dużo większej wagi. Co do samych umiejętności: są bardzo urozmaicone, dzięki nim klasa ta, włada potężną mocą. Uderzenia krytyczne już na 18 poziomie dochodzą nawet do 100-200, co wydaje się być spore. Szczerze polecam ... MoPs, hmm już dawno nie widziałem gracza używającego tej zdolności, za szybko moby padają przy Hunterze, żeby zaprzątać sobie głowę tą zdolnością :P



..."Siedem jest cyfrą mocy Piekieł i Siedem jest liczbą Wielkich Wcieleń Zła"

Welcome to:

www.diablo3.net.pl
www.battlenet.pl
MoPs
Wiadomość [#10]: 12.11.2004 o 12:03

Konto skasowane





BeLial napisał:
(...) MoPs, hmm już dawno nie widziałem gracza używającego tej zdolności, za szybko moby padają przy Hunterze, żeby zaprzątać sobie głowę tą zdolnością :P


To doświadczenie wyniosłem ze spotkań pvp z innymi graczami hordy ;]
Szkoda many na mobka, który przeciez Ci nie ucieknie.
A btw czemu uzywasz ksywki goscia, ktory dawno pozegnal sie z WoW i ludzmi z tego forum ?

BeLial
Wiadomość [#11]: 12.11.2004 o 13:26

Konto skasowane





MoPs napisał:
BeLial napisał:
(...) MoPs, hmm już dawno nie widziałem gracza używającego tej zdolności, za szybko moby padają przy Hunterze, żeby zaprzątać sobie głowę tą zdolnością :P


To doświadczenie wyniosłem ze spotkań pvp z innymi graczami hordy ;]
Szkoda many na mobka, który przeciez Ci nie ucieknie.
A btw czemu uzywasz ksywki goscia, ktory dawno pozegnal sie z WoW i ludzmi z tego forum ?


Z jednej strony przyznaje Ci racje, i zwracam honor.
Jeżeli chodzi o nicka, to hmm ... może ten gość zrozumiał że popełnił błąd, i chciałby jakoś go naprawić poprzez udzielanie się i pomoc innym, jak sądzisz ? Coś o tym chyba obydwaj wiemy ...



..."Siedem jest cyfrą mocy Piekieł i Siedem jest liczbą Wielkich Wcieleń Zła"

Welcome to:

www.diablo3.net.pl
www.battlenet.pl
Rahim_pl
Wiadomość [#12]: 12.11.2004 o 15:09

Konto skasowane





hunter slaby no nie :CCCC

Gram Dwarf/hunter/skinning i z moim ekwipunkiem na 11 lvlu (plus moj misiek 9) moby dochodzace do lvli 13 :C

Dlaczego :C ? pakuje wiecej w strzelbe

Daje hunter's mark, zwierz atakuje stfora ja sie odsuwam i zaczynam stzrelac zacyznajac od truczny, pare strzalow stfor marty a misiek traci kolo 20% zycia,
hunter jest zajebist... :C

mam zmiar grac nim po zakuopie wow'a

co to party ? gram z kumplami z repr. pol rtcw (rtcw nie umarlo :X) i odgrywam duzo wieksza role niz lootojacy mag :C ostatnio jakis mob sie ruszyl tzrasnal maga a mag wylozyl sie plackiem a ja stalem tyle ze moglem swobodnie uciec ale moj mis wybiegl to ja zanim i skopalismy tamtego geja :C

MoPs
Wiadomość [#13]: 13.11.2004 o 10:39

Konto skasowane





W takim razie-> welcome back mr. Belial biggthumpup.gif

BeLial
Wiadomość [#14]: 13.11.2004 o 11:17

Konto skasowane





Ola MoPs biggrin.gif ( aż mi się łezka w oczku zakręciła :P) qope lat :]

Co do tematu, to zauważyłem, że całkiem nieźle spisuje się umiejętność "Wystraszenia zwierzęcia". Oczywiście działa to tylko na wyżej wymienione stwory, jednak można zastosować pewną taktykę. Podczas gdy np. Wilk podbiega do Naszej postaci, można go potraktować tą że zdolnością, następnie, skorzystać ze spowalnianej strzały, dobijając go Multi Shotem biggrin.gif Zianie, jak piesek, nie wie gdzie uciekać hehe :P



..."Siedem jest cyfrą mocy Piekieł i Siedem jest liczbą Wielkich Wcieleń Zła"

Welcome to:

www.diablo3.net.pl
www.battlenet.pl
Paka
Wiadomość [#15]: 13.11.2004 o 11:34

Konto skasowane





Kiedy Tauren Hunter moż oswajać zwierzęta?

Ciapek
Wiadomość [#16]: 13.11.2004 o 11:46

Konto skasowane





Wczoraj sie bilem druidem z hunterm i jego petem. No 1-1 to ciezko, zeby wygrac to na tym lebvie 13 mialem a on 12, trzeba pokombinowac zeby wygrac. Strzelal z luku i czarki mi przerywal, pet mnie lal troche kicha. Mysle, ze jakbym mial z kim potrenowac to bym go rozwalil, ciezko, ale daloby rade. Jak go zaczynalem lac to on tylko uciekal,bo nie dalby rady tak,ale juz mam pewien mastah plan biggthumpup.gif Tylko trzeba potrenowac na kims. Ale jak mu mowilem zeby bez peta wyskoczyl to nie byl zbytnio chetny, bez peta to kolo nie mial szans,no ale ma peta i hmm raczej go nie zostawi, zeby przegrac smiley.gif Pozdro

Mati_PL!
Wiadomość [#17]: 13.11.2004 o 16:50

Konto skasowane





no no no jednak ciesze sie ze zdecydowalem sei na huntera smiley.gif
bardzo bardzo przyjemnie sie gra, mam obecnie bodaje 16lvl smiley.gif
Jezeli chodzi o pvp to na 15lvlu rozwalam mopy do 19 (chociaz tutaj juz bez potiona jest dosc topornie i trzeba kombinowac)
Baaardzo ale to bardzo przydatny skill to jak wspomnial belial wystraszenie zwierzecia, ja to robie tak smiley.gif puszczma mojego zwierzaczka on sie chwile tluce a ja uderzam kolejny strzala spowalnaijaca, strzala trucizn a potem zwyklymi, mop zczaja sie ze ja go bije mocniej niz moj zwierz i biegnie do mnie :P
wtedy uzywam scare animal i on sobie ucieka, gdy wystarczajaco odbiegnie powtarzam powyzsze kroki. jezeli nawet po tym zabiegu jakims cudem do mnie dobiegnie to jeden rapstor strike i po klopocie smiley.gif
zazwyczaj w trakcie walki pvm (przynajmniej 1v1 np 1v3 to juz problem :P) nie trace zycia a peta w razie czego sie bardzo szybko leczy smiley.gif
Co do pvp to hunter jest nipokonany! smiley.gif
na okolo 11 dueli na lvlach od 12-15 przegralem tylko raz gdy przeciwnik mial 20lvl biggrin.gif (ale i tk zabralem mu ponad polowe hp :P)
zasadniczo najprosciej jest z magami smiley.gif psuzczamy peta, spowalniajaca strzala, trucizn potem disturb (jakos tak)(przerywa czar) i zwyklymi gdy sie disturb zaladuje to znow i znow zwyklymi. zadko kiedy mag zdazy namz abrac wiecej niz 1/3 hp zanim padnie diablotin.gif
troszke trudniej jest z wojownikami. Zasadniczo hunterem najlepiej walczy sie na zasieg a wiec, duel sie rozpoczyna puszczam peta, kolejnosc strzal (jak wyzej) wtedy zazwyczaj wojownik podbiega
i teraz 2 opcje
jezleli postac jest max 1lvl wyzsza to mozemy sobie darowac kombinowanie i walic z raptor strike'a. majac poisona i peta na plecach nie ma za bardzo szans.
Jezeli psotac jest lepsza nalezy kombinowac. tutaj przydaje sie skill winged clip, spowalnia on przeciwnika o 50%. Gdy wojownik podbiegnie rzucamy ów czar i uciekamy :P
gdy odbiegniemy na odlegosc strzaly strzelamy confuse arrow (kolejny slow) a pozniej kilkoma zwyklymi strzalami. Wojownik podbiega, (jezlei jeszcze zyje :P) raptor strike i znow winged clip, az do skutku. smiley.gif
Jedyny duel jaki przegralem to wlanie ten 20lvl hunter tutaj juz wlasciwie liczy sie sila peta i luku ;)
bo nie mozna za abrzdo kombinowac gdy obie psotacie sa ranged :P
uff ale sie rozpisalem :P
Ciapek jak chcesz potrenowac duelowanie to zapraszam ---> test server 13
wlasciwie to zapraszam kazdego ;)

MoPs
Wiadomość [#18]: 13.11.2004 o 17:00

Konto skasowane





Podobny apel jak w temacie o druidzie ! Piszcie duzo, wiele jak najwiecej !
A pozniej cos z tego okroimy i dla potomnych zostawimy biggrin.gif

