Dziś jest: Poniedziałek, 6 kwietnia 2020, godzina 00:03
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum WarCraft III Pomoc Dodawanie stworzonych modeli


Odpowiedź

Temat: Dodawanie stworzonych modeli

Dawcioou
Wiadomość [#1]: 09.06.2013 o 14:20

Konto skasowane





W poście chciałbym się dowiedzieć jak dodać stworzony model jednostki .... 1zhelp.gif 1zhelp.gif confused.gif

[Edycja Dawcioou - 09.06.2013 o 14:24]

Hertaos
Wiadomość [#2]: 10.06.2013 o 14:20

Konto skasowane





To znaczy? Zrobiłeś model jednostki i chcesz zrobić już na mapie z tym? Po pierwsze zły dział, po drugie
1. Otwierasz panel importowania i importujesz wszystko co jest używane w twoim modelu i pamiętaj o ustawieniu dobrych ścieżek, następnie kopiujesz dowolną jednostkę, wklejasz i zmieniasz model file na twój. Nie o to chodzi? Napisz

Dawcioou
Wiadomość [#3]: 10.06.2013 o 15:29

Konto skasowane





Ja tego modelu nie robiłem biorę z www.hiveworkshop.com ;]

czekam na pomoc 1zhelp.gif

[Edycja Dawcioou - 10.06.2013 o 15:31]

Hertaos
Wiadomość [#4]: 10.06.2013 o 16:32

Konto skasowane





Co to za różnica? I tu masz model i tu masz model, dobra jeszcze raz

Dobra, mamy np 4 pliki Devil.mdx Devil_portraid.mdx sword.blp i black.blp (wszystko wymyśliłem) ściągasz mdx pather z tąd
Chaosrealm.info potem wchodzisz w ściągnięty program kilkasz na ikonkę po lewej na górze okna z programem, pojawi ci się okno wyboru pliku, wybierasz Devil.mdx i otwórz, wtedy w oknie programu mdxpather pojawi ci się kilka linijek w rodzaju Textures/sword.bld lub po prostu black.blp, zapamiętujesz te linijki wszystkie, potem wchodzisz do swojej mapy, robisz import manager, importujesz wszystkie pliki i potem jak już ci się pojawią to naciskasz dwa razy na pliki blp, i zaznaczasz ptaszek na custom path i wpisujesz wszystkie linijki
czyli zamiast war3mapimported/sword.blp powinno być zgodnie z tym co pojawiło się w programie mdxpather Textures/sword.blp,
jak zrobisz tak wszystkie pliki które masz, robisz nową jednostkę która ma mieć ten model i ustawiasz w model file Devil.mdx, zapisujesz mapę,
restartujesz WorldEdita i masz już jednostkę z modelem. Natomiast twoje oświadczenie
Ja tego modelu nie robiłem biorę z www.hiveworkshop.com ;] czekam na pomoc

jest tak głupie że lepiej nie rób żadnej mapy z custom modelami bo po drodze ci komputer wybuchnie.
Pozdrawiam

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :