Dziś jest: Środa, 26 stycznia 2022, godzina 21:49
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: DK CATA

Nolaan
Wiadomość [#1]: 11.09.2010 o 12:06

Konto skasowane





Jakoś na tym forum DK, nie dyskutuję się za bardzo o cata, ale można by jakąś dyskusję zacząć. Nie będę raczej mówili o tych starszych zmianach tylko zacznę od najnowszych. A więc...


Blood

* Death Strike now heals you for 30% of the damage you have sustained during the preceding 5 sec (minimum of at least 5% of your maximum health).
* Improved Death Strike now also increases the healing granted by Death Strike by 25/50/75%.
* Will of the Necropolis now cannot occur more than once every 45 seconds.
* Rune Tap now heals you for 15% of your maximum health, down from 20%.
* Vampiric Blood now increases the amount of health generated through spells and effects by 25% for 10 sec, down from 35%.


Frost

* Festering Strike is now trained at level 64, down from level 74.
* Horn of Winter now has a 45 yards range, up from 30 yards.
* Icy Talons no longer increases your maximum runic power.
* Howling Blast no longer has a cooldown.
* Rime no longer resets the cooldown of Howling Blast for obvious reasons.
* Improved Icy Touch is gone.
* Runic Power Mastery (Rank 1) *New* - Increases your maximum Runic Power by 10/20/30.


Unholy

* Ebon Plaguebringer now also affects Outbreak.
* Ghoul Frenzy is now Dark Transformation - Consume 5 charges of Shadow Infusion on your Ghoul to transform it into a powerful undead monstrosity for 30 sec. The Ghoul's abilities are empowered and take on new functions while the transformation is active. / 1 Unholy, 60 yd range, Instant
* Unholy Blight is now a Tier 5 talent, up from Tier 4.
* Ravenous Dead has been replaced with Shadow Infusion - When you cast Death Coil, you have a 33/66/100% chance to empower your active Ghoul, increasing its damage dealt by 10% for 30 sec. Stacks up to 5 times.
* Resilient Infection implemented - When your diseases are dispelled by an enemy, you have a 50/100% chance to activate a Frost rune if Frost Fever was removed, or an Unholy rune if Blood Plague was removed.
* Unholy Command is now a Tier 1 talent, down from Tier 2.
* Vicious Strikes renamed Rage of Rivendare no longer increases critical strike chance and critical strike damage bonus. Now Increases the damage of your Plague Strike, Scourge Strike, and Festering Strike abilities by 15/30/45%.
* Virulence tooltip clarification - Spells are all Death Knight abilities that are not direct weapon strikes.
* Contagion *New* - Increases the damage of your diseases spread via Pestilence by 50/100%.


Unholy - Dark Transformation
As far as I understand, ghouls now gets charge of Shadow Infusion over the fight and can morph into a powerful undead monstrosity for 30 secs.

* Gnaw becomes - Strike an enemy with a smashing attack, dealing 125% of normal melee damage and stunning for 4 sec.
* Huddle becomes - Unleash a fortifying roar, reducing all damage taken by 50% for 10 sec.
* Claw becomes - Rakes an enemy with deformed claws, dealing 150% of normal damage to the target and up to 2 additional targets.
* Leap becomes - Charge an enemy, interrupting spellcasting and immobilizing them for 2 sec.



Żadnej odpowiedzi? Czyżby na tym forum nie było w ogóle DK zainteresowanych swoją klasa w cata i chetnych do podzielenia się wrażeniami? A więc...

Na pewno każdy kto śledzi zmiany w cata jest zadowolony że w końcu [ponownie] zajęto się DK i zrobiono sporo zmian i to dość poważnych.

Zmiany w Blood jest to po prostu zmniejszenie naszego self healingu, zmniejszając wartości w takich talentach jak Vampiric Blood, Run Tap, czy zwiększenie cd w Will of the Necropolis, tylko patrzeć jak zmienią jeszcze talent z robaczkami [Blood Parasite] Zmiany w Death Strike'u są natomiast o wiele większe, zmieniające całkowicie działanie skilla i nie można tu mówić o nerfie czy buffie.
Dla tych którzy mają gorzej z angielskim DS działa teraz następująco: Leczy cię za 30% [z telnetami ok 50%] otrzymanych obrażeń w poprzedzających 5 sekundach, ale nie mniej niż 5% maksymalnego życia. Zmiana ogromna uniezależniająca DS od twojego hp, za wyjątkiem tych 5%.
Na pierwszy rzut oka jest to bardzo duży nerf dla pvp i solo DK, przez to że DS nie będzie już leczył więcej niż dostaliśmy obrażeń, teraz będzie nam pozwalał po prostu przeżyć dłużej, a healing będziemy mieli z Run Tap i Blood Parasite.
Natomiast dla DK tanka w grupie czy w raidzie kwestia nerfa nie jest już taka jasna. Wiadomo że tank samym DS by się nie utrzymał, ale zmiana ta zapobiega overhealing, czy shieldowanie się [mastery blood tanka] mając max hp, ale według mnie nie jest to bynajmniej nerf tej umiejętności dla tanka. Na pewno jest to teraz ciekawsza umiejętność która nie polega tylko na spamowaniu, a raczej znalezieniu lepszego momentu do użycia, co oczywiście zwiększa trudność w posługiwaniu się ta umiejętnością. DS w obecnej formie dostał nerfa jeżeli tank nie będzie obrywał za mocno przez co te 50%, nie będzie dużym healem, ale też jest buffem jeżeli tank będzie obrywał bardzo mocno.
Będzie to wyglądało mniej wiece tak: Tank [200k hp] w ciągu 5 sec dostaje 30k obrażeń, wtedy DS wyleczy go za marne 15k i doda 15k shielda [zakładając że mastery będzie miał na poziomie 100%, a bardzo możliwe że będzie mógł mieć grubo ponad 100%], co jest bardzo mierna ilością biorąc pod uwagę że teraz DK tank w ICC leczy się za ok. 13k z DS. Z 200k hp DK w cata ze starym DS leczył by się za ok. 40k każdym DS'em. Ale weźmy pod uwagę sytuacje kiedy Tank obrywa 100k w ciągu 5 sec, wtedy DS leczy za 50k i 50k shielda, co jest już o wiele fajniejszą liczbą, albo nawet obrywa za 200k w ciągu 5 sec, healer go ostro leczy a on używa DS, co leczy go za ogromną ilość 100k i nakłada shielda o wartości 100k, healer jest wniebowzięty. Takie wartości naprawdę dają do myślenia czy zmiana DK jest nerfem czy buffem...

Zmiany we frost nie są niczym tak oszałamiającym jak zmiany w unholy czy blood. Usuniecie nudnego talentu i zastąpienie go starym zwiększającym ilość runic power jest bardziej zmiana dla blood i unholy niż dla frost. Ja natomiast nie bardzo rozumiem zmiany Howling Blast [usuniecie CD], obecnie HB stosuje się na single target tylko jak procnie i co cooldown na aoe. Czy HB ma wejść jakoś do rotacji single target czy coś, nie wiem trzeba będzie poczekać aż ktoś to przetestuje

Unholy, naprawdę dużo się tu pozmieniało i chyba są to tylko buffy.
Outbreak w końcu zakłada Ebon Plague, co powoduję ze ten skill jest może już być użwany przez Unholy DK.
Resilent Infection nie jest już powiązana z Virulence co jest dobrą wiadomością dla PvP
Vicious Strikes, teraz nazwany Rage of Rivendare terz po porostu zwiększa dmg, a nie crit chance i crit dmg co chyba jest buffem.
Dostalismy Contagion, czyli po prostu Pestilence dla Unholy nie będzie znerfione.
No i na koniec oczywiście zmiany z Ghoulem. Mamy teraz talencik który przy każdym caście Death Coil dale naszemu petu 10% większy dmg i stakuję się do 50%. Ale to nie wszystko można "skonsumować" te staki zamieniając naszego pecika w "powerful undead monstrosity" dla 30 sec, co zmienia naszego ghoula w jakiegoś takiego abominationa czy cuś i zostają ulepszone jego skille, Gnaw - robi dmg i 4 sec stun, Claw - duzy dmg i wali dwa targety, Leap - przerywa teżkasta i unieruchamia na 2 sec.
O ile Shadow Infusion jest najprawdziwszym buffem, o tyle można się zastanawiać nad przydatnością Dark Transformation w PvE [bo nie ma co dyskutować o zajebistości w PvP], jest to kwestia czy nasze monstrum będzie robiło więcej dmg niż pet z buffem 50% dmg.
Czytałem też gdzieś że przez te wszystkie zmiany znikną nam gdzieś talent ze zmniejszeniem cd na pecie przez co jest teraz co 2 min, ale to pewnie wypadek przy pracy i nie ma się co tym na razie przejmować.

Dość długi post i nie chce mi się go czytać jeszcze raz po napisaniu więc pewnie jest kupa błędów stylistycznych i ortograficznych,a co wy sądzicie o zmianach?

Znalazłem jeszcze małe info o Glyfach DK, ale nie będę komentował bo nie ma za bardzo po co na razie, jako że glyfy wybiera się na zasadzie "albo albo" i trzeba poczekać aż będziemy mieli pełny przekrój.


Death Knight

Glyphs

* Glyph of Raise Ally added; Increases the health of your Risen Ally by 25% and its run speed by 15%. Minor.
* Glyph of Resilient Grip added; When your Death Grip ability fails because its target is immune, its cooldown is reset. Minor.
* Glyph of Path of Frost added; Your Path of Frost ability allows you to fall from a greater distance without suffering damage. Minor.
* Glyph of Vampiric Blood changed; Increases the bonus healing received while your Vampiric Blood is active by an additional 15%, but your Vampiric Blood no longer grants you health. Major.
* Glyph of Pillar of Frost added; Empowers your Pillar of Frost, making you immune to all effects that cause loss of control of your character, but also freezing you in place while the ability is active. Major.
* Glyph of Strangulate changed; Increases the Silence duration of your Strangulate ability by 2 sec when used on a target who is casting a spell. Major.
* Glyph of Scourge Strike changed; Increases the Shadow damage portion of your Scourge Strike by 30%. Prime.
* Glyph of Pestilence is now a major glyph, changed from a minor.
* Glyph of Death and Decay changed; Increases the duration of your Death and Decay spell by 50%. Prime.
* Glyph of Death Grip changed; Increases the range of your Death Grip ability by 5 yards. Major.
* Glyph of Bone Shield changed; Increases your movement speed by 15% while Bone Shield is active. This does not stack with other movement-speed increasing effects. Major.
* Glyph of Heart Strike changed; Increases the damage of your Heart Strike ability by 50%. Prime.
* Glyph of Blood Boil added; Increases the radius of your Blood Boil ability by 50%. Major
* Glyph of Death Strike changed; Increases your Death Strike’s damage by 2% for every 5 runic power you currently have (up to a maximum of 40%). The runic power is not consumed by this effect. Prime.
* Glyph of Dancing Rune Weapon changed; Increases your threat generation by 50% while your Dancing Rune Weapon is active. Major.





BattleTag: Nolaan#2781
HAKUNA MATATA
soldi69
Wiadomość [#2]: 11.09.2010 o 12:27

Konto skasowane





no ja mam nadzieje ze w cata dk bedzie robil troche wiekszy dmg w pvp, bo moze i ja tez nie wymiatam ale staram sie robic co trzeba , ale jesli spotkam takeigo wara i rdruida to juz pozamiatane w sumie..mam nadzieje ze w cata te pvp bedzie lepsze

Nekkro
Wiadomość [#3]: 11.09.2010 o 13:09

Konto skasowane





nie wiem po kiego wala takie zmiany w pvp dk.
jakby teraz sobie slabo radzil.



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
Bahzell
Wiadomość [#4]: 12.09.2010 o 00:55

Konto skasowane





I znowu będę balansować DK przez rok po zmianach. najgorsze jest to że już nie będzie można potankować we frost. tylko trzeba iść w to walone blood. ehhh

Eryc
Wiadomość [#5]: 12.09.2010 o 07:42

Konto skasowane





" już nie będzie można potankować we frost. " - no własnie, straszna lipa



http://www.youtube.com/watch?v=5rXPrfnU3G0
Genra
Wiadomość [#6]: 12.09.2010 o 11:13

Konto skasowane





Nolaan gdzie znalazleś te zmiany do dk? 4.01 patch notes są zupełnie inne a to najnowszy patch na test realmach



http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Legion&n=Kameo
Nekkro
Wiadomość [#7]: 12.09.2010 o 11:22

Konto skasowane





test =/= beta



An Karanir Thanagor,
Mor Ok Anga'lor,
Mor Ok Gorum Pala'ahm Raval.
Arthasus
Wiadomość [#8]: 12.09.2010 o 11:37

Konto skasowane





na test realmach sa dokladnie takie same spelle i talenty jak na becie



Arthasus Burning Blade
Nolaan
Wiadomość [#9]: 12.09.2010 o 15:02

Konto skasowane





To są informacje z bety, można je znaleźć praktycznie wszędzie, (np. na mmo-champion.com) co jakiś czas zamieszczają co tam nowego zrobili, ale chyba od wczoraj niektóre zmiany z Cata zostały wprowadzone na PTR, taka mała nagroda pocieszania dla tych którzy nie mają bety.

Arthasus napisał
na test realmach sa dokladnie takie same spelle i talenty jak na becie


Na pewno z tego co napisali bardzo dużo jest na PTR z Cata, ale się zastanawiam czy te najnowsze, jak nowa mechanika DS czy zmiany w petach też już są na PTR. Jak będę miał chwilkę to wejdę i zobaczę ale to pewnie nie dzisiaj.



BattleTag: Nolaan#2781
HAKUNA MATATA
Arthasus
Wiadomość [#10]: 12.09.2010 o 17:10

Konto skasowane





zapewne sa wszystkie zmiany i wszystkie spelle poza tymi ktore sa dostepne na >80 lvlu



Arthasus Burning Blade
Bahzell
Wiadomość [#11]: 13.09.2010 o 00:21

Konto skasowane





Eryc napisał
" już nie będzie można potankować we frost. " - no własnie, straszna lipa


Yup straszna.

Nolaan
Wiadomość [#12]: 24.09.2010 o 09:12

Konto skasowane





Jakoś wątek nie jest zbyt popularny, ale dalej będę opisywał zmiany u DK, choćby dla siebie...
A więc nowe zmiany u DK:
Blood

* Blood Presence - assuming a new Presence will consume any stored Runic Power. No longer has a cooldown.
* Death Strike now heals for a minimum of at least 10% of your maximum health, up from 5%.


Frost

* Mastery: Frozen Heart now increases frost damage done by 20% (down from 25%). Each point of Mastery increases frost damage by an additional 2%. (Down from 2.5%)
* Frost Presence - assuming a new Presence will consume any stored Runic Power. No longer has a cooldown.
* Icy Touch ranged and melee attack speed duration changed to 21 sec, down from 30 sec.
* Killing Machine no longer affects Howling Blast, now affecs Obliterate.
* Annihilation now increases damage dealt by Obliterate by 15/30/45%. (Up from 10/20/30%)
* Frost Fever now lasts 21 sec, down from 30 sec.


Unholy

* Unholy Presence - assuming a new Presence will consume any stored Runic Power. No longer has a cooldown.
* Necrotic Strike now deals 100% weapon damage (up from 80%) and absorbs the next [ 75% of AP ] healing received by the target (Up from 40%). Additional Effect - For 15 sec, or until the full amount of healing is absorbed, the target's casting time is increased by 30%.
* Blood Plague now lasts 21 sec, down from 30 sec.
* Necrosis gone and replaced with Runic Corruption - Reduces the cost of your Death Coil by 3/6, and causes your Runic Empowerment ability to no longer refresh a depleted rune, but instead to increase your rune regeneration rate by 50/100% for 3 sec.
* Unholy Frenzy now causes the target to lose health equal to 2% of their maximum health every 3 sec. (Down from 3% every 2 sec)
* Epidemic now increases the duration of Blood Plague and Frost Fever by 4/8/12 sec. (Down from 6/12/18 sec)


Po pierwsze: ogólna zmiana dotyczy zmniejszenia czasu trwania chorób do 21 sec, nie wiem jaki jest tego cel. Dalej będzie istniał Glyph od Disease (miejmy nadzieje), a w Unholy będzie się przedłużało czas trwania talentem i Festering Strike'iem, nie mówiąc już o Outbreak który ma 1 min cd.
Po drugie: Zmiana Presence nie będzie już wymagała run, natomiast będzie działało to podobnie jak u Warka, czyli spadnie nam runic power do 0. Jest to raczej dobra zmiana pozwalająca zmienić presenca w dowolnej chwili.

Blood -
DS minimalnie leczy teraz za 10% (poprzednio 5%). Jest to mały buff dla Blood Tanków którzy nawet jak nie otrzymują za dużo obrażeń będą mogli "okryć" się trochę większym shieldem. Jest to natomiast większy ukłon w stronę Frost i Unholy (choć DS psuje rotacje, z nowym SS i FS). Dalej będziemy mogli pomóc healerom na raidach, a i posolować też coś będzie można smiley.gif

Frost -
Obniżenie % mastery, wywalenie HB z proca KM i zwiększenie obrażeń Obli. Jest to spowodowane tym iż przed tymi zmianami HB mogło całkowicie wywalić Obli z rotacji i skillów frost. Czego Blizz nie chce.

Unholy -
NS ma zwiększone obrażenie, zwiększona obsorbcje heala, a do tego jest jeszcze słabszą wersja Mind-numbing Poison! To jest dopiero DUŻY BUFF, teraz pewnie używanie NS zamiast SS będzie miało sens, bo wcześniej to obrażenia i osbsorb były po prostu śmieszne. Poczekamy na dokładniejsze testy.

Necrosis (nudny talent zwiększający dmg) został zmieniony na Runic Corruption, który zmniejsza koszt DC, a dodatkowo zamienia działanie nie lubianego przez wszystkich Runic Empowerment, teraz zamiast całej randomowej runy będziemy przez 3 sec regenerowali runy 50%/100% szybciej. Dla mnie bomba. Spowodowane jest to pewnie tym że Unholy ma się bardziej opierać na rotacji, a Frost na procach, a RE jest BARDZO randomowe. No i wywalenie Necrosis jest zgodne z polityka Blizza co do wywalania nudnych talentów.

Unholy Frenzy przed zmianami poza haste buffem zabierał nam 3% maksymalnego życia co 2 sec przez 30 sec. czyli 45% naszego życia!! Nie jedna klasa chciała by zakładać takiego buffa na swojego przeciwnika. Było to oczywiście za dużo i teraz zabiera nam 20% hp. Talent ten będzie na pewno używany w PvE, ale nie jestem pewny co do PvP. Nie będzie obciążało to tak bardzo naszego hilera i będzie mogło wyciągnąć nas z takich CC jak sap, blind, sheep czy trap, ale teraz każdy heal będzie mógł wyciągnąć nas z dwóch ostatnich. 30 sec odporności na sapa i blinda brzmi bardzo zachęcająco tylko pozostaje pytanie z czego zrezygnować aby dać tam ten jeden punk talenetu przy tylko 41 punktach.

Zmniejszenie czasu trwania chorób pociągnęło za sobą zmianę talentu Epidemic. Nic strasznego w sumie.


Dobrze widzieć że Blizz zajął się w końcu DK na poważnie, czekamy na kolejne zmiany i miejmy nadzieje że będą one dotyczyć naszego totalnego GCD caped. Dla tych mniej zorientowanych można teraz podobno bić bossa przez 5 min i nie mieć ani jednego wolnego GCD, co jest jeszcze gorsze niż teraz, A teraz ktoś już porównywał grę DK do grania na pianinie i jest to bardzo trafne porównanie.

[Edycja Nolaan - 18.09.2010 o 15:39]
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________


* Unholy Presence now reduces the GCD on your abilities by 0.5 sec.


Frost

* Improved Icy Talons now increases the melee and ranged attack speed of all party and raid members within 100 yards by 10%. (Down from 20%)


Zmian jak widać dużo nie ma, ale liczy się jakość, a nie ilość. Jak pisałem w poprzednim poście mamy bardzo duży problem z GCD i jak patrze na "Unholy Presence now reduces the GCD on your abilities by 0.5 sec." to nasuwa mi się tylko jedna myśl na usta FUCK YEAH. Mam tylko nadzieje że Blizz nie bawi się "uczuciami" graczy i nie zmieni tego po raz kolejny.

Co do nerfu w Frost, Blizz zapowiadał że ten buff (razem z Windfury) jest zbyt silny w Cata, gdzie haste wpływa także na szybkość odnawiania zasobów, i że chcą trochę to obniżyć, nie wiem czy 10% to nie za mało, może zwiększą do 15%. Teraz znów pora na testy.

[Edycja Nolaan - 24.09.2010 o 09:12]



BattleTag: Nolaan#2781
HAKUNA MATATA
Devizz
Wiadomość [#13]: 12.10.2010 o 16:49

Konto skasowane





Nareszcie DK ma coś ala Mortal Strike. Jak Necrotic Strike stackuje się z efektem Mortal Strike'a już wspułczuje healerom. :>



www.deathnajtblogspot.com - ciekawostki, "theorycrafting" and moar!
mindseeker
Wiadomość [#14]: 12.10.2010 o 21:28

Konto skasowane





a ja współczuje wszystkim DK z tego powodu, że nadchodzi koniec spamowania Chains of Ice.

[Edycja mindseeker - 12.10.2010 o 21:28]

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :