Dziś jest: Piątek, 18 października 2019, godzina 16:09
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum WarCraft III Edytor Map Hero revive/zegar, pomóżcie plz ;/


Odpowiedź

Temat: Hero revive/zegar, pomóżcie plz ;/

David87
Wiadomość [#1]: 23.11.2006 o 21:53

Konto skasowane





Ma to wyglądać tak:
hero umiera
wyzwalacz sprawdza jaki lvl miał hero
pokazuje się zegar z czasem 10sec+(2x herolvl)
po upływie tego czasu hero instantly revive

Potrafię zrobić ten zegar, ożywić herosa ale od godziny szukam w zegarze opcji, żeby czas był zależny od lvl bohatera sad.gif próbowałem ustawić hero lvl jako zmienną i w zegarze ustawić 10+zmienna*2 ale o ile zmienną mogę ustawić (zmienna C) to w zegarze nie mogę jej wybrać ;/ mogę tam wybrać zmienną R, w której natomiast nie mogę zapisać lvl herosa sad.gif proszę powiedzcie mi jak to zrobićconfused.gif

ostatecznie jest jeszcze opcja taka, żeby rozpisać wyzwalacz dla kolejnych poziomów bohatera, ale max lvl na tej mapce to 50 i po pierwsze duuużo czasu by to zajęło a po drugie podczas ładowania takiego wyzwalacza w grze mogłyby być lagi ;/ (na mapce gdzie losowało jednego z 20 herosów w random już były lagi nieraz)

proszę o fachową pomoc smiley.gif i to jak najszybciej biggrin.gif

[Edycja - David87 w 23-11-2006 o 22:00]

Scarabeush
Wiadomość [#2]: 23.11.2006 o 22:14

Konto skasowane





Temat o edytorze znajduje się wyżej.



It's better to live one day as a lion, than a one hundred days as a lamb.
Bart_Illidan
Wiadomość [#3]: 23.11.2006 o 22:17

Konto skasowane





uzyc conversion - integer to real przy uzywaniu zmiennej z C



-|===> To jest miecz? Cóż za luksus!
oO-|==| To jest koń? A na nogach nie łaska?!
[-|-] To jest hełm? Targowisko próżności!
LordDarthVader
Wiadomość [#4]: 24.11.2006 o 01:18

Konto skasowane





Możesz zapodać tutaj trigersa którego posiadasz lub tego już stowrzonego bo akura też tego potrzebuje a to ułatwiło by mi prace.. Ja potrzebuję tego typu: Hero Umiera pokazuje się Zegar i standardowo jak czas zleci to heros sie pojawia w wyznaczonym miejscu jak ktoś może niech pomoże bo mam z tym problem...

[Edycja - LordDarthVader w 24-11-2006 o 01:21]

Goryczak
Wiadomość [#5]: 24.11.2006 o 12:16

Konto skasowane





Scarabie...
To jest nowa tabela gdzie pisanie o edytorku w jednym temacie nie jest obowiązkowe... acz kolwiek moim zdaniem bardziej opłacalne...

Scarabeush
Wiadomość [#6]: 24.11.2006 o 15:23

Konto skasowane





No, niech Ci będzie, choć ten temat mógłby się znaleźć w topicu o edytorze. Nie byłoby zbędnego burdelu.



It's better to live one day as a lion, than a one hundred days as a lamb.
LordDarthVader
Wiadomość [#7]: 25.11.2006 o 03:53

Konto skasowane





Wyzwalacz testowy dla Playera 1 (Robisz taki dla każdego playera):


PlayerRespawn P1
Wydarzenia
Jednostka - A unit Umiera
Warunki
Or - Any (Conditions) are true
Warunki
((Triggering unit) is in (Units owned by Gracz 1 (Czerwony))) RĂłwna siÄ™ TAK
(Level of (Triggering unit)) RĂłwna siÄ™ 1
(Level of (Triggering unit)) RĂłwna siÄ™ 2
(Level of (Triggering unit)) RĂłwna siÄ™ 3
(Level of (Triggering unit)) RĂłwna siÄ™ 4
((Triggering unit) is Bohater) RĂłwna siÄ™ TAK
Akcje
Zegar - Create a timer window for (Last started timer) with title Time To Respawn:
Zegar - Start (Last started timer) as a Jeden strzał timer that will expire in 15.00 seconds
Zegar - PokaĹĽ (Last created timer window) for (Owner of (Triggering unit))
Wait 15.00 seconds
Bohater - Instantly revive (Triggering unit) at (Random point in Region 023 ), PokaĹĽ revival graphics
Zegar - Ukryj (Last created timer window)
Zegar - Destroy (Last created timer window)



Podaumowanie: Player 1 na Levelu 1-4 bedzie miał ożywienie co 15sekund. Następnie rbisz kopie tego wyzwalacza na wyższe lvle i zmieniasz czas 5-10 30sekund..

PS: Nie testowany ale będzie w mojej mapie więc napewno dam znać czy działa. smiley.gif

[Edycja - LordDarthVader w 25-11-2006 o 04:11]

[Edycja - LordDarthVader w 25-11-2006 o 04:33]

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :