Dziś jest: Sobota, 4 lipca 2020, godzina 19:43
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Grupy Sojuszników

Axator
Wiadomość [#1]: 17.06.2013 o 20:54

Konto skasowane





Witam,
mam pytanie odnośnie sojuszników.
Stworzyłem graczy A, B, C i komputer COMP. Teraz chciałbym, aby gracze A B C byli dla siebie wrogami, a COMP był wrogiem tylko dla A, a sojusznikiem dla B i C zachowując to, że B i C są dla siebie wrogami.
Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Pozdrawiam

shadow44
Wiadomość [#2]: 18.06.2013 o 19:08

Konto skasowane





Axator napisał
Witam,
mam pytanie odnośnie sojuszników.
Stworzyłem graczy A, B, C i komputer COMP. Teraz chciałbym, aby gracze A B C byli dla siebie wrogami, a COMP był wrogiem tylko dla A, a sojusznikiem dla B i C zachowując to, że B i C są dla siebie wrogami.
Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Pozdrawiam


Generalnie, takie rzeczy, można tylko w wyzwalaczach, ale mogę się mylić...

Wydarzenie: Map inicjalization

Akcja: Wybierasz typ akcji - Grasz... Z tego typu wybierasz zakładkę Set Aliance -> I tu możesz sobie dowolnie ustawić sojusze.



Masz wrogów? Bardzo dobrze. To znaczy, że postawiłeś się w jakieś sprawie w swoim życiu.
Eminem

Ostatni Bastion - http://forum.battlenet(...)p;page=0
Axator
Wiadomość [#3]: 18.06.2013 o 20:57

Konto skasowane





Dzięki shadow44, udało się smiley.gif
Mam teraz inne pytanie.
Chcę zrobić składane itemy. Mam problem odnośnie składania dwóch takich samych itemów. Stworzyłem takie oto wyzwalacze:

1)
Wydarzenia:
Jednostka - A unit Zdobywa przedmiot
Warunki:
((Triggering unit) is Bohater) Równa się TAK
Akcje:
If/ then/ else (multiple functions)
Jeśli- warunki
((Hero manipulating item) has an item of type ITEM1) Równa się TAK
((Hero manipulating item) has an item of type ITEM1) Równa się TAK
To- akcje
Przedmiot - Remove (Item carried by (Hero manipulating item) of type ITEM1)
Przedmiot - Remove (Item carried by (Hero manipulating item) of type ITEM1)
Bohater - Create ITEM2 and give it to (Hero manipulating item)
Albo- akcje
Do nothing

W tym wyzwalaczu używa i niszczy tylko jeden ITEM1 z czego mam ITEM2 + ITEM1, nie składa ich, tylko używa jednego...

2) Drugi wyzwalacz zrobiłem z ITEM RECEIPE

Wydarzenia:
Jednostka - A unit Zdobywa przedmiot
Warunki:
(Item-type of (Item being manipulated)) Równa się ITEM2 Receipe
Akcje:
If (All Conditions are True) then do (Then Actions) else do (Else Actions)
Jeśli - Warunki
(((Hero manipulating item) has an item of type Boots of Elvenskin) RĂłwna siÄ™ TAK) and (((Hero manipulating item) has an item of type Boots of Elvenskin) RĂłwna siÄ™ TAK)
To - Akcje
Przedmiot - Remove (Item being manipulated)
Przedmiot - Remove (Item carried by (Hero manipulating item) of type ITEM1)
Przedmiot - Remove (Item carried by (Hero manipulating item) of type ITEM1)
Bohater - Create ITEM2 and give it to (Hero manipulating item)
Albo - Akcje
Do nothing

Problem tutaj jest taki, że jak najpierw kupię ITEM2 RECEIPE, a potem 2x ITEM1, to item się nie złoży. Złoży się tylko wtedy, kiedy najpier kupię 2x ITEM1 a potem ITEM2 RECEIPE.
Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?

Dobra, udało się smiley.gif
Pozdrawiam

[Edycja Axator - 20.06.2013 o 12:45]

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :