Dziś jest: Piątek, 22 września 2017, godzina 04:49
zaloguj się :


Odpowiedź

Temat: Budynek dajacy surowce

Mayoness
Wiadomość [#1]: 29.06.2011 o 23:21

Dołączył: 27.06.2011 o 14:18
Lokalizacja: Szczecin


Witam z tamtymi koszarami sobie poradziłem teraz mam pytanie jak zrobic aby pewien budynek(xel naga po srodku)dawal mineraly i wespan co jakis czas dla kazdego czlonka druzyny utrzymujacej xel nage??

PM Email
ShadowDancer
Wiadomość [#2]: 29.06.2011 o 23:42

Ravager




Dołączył: 04.08.2008 o 10:28


Daj mu behavior:
period count: -1
period duration: 1s (czy ile tam chcesz)
periodic effect: cash effect

I cash effect - modify player:
Minerals - add 1

Możesz sobie jeszcze trzasnąć validator if owner != 0, żeby nie dodawało kasy graczowi neutral



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
PM Email
Mayoness
Wiadomość [#3]: 30.06.2011 o 00:07

Dołączył: 27.06.2011 o 14:18
Lokalizacja: Szczecin


a moglbys dac po polsku lub z opisem bo sie nie lapie w tych funkcjach po polsku a co dopiero po englishu

PM Email
ShadowDancer
Wiadomość [#4]: 30.06.2011 o 00:11

Ravager




Dołączył: 04.08.2008 o 10:28


Mogę ci polecić http://www2.getionary.pl/

Nie mam pojęcia, jak to będzie po polsku.



ONLY ROCK'N'ROLL
No co się gapisz? Fajnej sygnatury nie widziałeś?

Piszę poprawnie po polsku i Zanim napiszesz
Project Hybrid : The First Recon (RPG/survival, download ).

Nie ma to jak dźwięk wystrzału działa oblężniczego, pod warunkiem, że strzelają nasi smiley.gif
PM Email
REKLAMA
Strona 1 z 1.
Idź do strony :

Odpowiedź

Skocz do :