Dziś jest: Niedziela, 20 września 2020, godzina 19:04
zaloguj się :
FORUM Battlenet.pl FORUM Forum WarCraft III Edytor Map Creepy nie uzywają czarów


Odpowiedź

Temat: Creepy nie uzywają czarów

sangelrg
Wiadomość [#1]: 17.03.2011 o 20:26

Konto skasowane





Tak jak w temacie creepy nie chcą mi używać czarów. W mojej mapie creepy to gracz brązowy.
O co chodzi confused.gif?

Garn
Wiadomość [#2]: 18.03.2011 o 16:46

Konto skasowane





Może nie mają many.



   
Recent Activity >
________________________________________
» 4 Battlenet.pl bans 18/02/2014
» Earned the achievement [Remove Mods from
   Premises]
for 10 points. 18/02/2014
» 76 Newbie helped 17/02/2014
» 75 Newbie helped 15/02/2014
   ͏͏͏
sangelrg
Wiadomość [#3]: 18.03.2011 o 17:15

Konto skasowane





Mają

A poza tym zawsze wszytko sprawdzam parę razy zanim założę temat na forum

Drakonno
Wiadomość [#4]: 18.03.2011 o 21:31

Konto skasowane





Sanglerg chyba jeszcze jest "tym mądrym użytkownikiem". Ogólnie to w miarę mądra tablica.

Ale do rzeczy, musisz zrobić AI jednostkom sterowanym przez komputer. Jest taki coś w edytorze: Edytor AI.
Tam ustawiasz kiedy jakiej zdolności mają dani bohaterowie używać.
Użyj również wyzwalaczy aby określić kiedy kto co ma rzucić.



Skromna animacja - http://img694.imagesha(...)fend.gif

-Brrr... A którego z nich, powiedz, można ukatrupić za pomocą zwierciadła?
-Każdego. Jeśli walnąć prosto w łeb.
A. Sapkowski - Rozmowa wiedźmina z rycerzem po zabiciu kuroliszka.

-Gdzie podkop, jaki podkop, lampa w podłodze! Jakie to wszystko popieprzone!
Seksmisja
sangelrg
Wiadomość [#5]: 20.03.2011 o 12:59

Konto skasowane





Mądrym użytkownikiem biggrin.gif

Thx poprubuje

Ale chodzi mi o mapę ORPG, a nie zwykłą do walki cool.gif

Udało się !
Ale myślałem, że można to inaczej ustawić. Zrobiłem to na wyzwalaczach
UA1 Rock Giant

Wydarzenia
Jednostka - A unit Jest celem ataku
Warunki
((Attacking unit) is Bohater) Równa się TAK
(Unit-type of (Attacked unit)) Równa się |cff995500Rock Giant
Akcje
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Władca Zwierząt - Przywołanie Niedźwiedzia
Wait 2.60 seconds
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Rzut Głazem (Attacking unit)
Wait 2.60 seconds
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Powalenie
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Władca Zwierząt - Przywołanie Niedźwiedzia
Wait 2.60 seconds
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Rzut Głazem (Attacking unit)
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Władca Zwierząt - Przywołanie Niedźwiedzia
Wait 2.60 seconds
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Rzut Głazem (Attacking unit)
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Władca Zwierząt - Przywołanie Niedźwiedzia
Wait 2.60 seconds
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Władca Zwierząt - Przywołanie Niedźwiedzia
Wait 2.60 seconds
Jednostka - Order (Attacked unit) to Neutralny - Powalenie


yabol.gif beerchug.gif

Supreme
Wiadomość [#6]: 22.03.2011 o 19:58

Konto skasowane





1. Zawsze staraj się nie używać wait'ów

Znam lepszy sposób tworzysz zmieną R i dajesz jej wartość Random number bettwen 1-4 wtedy dajesz if zmienna R równa się 1 to :
przywołaj miska
if zmienna R równa się 2 to :
użyj ogłuszenia
if zmienna R równa się 3 to :
użyj coś tam itd

PS: jeżeli chcesz to przy przywołaniu miska możesz dodać jeszcze jeden warunek, który by określał czy taka jednostka istnieje smiley.gif



1.Ogarnij Ortografie
2.Zadawaj Pytania
3.''Bez znajomości języków człowiek czuje się gorzej niż bez paszportu'' Anton Czechow

Moje tutoriale:
Kolory w Warcraft 3
Tworzenie Ekranu startowego - Wysoka Jakość, Warcraft 3
sangelrg
Wiadomość [#7]: 25.03.2011 o 17:22

Konto skasowane





Dzięki za podpowiedź. Zrobię tak bo to będzie leprze rozwiązanie smiley.gif

REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :