Dziś jest: Sobota, 4 lipca 2020, godzina 19:32
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Czar - Podmiana

ZiX
Wiadomość [#1]: 16.01.2012 o 18:13

Konto skasowane





Chciałem zrobić czar który ma jednostkę (bohatera) mojego sojusznika przenieść w pozycję rzucającego a rzucającego w miejsce tego bohatera. I zrobiłem coś takiego :

Podmiana

Wydarzenia
Jednostka - A unit Rozpoczyna działanie zdolności
Warunki
(Ability being cast) równa się Podmiana
Akcje
Set podmianaCaster = (Position of (Casting unit))
Set podmianaTarget = (Position of (Target unit of ability being cast))
Set podmianaTargetInvi = (Target unit of ability being cast)
Jednostka - Move (Casting unit) instantly to podmianaTarget
Jednostka - Move (Target unit of ability being cast) instantly to podmianaCaster
Jednostka - Hide podmianaTargetInvi
Wait 4.00 seconds
Jednostka - Unhide podmianaTargetInvi

I problem jest taki że rzucający (caster) idzie w miejsce celu (target) ale cel nie idzie w pozycję rzucającego. Pewnie dlatego ze rzucający jest jest już obok niego. I właśnie jak zrobić żeby on się przeniósł w miejsce rzucającego ale w to miejsce gdzie znajduje się caster podczas rzucania a nie gdy już go przeniesie.

A drugą rzeczą jest to iż chce że gdy zamienią się już pozycjami to cel (target) ma się stać niewidzialny na 4 sekundy. I tak zauważyłem że Akcja - Hide/Unhide to nie jest to co mam na myśli biggrin.gif



http://www.epicwar.com/maps/202617/ <-- Obrona Twierdzy

Zapraszam na moją stronę poświęconą grze War Craft 3 ROC + TFT

www.war3center.hpu.pl
Drakonno
Wiadomość [#2]: 16.01.2012 o 20:02

Konto skasowane





Chwila.



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
NTandre
Wiadomość [#3]: 16.01.2012 o 20:02

Konto skasowane





Przywołaj dummy w miejsce bohatera, teleportuj bohatera, teleportuj wroga w miejsce DUMMY, usuń dummy.

Drakonno
Wiadomość [#4]: 16.01.2012 o 20:10

Konto skasowane





Już.
Nie wiem czemu, ale kompilator W3 jest głupi.

Podmiana
Wydarzenia
Jednostka - A unit Zaczyna ukierunkowywać zdolność
Warunki
Ability Compariosn - Ability Being Cast równa się Podmiana
Akcje
Set Caster = (Position of (Casting unit))
Set Target = (Position of (Target unit of ability being cast))
Jednostka - Move (Target unit of ability being cast) instantly to Caster
Jednostka - Move (Casting unit) instantly to Target

W Twoim kodzie styknie zamienić miejscami akcje tak żebyś miał:
Jednostka - Move (Target unit of ability being cast) instantly to podmianaCaster
Jednostka - Move (Casting unit) instantly to podmianaTarget
I będzie śmigać.

Jak już wspomniałem kompilator W3 nie wiem czemu ale dostaje hopla i coś źle sprawdza.

A i nie wiem po co Ci ten Dummy. Można spokojnie bez.

Odnośnie tej niewidzialności:
Add Ability: Niewidzialność. A nie hide/unhide. Stwórz jakąś, która będzie permanentna, a nie jak elfów.



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
archimonde
Wiadomość [#5]: 16.01.2012 o 21:46

Konto skasowane





Po głębszej analizie twojego problemu zrobiłem Ci takowy wyzwalacz:

Czar
Wydarzenia
Jednostka - A unit Zaczyna rzucać zaklęcie
Warunki
(Ability being cast) Równa się Święty Blask
Akcje
Set MiejsceCastera = (Position of (Triggering unit))
Set MiejsceTargetu = (Position of (Target unit of ability being cast))
Set Target = (Target unit of ability being cast)
Wait 1.00 seconds
Jednostka - Move (Target unit of ability being cast) instantly to MiejsceCastera
Jednostka - Hide Target
Jednostka - Move (Casting unit) instantly to MiejsceTargetu
Wait 2.00 seconds
Jednostka - Unhide Target

A tutaj masz mapkę:
http://www.mediafire.com/?167adfrm6566b5d



Tak-Thrall
ZiX
Wiadomość [#6]: 17.01.2012 o 07:38

Konto skasowane





Ooo dzięki Drakonno działa wszystko tak jak chciałem o to co zrobiłem :

Podmiana

Wydarzenia
Jednostka - A unit Rozpoczyna działanie zdolności
Warunki
(Ability being cast) Równa się Podmiana
Akcje
Set podmianaCaster = (Position of (Casting unit))
Set podmianaTarget = (Position of (Target unit of ability being cast))
Set podmianaTargetInvi = (Target unit of ability being cast)
Jednostka - Move (Target unit of ability being cast) instantly to podmianaCaster
Jednostka - Move (Casting unit) instantly to podmianaTarget
Jednostka - Add Całkowita Niewidzialność to podmianaTargetInvi
Wait 4.00 seconds
Jednostka - Remove Całkowita Niewidzialność from podmianaTargetInvi


Całkowita Niewidzialność - to umiejętność 3 poziomu wilków u wróżbity biggrin.gif

[Edycja ZiX - 17.01.2012 o 10:50]



http://www.epicwar.com/maps/202617/ <-- Obrona Twierdzy

Zapraszam na moją stronę poświęconą grze War Craft 3 ROC + TFT

www.war3center.hpu.pl
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :