Dziś jest: Poniedziałek, 18 grudnia 2017, godzina 06:01
zaloguj się :


Temat został zamknięty.

Temat: Co gryzie polskie gildie?

Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
MM
Wiadomość [#1]: 29.05.2010 o 13:53

Dołączył: 17.10.2009 o 13:10


Witam! Dzisiaj w pracy tak się zastanawiałem, dlaczego polskie najlepsze gildie zabijają jakiś danych, nowych bossów tak późno w stosunku do tych najlepszych gildii. Naprawdę nie ma w tym nic złośliwego (zresztą sam jestem "zwykłym" graczem, a nie jakimś uber pro), po prostu dziwi mnie , że nieraz widuje na battlegroundach czy czasem na randomach graczy z najlepszych polskich gidlii i widac ze naprawde ogarniaja. Tylko no właśnie, dlaczego żadna polska gildia nie być np w world top 5? Czy problemem jest stosunkowo duże różnice w umiejetnosciach czlonkow jak na ten poziom ? Czy może jakies problemy organizacyjne? Nie wierzę, ze poswiecaja na rajdy za malo czasu; nierzadko zdarza mi sie przeczytac , chocby tu na forum, jak ktos tam rajduje 7dni w tyg. etc. Jeszcze raz mowie ze moje pytanie nie jest prowokacja , po prostu tak mnie jakos to przyszlo do glowy smiley.gif Dzieki i pozdrawiam wszystkich raiderów jak i casuali smiley.gif

PM Email
marbor
Wiadomość [#2]: 29.05.2010 o 14:33

Dołączył: 27.03.2008 o 18:40


Po 1: jakość internetu(częste lagi i DC)

Po 2: jakość sprzętu komputerowego

Po 3: Gildie z top 20 maja duzo wiecej czasu na raidowanie niz polskie topowe gildie

PM Email
Kandalanu
Wiadomość [#3]: 29.05.2010 o 14:41

Demo Lock




Dołączył: 27.05.2010 o 07:59
Lokalizacja: białystok


masz obecnie polską gildie na 74 miejscu na świecie, jest pare w okolicach 150 miejsca - nie jest tak tragicznie. Z tego co się orientuję to nie ma obecnie żadnej polskiej gildii o której można by powiedzieć - hardcore raid guild. Wiesz w jaki sposób Paragon zdobył world first w LK HM 25 confused.gif Mieli tyle altów, że robili co tydzień 3 grupy 25 aby ubrać mainy. Oni 2 miesiące temu mieli lepszy sprzęt niż większość gildii obecnie ma. Dodatkowo progresowe rajdy po kilkanaście godzin dziennie.

PM Email
Lilly
Wiadomość [#4]: 29.05.2010 o 14:46

Konto skasowane





Skill poszczególnych graczy to jedno, praca całej 25 osobowej grupy to drugie. A jak wiadomo, gdzie 2 polaków tam 3 opinie ;)

Poza tym myślę, że może też być drobny czynnik techniczny - nie wiem czy w tych top gildiach muszą się tak często borykać z random DC lub kiedy problemy jednego provider wpływają na 1/3 gildii. Oczywiście na pewno nie jest to główna przyczyna, ale wydaje mi się, że internet w Polsce nie jest jeszcze na wystarczająco wysokim poziomie ... chociażby w takiej Finlandii jest o niebo lepiej (kiedyś grałam z wieloma Finami i nigdy nie widziałam, żeby mieli jakiekolwiek problemy z netem ... raz jednemu tylko prąd padł w okolicy ^^ )



I don't subscribe to the 'don't feed the troll' philosophy. My philosophy is 'eat the troll'. TotalBiscuit

.:: Lilija - Lvl 85 Balance druid ::.

.:: Elitist Jerks ::.
Firenzo
Wiadomość [#5]: 29.05.2010 o 16:14

We Iceberg U Titanic




Dołączył: 18.11.2008 o 18:19


Kandalanu napisał
Mieli tyle altów, że robili co tydzień 3 grupy 25 aby ubrać mainy.

Oni mieli te alt-grupy po pierwsze aby wyćwiczyć do perfekcji wszystkie walki, oraz aby mieć możliwość testowania nowych taktyk.... później po lepszym ogarnięciu, mainami przechodzili z większą łatwością (oraz mieli więcej możliwych prób na samym LK)

PM Email
oger123
Wiadomość [#6]: 29.05.2010 o 18:03

Cheeroke




Dołączył: 15.07.2008 o 22:35


A ja mysle ze top 25 guildia maja z 40 osob ktore ogarniaja w 100% + ucza sie na bledach i po 2-3 probach juz nigdy nie polenia tych samych bledow a pozniej juz tlyko dopracowuja na perfekcji taktyki.Po 2 to w polsce jest tragiczny internet.Po 3 polacy co chwile opuszczaja wowa i ciagle tzreba kogos wymieniac i nie zawsze znajdzie sie na jego miejsce ktos rownie dobry- u nas w guildi od czasu progressu Yogga + 0 do teraz odeszlo... z 6-7 osob?Mysle ze gdybym gral w takim skladzie jak teraz + kilka z osob tbc+ kilka z czasow ulduaru/toca to nie byloby 74 meijsce tylko 40-50.



Blog: http://www.runicblast.blogspot.com/
PM Email
Nazario
Wiadomość [#7]: 29.05.2010 o 20:11

Dołączył: 11.10.2007 o 13:15


Firenzo napisał
Kandalanu napisał
Mieli tyle altów, że robili co tydzień 3 grupy 25 aby ubrać mainy.

Oni mieli te alt-grupy po pierwsze aby wyćwiczyć do perfekcji wszystkie walki, oraz aby mieć możliwość testowania nowych taktyk.... później po lepszym ogarnięciu, mainami przechodzili z większą łatwością (oraz mieli więcej możliwych prób na samym LK)


nie wazne z jakiego powodu mieli fakt ze ( zwlaszcza w poczatkowym stadium ICC) lepiej bylo puscic mainy z altami bo zabic takiego Saurfanga to nie klopot a zamiast 2 tokenow masz np 4 ( czy tam 6 zalezy ile grup) ktore nie dostaja alty a np mainy

tak samo grupy samych altow pomagaja w wytrenowaniu taktyk na limitowane bossy

PM Email
raziel666
Wiadomość [#8]: 29.05.2010 o 21:06

Dołączył: 07.12.2005 o 19:11


dlaczego polskie najlepsze gildie zabijają jakiś danych, nowych bossów tak późno w stosunku do tych najlepszych gildii.

bo sa gildie jeszcze lepsze od nich.
/thread



Madness is the gift, that has been given to me!
PM Email
Holman
Wiadomość [#9]: 30.05.2010 o 21:46

Dołączył: 28.05.2010 o 16:50
Lokalizacja: Chorzów


czesc


i jest jescze 1 problemsmiley.gif bo Polacy nie potrafia ze soba wspolpracowac:

U mnie na serwerze byla gildia ktora byla w 1 5 gildii na serwerze. miala naprawde dobry progresssmiley.gif Raidy trzymal 1 chlopak ktory kontrolowal wszysko lacznie z buff foodem i flaskami. Nie podobalo sie to innym i pozbyli sie go z gildiismiley.gif chlopak poszedl do innej i tam zrobil wszystko co mogl zrobic i osiagnacsmiley.gif
Natomiast RL-ami zostaly osoby ktorym wydawalo sie ze potrafia to robic (zaczelo sie szerzyc kolesiostwo i prywata. na progress raidy chodzili ludzie nie ms tylko w offspecu) i gildia w koncu przestala raidowac a ludzie odeszli gdzie indziej.

i dlatego polska gildia nie jest w TOP 5


Holman

PM Email
Daros666
Wiadomość [#10]: 31.05.2010 o 15:11

Konto skasowane





Największy problem, że ludzie chcą progresu jakiegoś a sobie w huja lecą nie przychodząc na raidy jak u mnie w gildii np.Ludzie to już sami nie wiedzą czego chcą tbh tak jak w realu...



Znowu w Hordzie,mon.
nabonid
Wiadomość [#11]: 31.05.2010 o 15:44

Dołączył: 28.04.2004 o 15:29


Nie graja, bo slonce wylazlo na niebosklon i ludziom sie pochrzanilo we lbach.

PM Email
Glorn
Wiadomość [#12]: 31.05.2010 o 17:20

Dołączył: 15.08.2008 o 20:35
Lokalizacja: Tarnów


Tak przy okazji,Paragon miał mniej altów niż np: Ensidia,do tego jak sami napisali na blogu ich alty były za słabe, żeby móc na nich ćwiczyć taktykę na LK. Łącznie mieli 170 prób na LK także oni są po prostu strasznymi skillzorami i kropka.



lock
admin to lama


Trust is a weakness...
PM Email
milfek
Wiadomość [#13]: 02.06.2010 o 19:03

Konto skasowane





Glorn napisał
Tak przy okazji,Paragon miał mniej altów niż np: Ensidia,do tego jak sami napisali na blogu ich alty były za słabe, żeby móc na nich ćwiczyć taktykę na LK. Łącznie mieli 170 prób na LK także oni są po prostu strasznymi skillzorami i kropka.


Chciałeś chyba napisać NO-Lajfami ! Trzeba miec nieźle napierdzielone w mózgu by np. brać urlop w pracy i kilka dni spędzić w wirtualnym świecie.

nabonid
Wiadomość [#14]: 02.06.2010 o 19:18

Dołączył: 28.04.2004 o 15:29


Przeciez jest limit prob na hard modach wiec jaki urlop musieli brac?

PM Email
Kandalanu
Wiadomość [#15]: 02.06.2010 o 19:42

Demo Lock




Dołączył: 27.05.2010 o 07:59
Lokalizacja: białystok


jeżeli masz alty których używasz do stworzenia łącznie 3 grup to ten limit jest ciut większy. Poza tym oni nie rozkładali tych prób na 5-7 dni lecz starali się robić jak najwięcej danego dnia.

PM Email
raziel666
Wiadomość [#16]: 02.06.2010 o 20:56

Dołączył: 07.12.2005 o 19:11


bierzesz pare dni urlopu, zeby pojechac na koncert zespolu, ktory lubisz.
bierzesz pare dni urlopu, zeby pojezdzic na snowbordzie, ktory lubisz.
bierzesz pare dni urlopu, zeby zabic razem z kumplami bossa w wowie, ktorego lubisz.
ja nie widze roznicy.



Madness is the gift, that has been given to me!
PM Email
Nazario
Wiadomość [#17]: 03.06.2010 o 03:23

Dołączył: 11.10.2007 o 13:15


nabonid napisał
Przeciez jest limit prob na hard modach wiec jaki urlop musieli brac?


no ze ty nie widzisz to nie znaczy ze go nie ma spojrz sobie na dni i godziny first killi bo ja widze ze Paragon 1 kill ( czyli lord) zrobili o 10 rano a ostatni tego dnia o 23 ciej wiec 12 godzin to raczej mieli wolne;p

i to bylo 10 lutego a po killu queen o 23 nie poszli spac a poszli na 10tki i siedzieli to wpol do 4 rano czyli lacznie rajdowali od 10 rano do 4

po tym jak wstali ( nie wiem o ktorej ) to o 15ste zabili juz Sindragose ( podejrzewam ze to nie byl one shot wiec pewnei rajdowali juz pare godzin;p)nastepnie poszli na 10tki gdzie siedzili do prawie 2giej zabijajac Sindragose

a next day znowu o 15 zabili profka ( podejrzewam ze rowniez nie byl to one shot)

oczywiscie podaje godziny z Wow progress , ktore roznily sie wtedy od naszych chyba o godzine

tak czy siak musieli miec co najmniej 3 dni wolnego bo w ciagu tych 3 dni rajdowali do pozna a wstawali dosc szybko;p a pewnie jakby bossy byly trudniejsze siedzieliby tak i caly tydzien

wiec to ze jest limit prob nic nie zmienia aby sie liczyc w walce o world first trzeba miec wolne;p wprawdzie osobiscie to najmniej mnie obchodzi czy biora urlopy czy zyja z zasilku;p ale jesli chodzi o porownanie do polskich gildii to jednak u nas malo kto( w zasadzie to nigdy nie widzialem powaznych rajdow o tej porze;p) zaczyna rajd 25 man rowno ze startem serwera wlasnie z powodu pracy czy szkoly

[Edycja Nazario - 03.06.2010 o 05:18]

PM Email
milfek
Wiadomość [#18]: 03.06.2010 o 08:48

Konto skasowane





Czyli nolajfy pełną gębą. A za tego 1st killa to dostali po iles tam $ ? Bo jesli zarywają realne życie ( no chyba że maja takie smutne ze uciekają do wirtualnego ) by zabic jakiegoś wirtualnego przeciwnika to chyba powinni zmienic lekarzy. Uzależnienie od takiej gry to takie samo uzaleznienie jak każde inne. Choroba po prostu.
A na nagrobku bedzie napis " Żył krótko ale pierwszy na świecie zabił Lich Kinga, cześć mu i chwała "

diablotin.gif

watman
Wiadomość [#19]: 03.06.2010 o 09:10

Lysy alkoholik z gunem




Dołączył: 02.01.2007 o 23:26
Lokalizacja: Alonsus / Tychy


milfek napisał
Czyli nolajfy pełną gębą. A za tego 1st killa to dostali po iles tam $ ? Bo jesli zarywają realne życie ( no chyba że maja takie smutne ze uciekają do wirtualnego ) by zabic jakiegoś wirtualnego przeciwnika to chyba powinni zmienic lekarzy.

fak, siedze 8 godzin dziennie w robocie przed kompem, dostaje za to kase... zarywam realne zycie, musze zmienic lekarza...



Pokrak, dorf huntard
Rozwojowe postaci D3
PM Email
Kandalanu
Wiadomość [#20]: 03.06.2010 o 09:41

Demo Lock




Dołączył: 27.05.2010 o 07:59
Lokalizacja: białystok


nie wiem co jest gorsze

1). czy uznawanie siedzenia kilkanaście godzin z REALNYMI osobami/przyjaciółmi nad grą w której wszyscy się świetnie bawią za coś normalnego

2). czy też uznawanie, że jedyną normalną rzeczą która może zrelaksować jest po prostu wypicie jak największej ilości alkoholu aby potem móc się "chwalić" (zresztą faktycznie wspaniały powód do dumy) ile to się wypiło, ile to się rzygało, jak szybko film się urwał itp.)


Jednak w sytuacji gdy fakt 1) występuje raz na parę tygodnii a po tych 3-4 dniach grania chodzi się na rajdy 1 dzień w tygodniu na pare godzin a gdy fakt 2) występuję jeśli nie codziennie to choć co tydzień (a najczęściej parę razy w tygodniu) to leczenia wymaga sytuacja 2) a nie 1).


Niestety u nas w Polsce jednak jak nie idziesz zachlać mordy to dla ziomków jesteś nikim, dziwadłem itp.

PM Email
REKLAMA
Strona 1 z 8.
Pierwsza     <<   <   | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ...  >   >>     Ostatnia
Idź do strony :

Temat został zamknięty.

Skocz do :