Mati_PL!
Wiadomość [#19]: 13.11.2004 o 17:18

Konto skasowane





hmm chcialbym sie zaptyac i jednoczesnie zastanowic z wami an temat talentow, kiedy takowe punkty dostajemy, jak talenty kasowac? (bo dzies przeczytalem ze mozna) i które ulepszac.
narazie wpakowalem 3 punkty w aspect of hawk i 2 ulepszenia peta (nie pameitam nazw) i o ile narazie te 2% czy 4% wydaja sie malo istotne to przypuszczam iz przy pozniejszych upgrade'ach skilli ta różnica będzie bardzo znacząca.

Sigmar
Wiadomość [#20]: 14.11.2004 o 04:36

Konto skasowane





Powiem wprost:
Zawas uważaj bo dostaniesz przymusowy urlop od forum (znowu Cylon_anim.gif )

Wydaje mi się że intecją MoPsa nie było to aby pojawiały się tutaj tak 'górnolotne pełne bardzo przydatnych informacji posty' w których mistrzem jest zawas, zaś Rahim_pl stara się mu dorównać za wszelką cenę... Jeśli nie macie o czym pisać to po prostu nie piszcie, bo przecież wiecie że ja bardzo lubię wywalać posty a dawanie bana to w sumie już moje hobby a nie przymus.
[Posty uznane za Offtopik zostały usunięte]


A teraz na temat:
Jeśli chodzi o robienie huntera to zdecydowaną przewagę mają (niestety) ci którzy korzystają z inżynierii. Porównując grę krasnoludem (mining/eng) i trollem (skinning/leatherworking) muszę przyznać że krasnoludem grało się o wiele łatwiej. Przede wszystkim kwestia zdobycia szybko 'nakrycia głowy' - goglii krasnoludem czy też możliwości zrobienia broni strzeleckiej i amunicji a kończąc na bombach które niejednokrotnie ratowały życie mojego łowcy - spory damage AoE (Area of Effect) a później nawet ogłuszenie przeciwnika są wspaniałym dodatkiem do umiejętności huntera. Natomiast troll pomimo że mógł wytwarzać sobie zbroje czy kołczan był nieco słabszy w zadawanych obrażeniach przez co często wolałem uciec z walki niż narazić się na długi bieg duchem do zwłok.
Co do peta to nigdy nie miałem jednego, stałego zwierza lecz starałem sie oswajać kolejne aby uczyć się ich umiejętności żeby potem kiedy 'biorę pod opiekę nowego chowańca' nauczyć go jak najszybciej nowych skilli żeby w danym okresie czasu móc korzystać z jak największej ilości skilli zwierzątek. Najbardziej przydatnymi są zdecydowanie growl (budzenie aggro - działa podobnie do taunt'a wojownika), czy bite/claw (dodatkowe obrażenia). Nieco mniej przydatnym chociaż pomagającym w niektórych sytuacjach jest cower (zmniejszenie aggro budzonego przez peta) gdyż kiedy chcemy uniknąć śmierci chowańca i wolelibyśmy na siebie przyjąć obrażenia, używamy tej umiejętności i pet który w dalszym ciągu może zadawać obrażenia nie jest atakowany przez przeciwnika.

Aspekty:
- Monkey - ten chyba najczęściej był przeze mnie używany z racji na spory bonus do uników (dodge). Wiąże się to z tym że łowcy którymi ja grałem przede wszystkim korzystali z broni strzeleckiej zwykle do debuff'ow (różne stingi) a obrażenia głównie pochodziły z walki wręcz (melee).
- Hawk - przydatny raczej w instance'ach kiedy idziemy z tankiem i mamy pewność że przeciwnik do nas nie podbiegnie i możemy spokojnie urządzić sobie z niego prywatną strzelnicę
- Cheetah - bonus do biegania zdecydowanie lubiany przez wszystkich
- Pack - patrz wyżej + uwielbienie ze strony drużyny

Co do hunter's mark to fakt jest to umiejętność mało przydatna w późniejszej grze chociaż ma kilka zastosowań:
1) Pokazanie drużynie co chcemy zaatakować/pullować (niestety nie zawsze można dobrze się dogadać przez gigantycznej strzałki nad głową przeciwnika)
2) W PvP na śledzenie danej osoby (widać ją na naszej mini mapie)
3) Na elitarne moby gdzie każde obrażenia się liczą

REKLAMA
Strona 1 z 6.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Temat został zamknięty.

Skocz do :