Dziś jest: Środa, 18 października 2017, godzina 20:42
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum Diablo III Pomoc Funkcjonalność Battle.net mail


Odpowiedź

Temat: Funkcjonalność Battle.net mail

mmatekm
Wiadomość [#1]: 13.10.2013 o 13:12

Dołączył: 13.10.2013 o 12:59


Witam mam następujący problem:
Dzisiaj rano okazało się, że nie mogę zalogować się do diablo. Wyskakuje mi błąd 3(błędne dane logowania). Poszukałem trochę na ten temat w internecie, ale nie udało mi się rozwiązać problemu. Chcąc zalogować się na stronę Battle.net w celu zmiany hasła okazało się, że na stronie także nie mogę sie zalogować. Wszedłem więc na pocztę by zobaczyć czy nie otrzymałem jakiegoś maila o zablokowaniu mojego konta czy coś w tym stylu. 13 lipca bieżącego roku otrzymałem od battle.net następującego maila(nie przeglądam poczty regularnie, przeczytałem go dopiero dziś gdy pojawił się problem):

To wiadomosc potwierdzajaca, ze konto Battle.net
o nazwie (nazwa mojego konta) zarejestrowalo ten adres email.

Jezeli zamierzasz przestac z niego korzystac, prosze dokonac
aktualizacji konta Battle.net zanim do tego dojdzie. Jesli tego nie zrobisz,
Battle.net mail straci swoja funkcjonalnosc; pomoc techniczna
nie bedzie w stanie pomc ci w rozwiazaniu
tego prooblemu.

Wiecej informacji na temat funkcji Battle.net mail, wliczajac w informacje
jak zmienic zarejestrowany adres email, prosze zarzec na:
http://www.battle.net/mail

Jezeli nie prosiles o taka akcje, prosze przeslac niniejszy email, w calosci,
na adres: unwanted.email_(at)_europe.battle.net.

WO1IIp+f+dNe+ea6QM58OLlfOWw=
k0RvVDR/7o9qD2riqafK2LXHobygXxAp8OrK5KJEBQ==

Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com
http://www.battle.net

Nie mam teraz zielonego pojęcia co robić. Mam rozumieć,że mój mail stracił swoją funkcjonalność(jak pisze w mailu) w związku z czym nie mogę się już zalogować (czyli teoretycznie moje konto już nie istnieje)?. W mailu pisze że pomoc techniczna nie będzie w stanie mi pomóc. Czy ktoś może mi doradzić co zrobić w tej sytuacji? Proszę o pomoc i z góry dzięki.

PM Email
RaQ-HPL
Wiadomość [#2]: 13.10.2013 o 14:44

Gnome | RaqHPL#2918




Dołączył: 30.01.2004 o 13:58
Lokalizacja: Lublin


mmatekm napisał
To wiadomosc potwierdzajaca, ze konto Battle.net
o nazwie (nazwa mojego konta) zarejestrowalo ten adres email.

Jezeli zamierzasz przestac z niego korzystac, prosze dokonac
aktualizacji konta Battle.net zanim do tego dojdzie. Jesli tego nie zrobisz,
Battle.net mail straci swoja funkcjonalnosc; pomoc techniczna
nie bedzie w stanie pomc ci w rozwiazaniu
tego prooblemu.



Przeczytaj to jeszcze raz. To się tyczy tylko zmiany adresu email. Jeśli nie zmieniałeś w swoim koncie battle.net adresu email, to skorzystaj z funkcji odzyskiwanie konta.



[IMG]http://i292.photobucket.com/albums/mm32/drarmor/Cthulhu.jpg[/IMG]
PM Email
ictusik21
Wiadomość [#3]: 12.11.2014 o 22:33

Dołączył: 12.11.2014 o 22:29


RaQ-HPL napisał
mmatekm napisał
To wiadomosc potwierdzajaca, ze konto Battle.net
o nazwie (nazwa mojego konta) zarejestrowalo ten adres email.

Jezeli zamierzasz przestac z niego korzystac, prosze dokonac
aktualizacji konta Battle.net zanim do tego dojdzie. Jesli tego nie zrobisz,
Battle.net mail straci swoja funkcjonalnosc; pomoc techniczna
nie bedzie w stanie pomc ci w rozwiazaniu
tego prooblemu.



Przeczytaj to jeszcze raz. To się tyczy tylko zmiany adresu email. Jeśli nie zmieniałeś w swoim koncie battle.net adresu email, to skorzystaj z funkcji odzyskiwanie konta.


Jeśli ktoś zmienił e-mail Battle.net jest opcja która unieaktywni ten nowy e-mail ?

PM Email
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :